افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
6

معرفی جدیدترین مانتوهای سال 1402; فراموش نکنید که کت بلند شما همیشه شما را یک خانم می کند

  • کد خبر : 19697
معرفی جدیدترین مانتوهای سال 1402;  فراموش نکنید که کت بلند شما همیشه شما را یک خانم می کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مانتوها همانطور که می دانید دنیای گسترده و متنوعی دارند و این تنوع گاهی باعث سردرگمی و انتخاب اشتباه شما می شود. بنابراین، اگر تصمیم به خرید مانتو بلند دارید، در انتخاب مانتو و ست کردن آن با شلوار و کفش دقت کنید، زیرا اگر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مانتوها همانطور که می دانید دنیای گسترده و متنوعی دارند و این تنوع گاهی باعث سردرگمی و انتخاب اشتباه شما می شود. بنابراین، اگر تصمیم به خرید مانتو بلند دارید، در انتخاب مانتو و ست کردن آن با شلوار و کفش دقت کنید، زیرا اگر بهترین مانتو را بپوشید اما به اصول هماهنگی توجه نکنید، ظاهر خوبی ندارد. . حال اگر این سوال شما را آزار می دهد آیا کت بلند برای هر نوع اندام و قدی مناسب است یا خیر؟ باید بگوییم که مانتوهای بلند به طور کلی شما را قد بلندتر و بلندتر می کند، پس اگر کمی سیر هستید می توانید با ترفند کت بلند لاغرتر به نظر برسید. برای افراد قد بلند پیشنهاد می کنیم این مانتو را با صندل های تخت یا نخی بپوشند تا خیلی بلند به نظر نرسند. فراموش نکنید که کفش یکی از مهم ترین موارد در پوشیدن مانتو است، پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که به استایل آن ها اهمیت می دهید، به این قسمت بسیار توجه کنید.

کفش های پاشنه دار یکی از بهترین گزینه ها برای کت بلند هستند. شما می توانید در هر شرایطی از کفش پاشنه بلند استفاده کنید، چه برای روز به روز و چه برای رفتن به مهمانی. در ادامه این مقاله برای استایل هایی با مانتوهای بلند با ما همراه باشید.

کت بلند

کت بلند؛ برای یک استایل شیک و زنانه یک ژاکارد بلند بپوشید

ژاکارد پارچه ای مجلل و گران قیمت است که برای ظاهری رسمی و بسیار شیک استفاده می شود. برای داشتن ظاهری زیبا و شیک می توانید کت بلند ژاکاردی را انتخاب کنید و آن را با شلوار پارچه ای و رسمی ست کنید. اگر علاقه ای به شلوارهای پارچه ای ندارید می توانید شلوار تنگ هم بپوشید، شلوار جین تنگ یکی از پرطرفدارترین شلوارهایی است که به مرور زمان مد خود را از دست نداده است. و همیشه می توانید از آن استفاده کنید. این شلوار به پاهای شما می چسبد و بدن شما را به خوبی نشان می دهد. قطعاً هر خانم شیک پوشی شلوار جین تنگ در کمد لباس خود دارد. بنابراین اگر می خواهید استایل مهمانی شیک و مناسبی داشته باشید و در عین حال شلوار جین بپوشید، لاغر بهترین انتخاب است.

کت بلند

کت بلند

کت بلند دانشجویی یا اداری؛ پوشیدنی و شیک!

یکی از مواقعی که زنان کت بلند می پوشند. لحظه ای است که می خواهند برای کارهای اداری به اداره ای بروند یا به دانشگاه بروند یا سر کار. حال اگر می خواهید به هر کدام از این مکان ها بروید و در عین پوشیدن آن شیک به نظر برسید، بهتر است کت های دکمه دار بلند با رنگ های اداری بپوشید. فراموش نکنید که تیپ های جلو باز با مدل های شیک برای رفتن به این مکان ها مناسب نیستند پس به جنس مانتو انتخابی دقت کنید.

کت بلند

کت بلند

مانتو بلند تابستانی و غیررسمی; لباس راحت و رنگارنگ بپوشید.

مانتوهای بلند و غیررسمی معمولاً از پنبه و مواد سبک ساخته می‌شوند و انتخاب مناسبی برای پوشیدن روزمره در استایل‌های غیررسمی و ساده هستند. فراموش نکنید که اگر نتوانید کفش مناسب را با کت بلند خود ست کنید، عیب بزرگی در استایل شما به نظر می رسد. مانتوهای بلند از جمله لباس هایی هستند که می توان آن را با هر نوع کفشی ترکیب کرد. انتخاب یک کفش مناسب برای کت بلند بستگی به موقعیت و مکانی دارد که قرار است آن را بپوشید. مربی‌ها، مربی‌ها، کفش‌های دانشگاهی، پاشنه‌دار، گوه‌ای، تخت و چکمه‌های بلند و کوتاه، همه مقالات هستند.

کت بلند

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.