افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

معرفی رنگ های پرطرفدار رژ لب در سال 2023; با این رژلب ها می توانید تابستانی جذاب و شیک داشته باشید

  • کد خبر : 27306
معرفی رنگ های پرطرفدار رژ لب در سال 2023;  با این رژلب ها می توانید تابستانی جذاب و شیک داشته باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز ترندهای آرایش 2023 با مجموعه ای جدید از نوآوری و جذابیت بر فرش قرمز صنعت زیبایی ضربه زده است. نکته جالبی که در ترندهای آرایش امسال به چشم می خورد تلفیق سبک های قدیمی کلاسیک و محبوب با تکنیک های مدرن است. در این میان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز ترندهای آرایش 2023 با مجموعه ای جدید از نوآوری و جذابیت بر فرش قرمز صنعت زیبایی ضربه زده است. نکته جالبی که در ترندهای آرایش امسال به چشم می خورد تلفیق سبک های قدیمی کلاسیک و محبوب با تکنیک های مدرن است. در این میان استفاده از رژگونه، هایلایتر و رژ لب را می توان غنی ترین قسمت ترندهای امسال دانست. حال اگر از شما سوال شده است که چه رنگ رژلبی برای تابستان امسال می تواند چهره ای شیک و جذاب به شما بدهد، باید بگوییم که بهتر است با ما همراه باشید تا از ترندهای رژ لب در سال 2023 مطلع شوید. البته در زیر نه تنها می دانید رنگ های پرطرفدار سال، بلکه برخی از ترفندهای آرایش لب مانند رژ لب آمبره یا راز رژ لب قرمز. . برای داشتن رژ لب آمبره روی صورت بهتر است این تکنیک را با رنگ های سال پیدا کنید تا علاوه بر تکنیک بتوانید با استفاده از رنگ های جذاب سال چهره ای شاداب و مدرن پیدا کنید.

پس فراموش نکنید که آمبره ترکیبی مشکی و قرمز با پایه طبیعی ضمن ایجاد ظاهری خارق العاده، توانسته سر و صدای زیادی به پا کند و به جمع ترندهای داغ سال 2023 بپیوندد.در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. برخی از جدیدترین رژ لب های 2023 را بشناسید.

رژ لب باریک Yves Saint Laurent; مخملی و قرمز

رژ لب ها مهمترین مرحله آرایش هستند و برای هر خانم زیبایی استفاده از رژلب های با کیفیت و رنگی مد روز مهم است. وقتی صحبت از کیفیت بالا به میان می آید، توجه دوستداران آرایش به معروف ترین و مورد اعتمادترین تولیدکنندگان لوازم آرایشی جهان معطوف می شود. زیرا برندهای لوکس معتبر جهانی محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت تولید می کنند که از خرید آن پشیمان نخواهید شد. نسل جدید رژ لب اسلیم Yves Saint Laurent با فرمول مخملی فوق العاده، دارای رنگدانه و پوشش بسیار طولانی مدت است و به شما این امکان را می دهد که رنگ قرمز این رژلب را در موقعیت های رسمی بدون نگرانی از مالش آن استفاده کنید. .

رژلب قرمز

رژلب قرمز

رژ لب گوچی; رژ لب دل طبیعت

رژ لب ساتن برند لوکس گوچی یکی از رژلب های گیاهی است که به هیچ وجه به پوست شما آسیبی نمی رساند و از طرفی به دلیل رنگدانه بالایی که دارد با یک بار زدن رنگ فوق العاده ای بر روی لب های شما باقی می گذارد. برای تابستان امسال می توانید از رنگ قرمز ایرانی این رژ لب استفاده کنید زیرا همانطور که می دانید این رنگ رنگ سال است و چهره ای شیک و در عین حال جذاب به شما می دهد. این رژلب گزینه ای مناسب برای انواع پوست بوده و علاوه بر ویژگی های ذکر شده از ماندگاری بالایی نیز برخوردار است. البته مشخصه ای که این رژ لب را از سایر رژ لب ها متمایز می کند گیاهی بودن و فاقد پارابن و سولفات است.

ترند رژ لب 2023

ترند رژ لب 2023

رژ لب نود دیور; لب های مدرن و ماندگار.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند دیور با تولید محصولات منحصربفرد تاثیر بسزایی در صنعت زیبایی گذاشته است. یکی از محصولات برجسته و محبوب این شرکت رژ لب دیور دیورفیک می باشد. این رژ لب علاوه بر داشتن طیف رنگی ترند ۲۰۲۳ با روکش مات ماندگاری در دسترس است. این رژ لب ها را به خوبی فرم می دهد تا چهره ای جذاب و فریبنده به شما بدهد. بنابراین اگر رنگ های برهنه را به جای قرمز انتخاب کنید، این برند می تواند طیف های جذابی را به شما ارائه دهد.

ترند رژ لب 2023

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.