افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

معرفی سه دانشگاه برتر خصوصی کشور ترکیه

  • کد خبر : 16131
معرفی سه دانشگاه برتر خصوصی کشور  ترکیه

دانشگاه های خصوصی ترکیه امروزه شاهد تحصیل دانشجویان زیادی از کشور ایران در دانشگاه های خصوصی ترکیه هستیم.همین موضوع باعث ایجاد این سوال در ذهن مخاطب خواهد شد که چرا تعداد زیادی از دانشجویان کشور، ترکیه را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند؟ چون کشور ترکیه و شهر استانبول یکی از محبوبترین شهرها برای گردشگری، […]

دانشگاه های خصوصی ترکیه

امروزه شاهد تحصیل دانشجویان زیادی از کشور ایران در دانشگاه های خصوصی ترکیه هستیم.همین موضوع باعث ایجاد این سوال در ذهن مخاطب خواهد شد که چرا تعداد زیادی از دانشجویان کشور، ترکیه را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند؟

چون کشور ترکیه و شهر استانبول یکی از محبوبترین شهرها برای گردشگری، تحصیلات عالیه، سرمایه گذاری می باشد. بسیاری از دانشجویان بین المللی به آسانی و بدون دغدغه در این کشور زندگی می کنند، به طوری که در شهر استانبول بیشتر مردم به زبان انگلیسی مسلط بوده و شرایط تحصیل و زندگی برای دانشجویان مناسب است.علاوه بر این فرهنگ مردم ترکیه به ایرانیان نیز نزدیک است. در ادامه به برخی از این دانشگاه های خصوصی می پردازیم که شامل این موارد: فنرباهچه، اطلس، بیرونی ازمیر اکونومی، خواهد بود.

دانشگاه خصوصی فنرباهچه ( فنرباغچه )

در صورتی که شما قصد تحصیل در دانشگاه خصوصی فنرباهچه را دارید مطمئن باشید که یک گزینه بسیار مناسب را انتخاب نموده اید. این دانشگاه یک مجموعه بین المللی است کلاس های درسی آن با تعداد کم نفرات دانشجو اداره می شود.

بسیاری از دانشجویان ممتاز ترکیه و نخبه های بین المللی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند. این مجموعه توسط باشگاه ورزشی فنرباغچه استانبول تاسیس شده است، از نظر جغرافیایی این مجموعه در شهر استانبول و بلوار اتا شهیر و محله آتاتورک قرار گرفته است.  این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه های خصوصی ترکیه به شمار می آید، رنکینگ بسیار بالایی دارد.  در صورتی که قصد ثبت نام در این مجموعه را داشته باشید در ابتدا باید پذیرش این دانشگاه را به دست آورید.

برای پذیرش شما نیاز به مدارک زیر دارید:

  • مدرک دیپلم که به وسیله ترکی یا انگلیسی ترجمه شود
  • در آزمون ورودی دانشگاه نمره قبولی را کسب کرده باشید
  • در صورتی که دانشجو بخواهد  در کلاس هایی که به زبان انگلیسی اداره و تدریس می‌شود. شرکت کند باید مدرک معتبری را ارائه نماید که به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد.
  • پاسپورت معتبری که دارای مهر ویزا باشد
  • دو قطعه عکس ۳ در ۴
  • رسیده پرداخت شهریه
  • بیمه سلامت
  • مدرکی که مشخص کند شما نامه قبولی را از دانشگاه فنرباغچه گرفته اید

در دانشگاه خصوصی فنرباهچه پنج دانشکده معتبرنیز وجود دارد.

دانشکده ارتباطات، علوم ورزشی، مهندسی و معماری علوم سلامت و اقتصاد و مدیریت

این مجموعه دارای امکانات بسیار مناسب تحصیلی و رفاهی برای دانشجویان است.

دانشگاه خصوصی اطلس

دانشگاه خصوصی اطلس کشور ترکیه در شهر استانبول قرار گرفته است.  این مجموعه تقریباً تازه تاسیس و نوپا است سال ساخت آن ۲۰۱۸ می باشد، سالانه دانشجویان بسیار زیادی در سراسر دنیا پذیرش این دانشگاه را دریافت می کنند.

رشته های تحصیلی پرطرفدار و محبوبی چون :

  • داروسازی
  • دندان پزشکی
  • علوم طبیعی
  • پزشکی

در آن تدریس می شود، این مجموعه از نظر رنکینگ قاره ای در رتبه ۴۸۷۴ قرار دارد ولی در داخل کشور ترکیه در رتبه ۲۰۵ قرار گرفته است.

البته این مجموعه تازه تاسیس با دارا بودن پتانسیل های بیشمار در سال‌های آینده دارای رنگینگ بسیار بالاتری خواهد شد.  دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه خصوصی اطلس را داشته باشند، ابتدا باید به وبسایت رسمی این دانشگاه رفته و مدارک مورد نیاز را برای این مجموعه ارسال کنند.  تمام مدارک مورد نیاز در این وب سایت موجود است و دانشجو می تواند به صورت آنلاین آنها را ارسال کند. شما بعد از تکمیل فرم درخواست پذیرش که بر روی سایت قرار گرفته است، سایر مدارکی شامل مدرک دیپلم، ریز نمرات تحصیلی، چند قطعه عکس بیومتریک، پاسپورت، کارت شناسایی  در نظر داشته باشید مدرک دیپلم و ریز نمرات باید به صورت ترجمه شده به زبان ترکی ارائه شود.

دانشگاه اطلس  دارای امکانات بسیار مناسبی مانند: کتابخانه مجهز و بسیار بزرگ، کارگاه های تخصصی آزمایشگاه بسیار مجهز و سایر امکانات رفاهی برای دانشجویان می باشد.

https://touran.academy/atlas-university/

دانشگاه خصوصی بیرونی

دانشگاه بیرونی یکی دیگر از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه می باشد.  این مجموعه در شهر استانبول و در قسمت اروپایی کشور ترکیه قرار دارد، در حال حاضر بیش از شش هزار دانشجو در این مکان مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاه خصوصی بیرونی در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده است.  این مجموعه با این که دارای قدمت بسیار زیادی نیست ولی طی سالهای اخیر از نظر رنکینگ و رتبه بندی رشد بسیار خوبی داشته است.  در صورتی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارید نحوه پذیرش و تحصیل در آن با شرکت در آزمون های ورودی امکان پذیر است. در صورتی که شما نمره های بالایی از این آزمون ها بگیرید به احتمال خیلی زیاد بورسیه خواهید شد.  یکی از امتیازات ویژه دانشگاه اطلس تبادل دانشجو یا اراسموس می باشد.  بسیاری از دانشجویان علاقه مند به این برنامه هستند بنابراین با تحصیل در دانشگاه اطلس می ‌توانید حتی به دانشگاه های آمریکایی و اروپایی فکر کنید. در این مجموعه دانشکده های دیگری چون دانشکده پزشکی، داروسازی، علوم بهداشت  مهندسی، علوم طبیعی، نیز وجود دارد. از نظر امکانات این مجموعه دارای کتابخانه، خوابگاه دانشجویی، بانک، باشگاه ورزشی و کافه تریا و دو بیمارستان بسیار بزرگ است.

https://touran.academy/biruni-university/

دانشگاه خصوصی ازمیراکونومی

دانشگاه ازمیر اکونومی ترکیه در سال ۲۰۰۱ بنا شده است.  اشخاصی که در این مجموعه تحصیل می کنند باید به زبانهای ترکی استانبول و انگلیسی مسلط باشد، در این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی آزمون ورودی یوس اجباری نیست.  افراد باید برای ثبت نام در این دانشگاه تمامی مدارک خود من جمله سوابق تحصیلی را در یک دارالترجمه معتبر به زبان انگلیسی یا ترکی ترجمه نمایند. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام و شرایط ادامه تحصیل در دانشگاه ازمیر اکونومی ترکیه را دارید به وب سایت رسمی این دانشگاه مراجعه کنید.این مجموعه دارای ۸ دانشکده یک مدرسه ۱۱ مرکز تحقیقاتی و چندین آموزشگاه حرفه ای می باشد.

این مجموعه در یک فضای سرسبز زیبای قرار گرفته است و دارای امکانات تحصیلی و رفاهی بسیار زیادی برای دانشجویان است.

سخن پایانی

در صورتی که قصد تحصیل در در هر یک از دانشگاه های خصصوصی ترکیه  را دارید با اعتماد به مجموعه ما و دریافت مشاوره از کارشناسان می توانید، پدذیرش این دانشگاه ها را داشته باشید.

نکته! برای مشاوره به مراکز معتبر مراجعه نمایید تا مورد سوء استفاده افراد کلاش و سود جو قرار نگیرد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.