افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

معرفی زیباترین انواع لاک ناخن / اینها دستان شما را واقعا جذاب می کند

  • کد خبر : 210759
معرفی زیباترین انواع لاک ناخن / اینها دستان شما را واقعا جذاب می کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- یکی از زیبایی های استایل هر خانمی داشتن دستانی زیباست. البته اینها ناخن هایی هستند که می توانند دست شما و من را زیبا کنند و در واقع اگر لاک نداشته باشید و ناخن هایتان را کوتاه کنید، احتمالا دست هایتان خاص به نظر نمی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- یکی از زیبایی های استایل هر خانمی داشتن دستانی زیباست. البته اینها ناخن هایی هستند که می توانند دست شما و من را زیبا کنند و در واقع اگر لاک نداشته باشید و ناخن هایتان را کوتاه کنید، احتمالا دست هایتان خاص به نظر نمی رسد. البته اینکه چه رنگ، طرح و عملکرد لاکی را انتخاب می کنید بسیار مهم است و اینطور نیست که همه ما همه مدل ها و رنگ های لاک را دوست داشته باشیم! در واقع ما باید آنچه را که مناسب خودمان است پیدا کنیم و از آن پیروی کنیم وگرنه چیزی جز زشتی روی دستانمان ایجاد نکرده ایم!!

رنگ لاک خوب و فراوان است، از طرفی کار تخصصی ناخن ما به قدری زیاد شده که طرح ها و نقش های لاک ها نیز گسترش یافته است و اکنون فقط کافی است عکس را نشان دهید و ناخن خود را دریافت کنید. لهستانی!!

اما به طور کلی لاک ها انواع مختلفی دارند که می توانیم بر اساس سلیقه خود انتخاب کنیم. چه مدلی میپرسی؟ بنابراین، مقاله ما را دنبال کنید تا ابتدا یاد بگیرید و سپس با خیال راحت آنچه را که دوست دارید انتخاب کنید.

لاک ناخن روشن، قدیمی اما پرکاربرد

همانطور که اشاره کردیم یکی از قدیمی ترین و البته پرکاربردترین مدل های لاک، مدل براق است که به ناخن های شما جلوه ای براق و زیبا می دهد. این مدل فرقی نمی‌کند از چه رنگی استفاده می‌کنید، روشن یا پررنگ، تیره‌ترین یا روشن‌ترین، در هر صورت زیبایی خود را نشان می‌دهد و می‌تواند علاوه بر زیبایی به ناخن‌ها استحکام دهد.

انواع لاک ناخن

لاک ناخن مات بزنید

لاک های مات همانطور که از نامشان پیداست دقیقا برعکس لاک های برقی هستند و ظاهری مات به ناخن های شما و من می دهند. این سبک نسبت به سبک روشن کمتر جلب توجه می کند و به همین دلیل است که حتی در چشمگیرترین رنگ ها نیز سادگی و مینیمالیسم خاص خود را دارد، می تواند برای بسیاری از خانم های شاغل مناسب باشد و اگرچه گفتیم ساده است، اما ظریف و جذاب.وجود خودش را دارد.

انواع لاک ناخن

قیمت لاک نئون چقدر است؟

در اینجا باید بگوییم که در میان انواع لاک ناخن، لاک های نئون جایگاه ویژه و منحصر به فردی در بین خانم ها به خصوص خانم های جوان دارد. ویژگی اصلی این نوع لاک فرمولاسیون منحصر به فرد آن است زیرا می تواند با جذب نورهای مختلف باعث درخشندگی و درخشندگی سطح ناخن در محیط های تاریک شود. جالب است، درست است؟

انواع لاک ناخن

لاک اکلیلی بسیار محبوب است.

این بار می خواهیم سراغ اسپری موی جسورانه دیگری به نام اکلیلی یا شاین برویم. در فرمولاسیون این سبک لاک از تاج های زیادی استفاده شده است که بعد از زدن لاک ظاهری زیبا و خیره کننده به ناخن ها می بخشد. این سبک لاک ظاهری بسیار زیبا و چشمگیر به ناخن ها می بخشد و به همین دلیل است که بیشتر برای مهمانی ها و عروسی ها انتخاب و استفاده می شود. البته فراموش نکنید که پاک کردن لاک های اکلیلی از روی ناخن بسیار سخت است، بنابراین لاک جدا می شود، اما همچنان می توانید تاج را ببینید! به همین دلیل، این در واقع یک ضعف در نظر گرفته می شود که ممکن است بسیاری از زنان را از استفاده از آن منصرف کند.

انواع لاک ناخن

لاک ناخن متالیک که نیاز به جسارت زیادی دارد

لاک آینه ای یا متالیک می تواند جلوه ای بسیار شیک و منحصر به فرد بر روی دستان شما خانم زیبا ایجاد کند و اگر شیطون هستید و آن را زیر نور آفتاب بگیرید می تواند مانند یک آینه بدرخشد. البته باید بدانید که اثر صیقلی این لاک ها در اثر ضربه خیلی راحت خراشیده می شود پس باید در نگهداری از آن ها نهایت دقت را به خرج دهید.

انواع لاک ناخن



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.