افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

معرفی سه ترکیب رنگ جذاب برای تابستان; امسال آن را با کت سبز یا سرخابی ترکیب کنید

  • کد خبر : 35202
معرفی سه ترکیب رنگ جذاب برای تابستان;  امسال آن را با کت سبز یا سرخابی ترکیب کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز تابستان زمان پوشیدن لباس های رنگارنگ و شاد است، فراموش نکنید که همیشه زمانی برای پوشیدن مانتو مشکی یا سفید وجود دارد، اما برای پوشیدن مانتوهای تابستانی جذاب فقط سه ماه فرصت دارید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کدام رنگ ها را با استایل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز تابستان زمان پوشیدن لباس های رنگارنگ و شاد است، فراموش نکنید که همیشه زمانی برای پوشیدن مانتو مشکی یا سفید وجود دارد، اما برای پوشیدن مانتوهای تابستانی جذاب فقط سه ماه فرصت دارید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کدام رنگ ها را با استایل تابستان امسال بپوشید، می تواند شما را به یک ملکه مد و مد روز تبدیل کند. پیشنهاد ما برای تابستان 1402 این است که مانتو سبز یا سرخابی را انتخاب کنید، زیرا این مانتوها می توانند ظاهر شما را پرانرژی و جذاب کنند و شما را از همه چیز متمایز کنند. البته بهتر است از رنگ نارنجی غافل نشوید، درست است که انتخاب مانتو نارنجی جسارت زیادی می خواهد و برای پوشیدن آن باید اصول و قواعد ترکیب این رنگ را بدانید، اما باور کنید این رنگ برای استایل شما معجزه خواهد کرد. نارنجی یکی از شادترین رنگ هایی است که با آن می توانید جذاب تر از همیشه به نظر برسید. یک کت نارنجی شما را گرم، پرشور و پر انرژی می کند. نارنجی ترکیبی از زرد و قرمز است و هم برای پاییز و هم برای تابستان رنگی مناسب محسوب می شود.

البته فراموش نکنید که پرتقال هایی که برای تابستان استفاده می شود با پرتقالی هایی که برای فصل پاییز استفاده می شود بسیار متفاوت است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های مانتو برای تابستان امسال آشنا شوید.

پارچه تابستانی

شنل سرخابی را فراموش نکنید. زیبا و دوست داشتنی بپوش.

رنگ سرخابی نمادی از هیجان، عزت نفس و اعتماد به نفس است و افرادی که از این رنگ استفاده می کنند 99 درصد شانس داشتن این ویژگی شخصیتی درونی را دارند. بنابراین، اگر می خواهید تابستانی هیجان انگیز و شیک را سپری کنید، کت سرخابی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. خوب است بدانید رنگ های سرمه ای، سبز، نارنجی یا آبی کاربنی می توانند بهترین اکسسوری برای تکمیل استایل شما باشند. البته این بدان معنا نیست که نمی توانید از رنگ های دیگر و سیاه و سفید برای هماهنگی با مانتو خود استفاده کنید، بلکه با این رنگ ها استایل جذاب تری خواهید داشت.

مانتو تابستانی

مانتو تابستانی

با انرژی لباس بپوشید؛ جسور باشید و نارنجی را انتخاب کنید

اگر مانند خانم های کاملاً لباس پوشیده جسور و خجالتی هستید، می توانید رنگ نارنجی را برای تکمیل استایل تابستانی بی دغدغه خود بپوشید. البته فراموش نکنید که درخشندگی این رنگ بسیار بالاست پس بهتر است در استایل روزمره آن را با رنگ های دیگر ترکیب کنید. لباس ورزشی نارنجی نئون یک گزینه ایده آل برای ورزش و کوهنوردی است، زیرا به دلیل تضاد با محیط و درخشندگی زیاد، در صورت تصادف به راحتی قابل شناسایی است. اما برای استایل روزمره یا رسمی بهتر است از رنگ های خنثی برای هماهنگی با کت نارنجی خود استفاده کنید تا ظاهری متعادل تری داشته باشید.

مانتو تابستانی

پارچه تابستانی

معجزه رنگ سبز شیک; با سبک خود نفس بکش

یکی از رنگ هایی که به استایل تابستانی جان می دهد و می تواند استایلی جذاب اما متفاوت به شما بدهد رنگ سبز است. پس فرقی نمی کند مانتو سبز بپوشید یا شلوار سبز یا کژوال یا کلاسیک، در هر صورت می توانید از انواع سبزه ها برای استایل تابستانی خود استفاده کنید. پیشنهاد ما برای تابستان امسال این است که رنگ سبز را از زارا انتخاب و استفاده کنید، مثلا یک کت بوم سفید و سبز می تواند از شما یک خانم شیک پوش با استایل شیک بسازد. البته اگر مانتوهای رنگارنگ دوست ندارید، می توانید مانتوهای ساده کنفی و شلوار و شال سبز را انتخاب کنید.

مانتو تابستانی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=35202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.