افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

معرفی بهترین کرم پودرها/ این کرم پودرها همه کاره هستند، از فرحزاد بگویید

  • کد خبر : 244623
معرفی بهترین کرم پودرها/ این کرم پودرها همه کاره هستند، از فرحزاد بگویید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- هر خانمی حتی اگر بهترین پوست دنیا را داشته باشد، وقتی می خواهد برای یک ظاهر رسمی یا یک مراسم خاص کار کند، باید آرایش صورتش را انتخاب کند. پایه و جزء لاینفک هر آرایشی کرم پودر است. شاید خیلی از ما برای آرایش روزانه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- هر خانمی حتی اگر بهترین پوست دنیا را داشته باشد، وقتی می خواهد برای یک ظاهر رسمی یا یک مراسم خاص کار کند، باید آرایش صورتش را انتخاب کند. پایه و جزء لاینفک هر آرایشی کرم پودر است. شاید خیلی از ما برای آرایش روزانه خود از کرم پودر استفاده نکنیم و فقط صورت خود را با ضد آفتاب یا کرم مرطوب کننده و کانسیلر زیبا کنیم اما برای داشتن آرایش کافی وجود کرم پودر 100% ضروری است.

کرم پودرها نیز مانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی انواع مختلفی دارند که بسته به خواسته های پوست و رنگ و لک آن انتخاب می شوند. برخی از خانم ها طرفدار کرم پودرهای غلیظ هستند و برخی کرم های سبک را دوست دارند، پس باید بگوییم که هر کدام از این نوع کرم پودرها مخصوص مکان و فضا هستند و اینطور نیست که بتوانید کاملا مطابق سلیقه خود پیش بروید. . به عنوان مثال برای عروسی آخر هفته استفاده از کرم پودر سبک با ماندگاری کوتاه بدون شک آرایش شما را خراب می کند و از طرفی استفاده روزانه از یک کرم روی صورت اصلا توصیه نمی شود. در این مطلب با نمونه هایی از بهترین کرم پودرها آشنا می شویم. اگر برای شما مهم است که از چه محصولی استفاده می کنید، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

کرم پودر Everlasting Clarins بهترین کرم پودر دنیا!

کرم پودرهای کلارینز به طور کلی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار هستند که فواید زیادی برای پوست ما دارند. این برند Clarence است و یکی از محبوب ترین محصولات آنها Orlasting است زیرا کیفیت بسیار بالایی دارد و از موادی مانند پودر بامبو و عصاره کینولا ساخته شده است. ماندگاری این کرم پودر زیاد است و جلوه ای مات به پوست صورت می دهد. دارای SPF 15 است که می توان از آن به عنوان ضد آفتاب استفاده کرد.

ترکیبات انحصاری ضد آلودگی کلارینز از دیگر ویژگی های این کرم پودر است که با پوشش دهی متوسط ​​به بالا منافذ و لک های بزرگ را می پوشاند و پوستی صاف را به ارمغان می آورد.

بهترین کرم پودر را به شما معرفی می کنیم.

کرم پودر فور یا دیور بهترین مارک کرم پودر با پوشش بالا

کرم پودر Four Over Dior دارای ظرفیت بسیار بالایی برای از بین بردن عیوب صورت است که به دلیل ماندگاری 24 ساعته مورد پسند بسیاری از خانم ها قرار گرفته است. این کرم پودر در فرمولاسیون خود از ترکیبات گلدار استفاده می کند و می تواند در طولانی مدت پوست را تسکین و التیام بخشد. از طرفی طبق آزمایشات این کرم پودر مشخص شده است که در آب و هوای گرم و مرطوب و یا در حین فعالیت های ورزشی خراب نمی شود و روی پوست صورت شما باقی می ماند. با این کرم پودر، پوست براق نمی شود و مات خوبی به آرایش می دهد. قسمت های ناهموار پوست را صاف می کند و منافذ باز را مسدود می کند.

بهترین کرم پودر را به شما معرفی می کنیم.

پودرهای ایربراش شارلوت تیلبری، بهترین پودرها از نظر پوشش

ترکیب و فرمول استفاده شده در کرم پودر شارلوت تیلبری ایربراش با سایر محصولات هم رده کمی متفاوت است. زیرا کرم پودر می تواند به میزان قابل توجهی و جسورانه چین و چروک های پوست را کاهش دهد و با استفاده طولانی مدت، چروک ها را تا ۲۲ درصد کاهش دهد. از طرفی این کرم خاصیت مرطوب کنندگی دارد و می تواند لایه های عمیق پوست شما را آبرسانی کرده و آن را شاداب نگه دارد. این کرم با استفاده از کمپلکس مخصوص از پوست در برابر آلودگی و اثرات مضر محیط محافظت می کند. بافت سبک و جلوه مات این کرم پودر طرفداران زیادی را برای آن به ارمغان آورده است.

بهترین کرم پودر را به شما معرفی می کنیم.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.