افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

معرفی تازه وارد کره ای “موسو خان” از شرکت خودروسازی ایلیا

  • کد خبر : 342636
معرفی تازه وارد کره ای “موسو خان” از شرکت خودروسازی ایلیا

بازار؛ گروه خودرو: صنایع خودروسازی ایلیا در راستای گسترش سبد محصولات خود و ادامه پاسخگویی به نیازهای بازار به عنوان یک شرکت رو به رشد و در حال توسعه، خودروی KGM (سانگ یانگ) موسو گرند تیپ خان را برای تامین بازار ایران معرفی می کند. این شرکت پس از طراحی و آماده سازی زیرساخت های […]

بازار؛ گروه خودرو: صنایع خودروسازی ایلیا در راستای گسترش سبد محصولات خود و ادامه پاسخگویی به نیازهای بازار به عنوان یک شرکت رو به رشد و در حال توسعه، خودروی KGM (سانگ یانگ) موسو گرند تیپ خان را برای تامین بازار ایران معرفی می کند.

این شرکت پس از طراحی و آماده سازی زیرساخت های لازم کارخانه خودروسازی ایلیا در شهرستان ساوه، برای تولید محصولات شاسی بلند مستقل طبق برنامه ریزی های انجام شده پس از تولید خودرو دایون، خودروی جدید شاسی بلند نردبانی مستقل از مونتاژ را به ارمغان خواهد آورد. خط

صنایع خودروسازی ایلیا; با برنامه ریزی برای عرضه و تولید خودروی “پیکاپ خان” گامی دیگر در راستای عرضه محصولی با قابلیت استفاده در مسیرهای سخت و خاص برداشته شده است که بی شک با استقبال خوب دوستداران خودروهای آفرود مواجه خواهد شد. و رانندگان SUV و رانندگان کامیون

محصول انتخاب شده برای بازار دارای مزیت های رقابتی ویژه ای نسبت به سایر رقبای موجود در بازار می باشد که از مهمترین آنها می توان به ساخت کشور کره “Muso Khan” اشاره کرد.

معرفی تازه وارد

از مشخصات فنی قابل توجه این کامیون می توان به موتور توربو کره ای 200 e-XGI آن اشاره کرد که حاصل تجربه همکاری سانگ یانگ با مرسدس بنز از اوایل دهه 1990 تا 2000 است.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این خودرو داشتن چهار رادار ایمنی مانند RCTW-SEW-LCW-BSW است که این محصول را از سایر رقبا متمایز می کند و به همین دلیل این امکانات عموما در خودروها، کراس اوورها و SUV ها وجود دارد.

یکی دیگر از وجه تمایز این محصول طراحی منحصر به فرد آن است که دارای چراغ های HID (زنون) و مه شکن LED، جلوپنجره کرومی عمودی (مشبکه) جذاب و از این نظر علاوه بر تودوزی چرمی با کیفیت صندلی ها است. و فرمان. روی فرمان، سیستم گرمایش و تهویه صندلی، صندلی های برقی برای راننده، سرنشینان جلو و عقب و کیسه هوای جانبی خودنمایی می کرد.

معرفی تازه وارد

امکانات ذکر شده در جدیدترین محصول سانگ یانگ مشابه دیگر محصول این برند یعنی رکستون جی 4 است که می تواند حس لوکس بودن را به این محصول القا کند که البته تفاوت آن را نسبت به سایر رقبای هم رده خود بیشتر می کند.

این خودرو بر اساس تاریخ 70 ساله سانگ یانگ موتورز کره جنوبی (KGM) ساخته شده است که با طرفداران قابل توجهی در بازار ایران حضور خوبی دارد. از طرفی خودروی سانگ یانگ در اکثر کشورها به عنوان خودرویی پرطرفدار شناخته می شود به طوری که در برخی از کشورها مانند انگلیس، روسیه، برزیل و … به غیر از مصارف شخصی برای مصارف دیگری مانند خدمات و امداد استفاده می شود. .

یکی از نکات مهم در استفاده از این خودرو، استفاده از این محصول در رده خودروهای پلیسی، نظامی و امدادی و همچنین استفاده نسل جوان در طبیعت گردی و آفرود گردشگری (سخت است). پاس) وسایل نقلیه که در دسته خودروهای کوهستانی، آتش نشانی و جاده ای امداد و نجات و نجات در انگلستان، خودروهای پلیس در مالت و غیره استفاده می شوند.

معرفی تازه وارد

در حال حاضر با توجه به استفاده کاربردی از این محصول برند سانگ یانگ، صنایع خودروسازی ایلیا نیز تصمیم دارد این محصول را با بالاترین سطح کیفی در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا نیاز مصرف کنندگان را برطرف کند.

صنایع خودروسازی ایلیا به زودی شرایط فروش این کامیون جذاب را به عنوان جدیدترین محصول خود اعلام خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.