افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

معرفی تجهیزات جدید دفاعی وزارت دفاع در هفته دفاع مقدس – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 363706
معرفی تجهیزات جدید دفاعی وزارت دفاع در هفته دفاع مقدس – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار بهمن کارگر مدیرعامل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال 1200 عنوان برنامه در نظر گرفته شده است. دفاع مسیر ما در حال فتح قله هستیم، این کار انجام […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار بهمن کارگر مدیرعامل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال 1200 عنوان برنامه در نظر گرفته شده است. دفاع مسیر ما در حال فتح قله هستیم، این کار انجام خواهد شد.

وی دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و تجلیل از آنان را از برنامه های متنوع پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: نمایشگاه های فرهنگی و هنری خواهیم داشت و از باغ موزه های دفاع مقدس بازدید خواهیم کرد. هفته هفته دفاع

سردار کارگر برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران در محضر مقام معظم رهبری در چهارمین روز از مهرماه را از مهم ترین برنامه های هفته دفاع مقدس دانست. حسینا امام خمینی (ره) خبر دادند و فرمودند: پنجمین آئین تجلیل از شهدای دفاع مقدس و مقاومت در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی در چهارمین روز از مهرماه حسینا حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود. همچنین رژه نیروهای مسلح در مراکز استان ها و شهرهای مختلف و رژه نیروی دریایی در بندرعباس برگزار می شود.

وی پنج موزه دفاع مقدس را با حضور رئیس جمهور افتتاح کرد برنامه ها وی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: 200 عنوان کتاب با حضور رئیس جمهور رونمایی می شود.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، پخش مستند و برگزاری کنگره سنگر سازان وی بای سنگر را یکی از چندین برنامه پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: غبار روز جایگاه شهدا و بلندگوی سرداران است. قبل از نماز همچنین روز جمعه در سراسر کشور انجام می شود.

وی ادامه داد: این هفته ارائه تجهیزات جدید پدافندی از سوی وزارت دفاع را خواهیم داشت و سپاه نیز نمایشگاه سراسری کتاب مقدس دفاع را برگزار می کند.

سردار کارگر افزود: سیزدهمین نمایشگاه کتاب مقدس دفاع ملی در استان مازندران برگزار می شود. علاوه بر این حجم وجود دارد دایره المعارف ارتش نیز اعلام خواهد شد. علاوه بر این، وزارت دفاع و پشتیبانی محصولات و تجهیزات جدید صنایع دفاعی را ارائه خواهد کرد.

وی درباره مردم محوری بودن برنامه های دفاع مقدس و جشنواره فیلم دفاع مقدس گفت: تمامی برنامه های دفاع مقدس با حضور مردم انجام می شود. فیلم های Santa Defensa و Resistencia هم گران هستند و نزدیک به 6 سال است که در زمینه تجهیزات نظامی به فیلمسازان کمک می کنیم. اکنون آماده کمک به فیلمسازان هستیم. واقعیت این است که به دلیل تراکم برنامه های دفاع مقدس، نمی توانیم جشنواره فیلم دفاع مقدس را در این هفته برگزار کنیم. با هدف نزدیک کردن جوانان درس علم و دانش دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه ها اجباری شد. می خواهیم هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم. چون ما در دفاع مقدس پیروز شده ایم و دنبال ترفیع و توضیح نیستیم. قبل و بعد از اجرای عملیات وعده صادقانه شناخت خاصی از تاریخ وجود دارد و این عملیات در تاریخ بی نظیر بود و همگی استفاده از توان دفاع مقدس را به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: مراسم بزرگداشت شهدای عملیات سامان الائمه در سالروز شکست حصر آبادان، تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان نیروی انتظامی در سراسر کشور برگزار می شود. کشور برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای محلات تحت عنوان افتخار محلات برگزاری مراسم ویژه تجلیل از شهدا سلامتی نبرد اف تجلیل از شهدا و جانبازان در دانشگاه های سراسر کشور، تجلیل از نویسندگان و سردبیران دفاع مقدس، تجلیل از یادواره بانوان شهدای دفاع مقدس و اجلاسیه شهدای صبر و مقاومت، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عشایر لرستان و بختیاری، تجلیل از شهدای روحانیت در دفاع مقدس و مقاومت، برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت دفاع مقدس غزه، ارائه محصولات جدید دفاعی توسط وزارت دفاع و پشتیبانی، تجلیل از سربازان نمونه سازمان نیروهای مسلح، تجلیل از سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با حضور ویراستاری از سراسر کشور در استان مازندران، اجرای طرح بازسازی عملیات دفاع مقدس دفاع مقدس در تمامی استان ها کشور، برگزاری نمایش های رزمی با موضوع دفاع مقدس در مناطق تهران، اعزام 350 گروه جهادی امدادی پزشکی به مناطق کم برخوردار سراسر کشور از دیگر برنامه های برگزیده هفته دفاع مقدس است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.