افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

معرفی جدیدترین مدل های حلقه ازدواج; مهم ترین اکسسوری زندگی خود را انتخاب نکنید!

  • کد خبر : 21285
معرفی جدیدترین مدل های حلقه ازدواج;  مهم ترین اکسسوری زندگی خود را انتخاب نکنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز لوازم جانبی گاهی اوقات نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند. به عنوان مثال یکی از اتفاقات مهم و سرنوشت ساز زندگی ما توسط اکسسوری به نام حلقه ازدواج ثبت و نمایش داده می شود. حلقه ها به خصوص حلقه ازدواج بسته به نحوه ساخت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز لوازم جانبی گاهی اوقات نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند. به عنوان مثال یکی از اتفاقات مهم و سرنوشت ساز زندگی ما توسط اکسسوری به نام حلقه ازدواج ثبت و نمایش داده می شود. حلقه ها به خصوص حلقه ازدواج بسته به نحوه ساخت آنها می توانند معانی متفاوتی داشته باشند و همچنین بسته به نوع مراسم زبان طراحی متفاوتی دارند. حلقه ازدواج نماد عشق، علاقه و تعهد زوجین به یکدیگر است که زوجین در روز عروسی به یکدیگر هدیه می دهند. انگشتر نه تنها در ایران، بلکه در جوامع مختلف نماد عشق و تعهد است و زن و مرد بعد از ازدواج انگشتر می زنند. رسم بر این است که زوج ها حلقه ازدواج را روی انگشت حلقه دست چپ می گذارند. حال اگر از شما سوال شده است که چرا حلقه را در انگشت چهارم دست چپ قرار می دهند، باید بگوییم که یونانیان باستان این انگشت را انتخاب کردند زیرا معتقد بودند رگ خاصی از این انگشت می گذرد و مستقیماً به قلب می رود. این رگ را رگ عشق نامیدند.

قبل از انتخاب حلقه بهتر است انواع آن را بشناسید زیرا حلقه های ازدواج دنیای متنوعی دارند از حلقه های درخشان گرفته تا حلقه های حلقه ساده که انتخاب آن ها به سلیقه و نوع استایل شما بستگی دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع اتحاد آشنا شوید.

حلقه ازدواج

حلقه الماس؛ انگشتری مناسب برای مد پوشان.

جالب است بدانید که استفاده از حلقه ازدواج در تمامی ادیان، فرهنگ ها و سنت ها وجود داشته است و طبق برخی شواهد، استفاده از حلقه ازدواج به دوران ماقبل تاریخ بازمی گردد. اولین حلقه های ازدواج در واقع تکه هایی از گل ها و گیاهان مختلف بود که بعد از مراسم عروسی به انگشت عروس وصل می شد. بعدها استفاده از حلقه های ساخته شده از چرم، استخوان، عاج و فلزات گرانبها رایج شد. البته امروزه حلقه های ازدواج از فلزی گرانبها به نام طلا ساخته می شوند، بنابراین اگر به دنبال جدیدترین مدل هستید، قطعا حلقه الماس انتخاب مناسبی برای شماست.

حلقه ازدواج

حلقه ازدواج

حلقه های حک شده یا نگین دار؛ همه دوست دارند و شیک هستند.

گاهی ست انگشترها بنا به سلیقه زوجین دارای یک یا چند نگین یا سایز کوچک یا بزرگ است. این نگین ها معمولا الماس های گرد تراش یا برلیانت هستند که پیشنهاد خوبی برای دامادهایی است که بودجه کمی دارند یا از درخشش سنگ های قیمتی در حلقه ازدواج خود لذت می برند. البته در حلقه ازدواج علاوه بر الماس از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی دیگر نیز می توان استفاده کرد. اگر به دنبال یک حلقه شیک و در عین حال ساده هستید، حلقه های قاب برش را پیشنهاد می کنیم، این حلقه های مد جدید زیبا و بسیار شیک به نظر می رسند.

حلقه ازدواج

حلقه ازدواج

صدای زنگ؛ انتخاب ساده

حلقه ساده را می توان یکی از اولین انواع حلقه های مورد استفاده بشر دانست. این انگشتر به شکل یک حلقه ساده و بدون طرح و برش خاصی می باشد. این انگشتر برای اکثر افراد جذاب به نظر می رسد، به علاوه هیچ سنگ یا نگینی در حلقه ساده وجود نخواهد داشت. این حلقه ها اغلب نام هایی در داخل آنها نوشته شده و برای افراد ساده لوح انتخاب مناسبی است. یکی دیگر از ویژگی های این حلقه ها این است که نگران پرواز انگشتر خود نباشید زیرا این مدل ها هرگز از مد نمی افتند.

حلقه ازدواج

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.