افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

معرفی بهترین کرم پودرها / شک نکنید با اینها از هر دختری زیباتر خواهید شد

  • کد خبر : 216506
معرفی بهترین کرم پودرها / شک نکنید با اینها از هر دختری زیباتر خواهید شد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- یکی از الزامات اصلی داشتن استایل خوب، آرایش خوب است! از طرفی مهم ترین نیاز برای آرایش خوب یک کرم پودر خوب است! تو هم با من خوبي؟ شاید بعضی از خانم ها بگویند نه، کی گفته برای من خط چشم مهمتر است یا اگر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- یکی از الزامات اصلی داشتن استایل خوب، آرایش خوب است! از طرفی مهم ترین نیاز برای آرایش خوب یک کرم پودر خوب است! تو هم با من خوبي؟ شاید بعضی از خانم ها بگویند نه، کی گفته برای من خط چشم مهمتر است یا اگر رژلب نباشد آرایش به درد نمی خورد و اینها، در حالی که باید کمی تصور کنید، ببینید آیا همه اینها نیاز به یک پوست. و آیا صورت صاف و یکدستی ندارید؟ خب همه ما کم و بیش جوش داریم، لکه داریم یا حتی بعضی ها کک و مک و بعضی ها تیرگی ملایم روی صورتشان دارند که فقط با کرم پودر حل می شود.

اما در نظر داشته باشید که همه کرم های پودری کرم پودری نیستند و برخی به سادگی به نام این محصول نامگذاری شده اند و در واقع خیلی خوب عمل نمی کنند یا آسیبی به پوست وارد می کنند. پس بهتر نیست پولی را که می خواهیم داشته باشیم صرف کمی تحقیق کنیم تا یک کرم پودر خوب و درجه یک به دست آوریم؟ کرم پودر انواع مختلفی دارد و در این مقاله با چند محصول عالی آشنا می شویم.

ماندگاری کرم پودر مک به اندازه کرم پودر بنز است

مک محصولات زیادی دارد که کرم پودر مک استودیو فیکس یکی از آن هاست که اتفاقا بسیار پرطرفدار است و فروش بسیار خوبی هم دارد. این برند از رنگ های کرم پودری رنگ های زیادی دارد، بنابراین بیش از 30 رنگ دارد و کرم هایی را برای روشن ترین صورت تا تیره ترین پوست ارائه می دهد. یکی دیگر از خوبی های آن این است که برای پوست های مختلط و چرب مناسب است. کرم پودر مک بر پایه آب است، بنابراین چرب و آکنه زا نیست.

ویژگی بارز کرم پودر مک استودیو فیکس پوشش کامل و ماندگاری 24 ساعته آن است که با بافت نرم و صاف خود پخش یکنواخت و بی نقص را به شما خانم زیبا می دهد. اصلا جمع نمی شود و چروک های مضاعف ایجاد نمی کند.

mccc

کرم پودر نارس برای انواع پوست مناسب است.

در واقع یکی از بهترین کرم پودرهای خارجی، کرم پودر تابشی طبیعی نارس است که مهم ترین ویژگی محبوبیت آن، سازگاری یا انواع پوست است. این محصول روی پوست خشک تکه تکه نمی شود و اصلا احساس سنگینی یا خشکی و چسبندگی نمی کند.

از طرفی با بافت سبک، پوشش خونی و ماندگاری بیش از 16 ساعت روی پوست های چرب، چهره ای زیبا و جذاب به شما می بخشد. فرمولاسیون آن چرب نیست، فاقد پارابن، الکل و عطر است.

683374684

کرم پودر استی لودر برای مهمانی ها ایده آل است

این برند کرم پودر که کیفیت خوبی دارد ساخت کشور انگلستان می باشد. کرم پودر استی لودر برای پوست های چرب و مختلط بسیار مناسب است، به دلیل پوشانندگی و ماندگاری بالا بسیار محبوب است. زیرا این سبک کرم پودر می تواند برای مهمانی های ماندگار، آرایش عروس و آرایش بسیار مناسب باشد.

یکی دیگر از ویژگی های این سبک کرم پودر خاصیت ضد حساسیت آن است که با آبرسانی زیاد و کمک به شادابی پوست و جلوگیری از پیری زودرس خواص آن را افزایش می دهد. همچنین یادآور می شویم که این کرم پودر دارای فرمولاسیونی مقاوم در برابر آب، تعریق و رطوبت می باشد.

683374684

کرم پودر لانکوم

کرم پودر Lancôme یکی دیگر از کرم پودرهای بسیار مورد توجه است که در فرانسه ساخته شده است. این محصول با پوشش بسیار بالا، بافت فوق سبک و ظاهر فوق العاده طبیعی و مات می تواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

کرم پودر لانکوم 24 ساعت ماندگاری دارد و به هیچ وجه کلوخه یا اکسید نمی شود. این محصول چرب نیست و برای انواع پوست مناسب است. علاوه بر این، این کرم پودر جذاب با SFP 15 از پوست در برابر اشعه ها و رادیکال های مضر خورشید محافظت می کند.

350-Bisque-C-D7A17F

کرم پودر دوزیس برای پوست های چرب بی نظیر است.

برند دوز یک برند آمریکایی است که مدتی است به خصوص برای ماسک هایشان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ولی خب یه مدت پایین اومد و باید بگیم این آهنگ اصلا از کیفیتش کم نکرد. کرم پودر دوز با مواد اولیه گیاهی تولید می شود که یکی از محبوب ترین کرم پودرهای معدنی این برند در جهان می باشد. کرم پودر دوز دارای SPF 22 است و می توان گفت هم کرم پودر است و هم ضد آفتاب. کرم پودر دوز این قابلیت را دارد که انواع لک ها و جوش های صورت را بپوشاند و چهره ای صاف را به شما هدیه دهد. این محصول همچنین فاقد چربی بوده و برای افرادی که پوست چرب دارند گزینه ایده آلی است.

5543915



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=216506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.