افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
15

معرفی بهترین مراکز خرید کیش | از کجا، چی بخریم؟

  • کد خبر : 15202
معرفی بهترین مراکز خرید کیش | از کجا، چی بخریم؟

جزیره‌ شگفت‌انگیز کیش، مروارید خلیج‌فارس یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است. جزیره کیش از زمان‌های قدیم محلی برای تجارت و داد و ستد در خلیج فارس محسوب می‌شد. حتی همین امروز هم مراکز خرید کیش یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های این جزیره محسوب می‌شوند. در کنار جاذبه‌های دیدنی و مراکز تفریحی متعدد این جزیره، بازدید از […]

جزیره‌ شگفت‌انگیز کیش، مروارید خلیج‌فارس یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است. جزیره کیش از زمان‌های قدیم محلی برای تجارت و داد و ستد در خلیج فارس محسوب می‌شد. حتی همین امروز هم مراکز خرید کیش یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های این جزیره محسوب می‌شوند. در کنار جاذبه‌های دیدنی و مراکز تفریحی متعدد این جزیره، بازدید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید کیش، همیشه جزو اولویت‌های مسافران به خصوص خانم‌هاست. از آنجایی که کیش منطقه‌ای آزاد به شمار می‌رود، تنوع اجناس و قیمت‌های مناسب می‌تواند وسوسه‌کننده باشد و با وجود مراکز خرید فراوانی که دارد، می‌توانید اجناس مورد نظر خود را با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف پیدا کنید. در این مقاله از مجله گردشگری اسمارتک نیوز قصد داریم، شما را با مراکز خرید کیش بیشتر آشنا کنیم تا به هنگام سفر به این جزیره بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید.

بلیط هواپیما تهران کیش

مرکز تجاری کیش

بازار مرکز تجاری کیش یکی از پاساژهای بزرگ و قدیمی کیش محسوب می‌شود. این مجموعه در سال ۱۳۷۹ افتتاح شد. یکی از نکات قابل توجه این مرکز تجاری نورپردازی و معماری منحصر به فرد آن است که نظر هر گردشگری را به خصوص هنگام شب جلب می‌کند و نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آن گذشت.

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد غرفه تجاری است و به دلیل تنوع بالای اجناس و کالاهای آن به راحتی می‌توانید هرآنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. برخی از واحدهای تجاری این مرکز خرید نیز متعلق به نمایندگی رسمی برندهای معتبر خارجی لوازم خانگی و پوشاک هستند. به همین دلیل اگر به دنبال مراکز خرید لوازم خانگی کیش هستید، مرکز تجاری کیش می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

مرکز تجاری کیش همچنین دارای یک رستوران گردان بزرگ است، بنابراین هنگام خستگی، رستوران مرکز تجاری کیش پذیرای حضور شماست تا انرژی لازم برای ادامه خرید را به شما بدهد. جالب است بدانید این مرکز خرید هر شب ساعت ۱۰ برای مشتریان خود مراسم قرعه‌کشی به همراه جشنی مختصر برگزار می‌کند و به برندگان جوایز ارزنده و نفیس اهدا می‌کند.اگر در فصل حراج کیش به این جزیره سفر کنید، می‌توانید لباس‌های برند را با قیمت باورنکردنی بخرید.

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، خیابان فردوسی، بعد از تقاطع پروین اعتصامی

Map

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش است. ساخت این مرکز تجاری در سال ۸۸  شروع و در سال ۹۱ افتتاح شد. این مرکز خرید با زیربنایی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع در نوع خود بزرگ‌ترین بازار کیش محسوب می‌شود. دامون دارای چند طبقه است؛ دو طبقه‌ آن به غرفه‌های تجاری اختصاص داده شده که دارای ۱۰۰ غرفه‌ تجاری و ۱۰ غرفه‌ خدماتی است.

مرکز خرید دامون کیش، برندهای معروف و مختلفی مانند ماراتن، لی نینگ چین، نوولا شال، بوسینی، ماووی و… در خود جا داده است. دامون را می‌توان بهشت برندبازهای کیش دانست. پس اگر قصد خرید جنس‌های اصل و با کیفیت بالا را دارید به هیچ عنوان این مرکز خرید را از دست ندهید. دامون یکی از بهترین مراکز خرید لباس در کیش است.

دامون در واقع مرکز تفریحی و تجاری قرار دارد؛ از این رو یک طبقه از این مرکز تجاری به رستوران و فود کورت اختصاص داده شده است. در این رستوران‌ها می‌توانید طعم انواع غذاهای بومی، ملی و بین‌المللی را تجربه کنید. امکان بازی و تفریحات زمستانی، آن هم در هوای گرم کیش، در مرکز تجاری دامون امکان‌پذیر است، چرا که دامون یک پیست اسکی یخ نیز دارد. وجود یک پیانو در این مجموعه که همواره با آهنگ‌های گوش نواز، فضای دلچسبی را برای گردشگران ایجاد می‌کند از دیگر جذابیت‌های دامون محسوب می‌شود. اگر به دنبال بهترین مراکز خرید کیش هستید، مرکز خرید دامون را در لیست مراکز خرید کیش از قلم نیندازید.

2 6

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، خیابان وصال

Map

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش یکی از شیک‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود و به دلیل موقعیت مکانی فوق‌العاده‌اش در کنار پارک ساحلی مرجان کیش، مورد استقبال مسافران عزیز قرار می‌گیرد. مرجان کیش یکی از بهترین مراکز خرید لباس کودک در کیش است. این مجموعه با ۲۶۰ واحد تجاری و اداری در زمینه‌های لوازم خانگی، کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی و خرازی و… پذیرای گردشگران و کیشوندان است.

علاوه‌براین، بازار مرجان کیش را می‌توان یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش دانست. این بازار با نورپردازی منحصربه‌فرد خود به وسیله ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ و وجود ۳۹ آبنمای چشم‌نواز از دیدنی‌ ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود. جالب است بدانید که در گذشته یک آکواریوم بزرگ با حجم ۵۴۰۰ مترمکعب با بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان متنوع در این مرکز خرید وجود داشت که متاسفانه درحال حاضر آن را از این مجموعه حذف کرده‌اند.

3 7

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، خیابان جهان

Map

مرکز خرید پردیس یک کیش

مرکز خرید پردیس یک را می‌توان از باسابقه‌ترین مراکز خرید کیش دانست. این پاساژ زیبا به کمک معماران هنرمند فرانسوی ساخته شده و دارای سبکی اروپایی است. این مجموعه دارای ۲۲۸ واحد تجاری در دو طبقه است و معماری آن شکلی شبیه به مثلث دارد.

در این مجموعه علاوه بر غرفه‌های تجاری، واحدهای خدمات رسانی مانند دفاتر هواپیمایی داخلی و خارجی، شعب بانک‌های دولتی، رستوران و چایخانه سنتی، کافی‌نت و… در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند. اگر می خواهید با یک تیر ۱۰ نشان بدهید، مرکز خرید پردیس بهترین انتخاب است. این مرکز خرید به خاطر خدمات متنوعش یکی از بهترین مراکز خرید کیش از نظر مردم به شمار می‌رود.

در این مرکز خرید هم مثل مرکز تجاری کیش، هر شب ساعت ۲۲ برنامه‌های شاد به همراه قرعه‌کشی برگزار می‌شود و به برندگان، جوایز نفیسی تعلق می‌گیرد. اگر هنوز برای انتخاب بهترین مراکز خرید کیش مردد هستید، مرکز خرید کیش پردیس را فراموش نکنید.

12 3

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، بلوار فردوسی، روبروی پارک هنگام

Map

مرکز خرید پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش هم یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید کیش است که بعد از ساخت بازار پردیس یک و رشد و موفقیت آن، در سال ۱۳۷۷ افتتاح گردید. مرکز خرید پردیس دو کیش نزدیک مرکز خرید پردیس یک قرار دارد. این دو مجموعه به وسیله‌ تونلی عریض از داخل به یکدیگر راه دارند. یک لنج ماهیگیری تزیین شده و نخل‌های سر به فلک کشیده‌ای در وسط این مرکز خرید واقع شده‌اند که زیبایی چشمگیری به این پاساژ بخشیده‌اند و البته آن را به یکی از معروف ترین مراکز خرید کیش تبدیل کرده‌اند.

واحدهای تجاری بازار پردیس دو کیش غرفه‌های متنوعی در زمینه های پوشاک، آرایشی و بهداشتی، کفش و کیف، الکترونیکی، موبایل و کامپیوتر، اسباب بازی، عطر و ادکلن، لوازم خواب، ساعت، گل مصنوعی و لوازم لوکس، شکلات و مواد غذایی، مکمل‌های دارویی و غذایی و… دارد. اگر به دنبال حراجی های کیش یا مراکز خرید ارزان در کیش هستید، باید در فصل حراج سری به این پاساژ بزنید.

4 6

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، میدان پردیس

Map

بازار بزرگ مروارید کیش

بازار بزرگ مروارید کیش یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود که از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی شهرک صدف قرار دارد. سبک معماری این مرکز خرید از دوره‌های هخامنشیان الهام گرفته شده است. گچ‌بری، مس‌کاری و سنگ‌‌کاری‌های اصیل ایرانی و کیفیت معماری این مجموعه، چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند.

مرکز خرید مروارید کیش در سال ۱۳۷۳ در یک طبقه ساخته شد. در مجاورت این بازار، بازاری با اسم مروارید نو در شرف بازگشایی است. بازار بزرگ مروارید ۱۲ ورودی و ۸ بازارچه‌ی مجزا دارد. این بازارچه‌ها دارای اسم‌های کهن پارسی همچون آپادانا، پاسارگارد، آریا، بیستون، پارس، ایران، پرسپولیس و تیسفون هستند. این مجموعه دارای یک آبنمای چشم‌نواز است که هرشب در کنار آن با موسیقی زنده به خریداران همان روز به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

مرکز خرید مروارید کیش در سمت غرب جزیره در میدان امیرکبیر واقع شده و به دلیل سبک معماری خاص آن از فاصله‌ زیاد هم به راحتی قابل شناسایی است. اگر زمانتان کم و اشتیاقتان برای دیدن کیش زیاد است، بازار بزرگ مروارید را به دلیل طراحی خاصش در لیست مراکز خرید کیش که باید به آن سر بزنید قرار دهید.

5 5

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، شهرک صدف، بلوار مروارید، میدان امیرکبیر، رو به رو سارینا ۲

Map

مرکز خرید زیتون کیش

شاید بازار زیتون کیش نسبت به بقیه مراکز خرید کیش کوچک‌تر باشد اما معماری جذاب و منحصر به فرد آن و همچنین قیمت‌های مناسب اجناس در آن، در کنار کیفیت بالا، این بازار را به یکی از معروف ترین مراکز خرید کیش تبدیل کرده است. یکی از سوغات‌های پرطرفدار کیش قهوه و شکلات‌های خارجی است. در مرکز خرید زیتون کیش غرفه‌های ویژه‌ای برای خرید سوغاتی در نظر گرفته شده و شما می‌توانید با اطمینان از این فروشگاه‌ها خرید خود را انجام دهید.

از نقاط قوت مرکز خرید زیتون کیش می‌توان به موقعیت مکانی آن اشاره کرد. بازار زیتون کیش در مرکز شهر واقع شده و دیگر مراکز خرید و هتل‌های بسیاری در نزدیکی آن واقع شده‌اند. همچنین فاصله این مرکز خرید تا اسکله تفریحی بزرگ، کوتاه است و بعد از خریدتان می‌توانید قدم‌زنان تا لب دریا بروید و خستگی خود را با منظره‌ دریا از تن به در کنید. با توجه به ویژگی ها می‌توان بازار زیتون را جزو مراکز خرید ارزان در کیش به حساب آورد. جایی که می‌توانید با پیمودن مسافت کمی تفریح کنید، در هتل های نزدیک مراکز خرید کیش اقامت کنید و البته شکلات های خارجی را ارزان بخرید.

6 1

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، خیابان فردوسی، بلوار ساحل

Map

مرکز تجاری و اداری سارینا کیش

مرکز خرید سارینا یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید کیش است که در میدان امیرکبیر قرار دارد. این مجموعه تجاری یکی از بهترین مراکز خرید کیش از نظر مردم به شمار می‌رود. مرکز خرید سارینا دو شعبه دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

مرکز خرید سارینا یک کیش

این مجتمع ۲۱۹ غرفه تجاری در ۱۰ طبقه دارد، دو طبقه از این مجموعه تجاری و هفت طبقه‌ آن اداری است. اگر علاقمند به صنایع دستی و کارهای هنری هستید، طبقه‌ هفتم این مجموعه با نمایشگاه آثار هنری پذیرای حضور گرم شماست. تمامی واحدهای تجاری این مرکز خرید، برندهای معروف و معتبر را به فروش می‌رسانند. به همین دلیل گردشگران زیادی از جمله برندبازها را به خود جذب می‌کند و به یکی از بهترین مراکز خرید لباس در کیش تبدیل شده است. اگر به پاساژ های لوکس را علاقه دارید، بد نیست بدانید که نورپردازی این مجموعه در شب منظره‌ای چشم‌نواز برای گردشگران ایجاد می‌کند. پارکینگ این مرکز خرید نیز در طبقه اول آن قرار دارد.

7 4

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، بلوار خیام، خیابان بابا طاهر

Map

مرکز خرید سارینا دو کیش

پاساژ سارینا دو نسبت به سارینا یک مجلل‌تر، شیک‌‌تر و کامل‌تر است. معماری این ساختمان از سی‌وسه‌پل اصفهان و حافظیه شیراز الهام گرفته شده و درحال‌حاضر یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود. این مجموعه در ۸ طبقه ساخته شده که سه طبقه آن مخصوص پارکینگ و دیگر طبقات آن به غرفه‌های تجاری اختصاص داده شده‌اند. همچنین بزرگترین فودکورت خاورمیانه نیز در این مجموعه واقع شده است. اگر به دنبال ارزان ترین مراکز خرید کیش هستید، شاید مجموعه سارینا برایتان مناسب نباشد، اما اگر سراغ لوکس ترین مرکز خرید جزیره را بگیرید باید گفت که مرکز خرید سارینا گزینه اول لیست مراکز خرید کیش است.

8 4

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیرکبیر، روبه‌روی مرکز خرید مروارید

Map

مرکز خرید پانیذ کیش

تا این قسمت ما درباره لوکس ترین مراکز خرید کیش، معروف ترین مراکز خرید کیش و بهترین جاها برای خرید برند در کیش صحبت کردیم. اما هنوز یکی از مهم ترین بخش ها باقی‌مانده است: ارزانترین مراکز خرید کیش کدامند؟

اگر به دنبال مراکز خرید ارزان در کیش هستید، مرکز خرید پانیذ یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شماست. بازار پانیذ ۲ طبقه با ۲۰۸ واحد تجاری دارد. شما می‌توانید پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، لوازم خانگی، عطر و ادکلن، اسباب بازی، لوازم صوتی و تصویری، وسایل ورزشی، موبایل و تجهیزات کامپیوتر را با قیمت مناسب از این مجموعه خریداری کنید. اگر به دنبال مراکز خرید کیش با قیمت مناسب هستید، مرکز خرید پانیذ را فراموش نکنید.

9 2

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، خیابان فردوسی، جنب هایپرمارکت

Map

بازار ونوس کیش

مرکز خرید ونوس کیش در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را شروع کرده و یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود. این مرکز خرید دارای ۳۱۰ غرفه فعال در دو طبقه است. بیشتر غرفه‌های تجاری ونوس کیش در طبقه همکف واقع شده‌اند و طبقه دوم این مرکز خرید را بیشتر غرفه‌های خدماتی تشکیل می‌دهند.

یکی از نکات قابل توجه مرکز تجاری ونوس کیش بخش ویژه‌ای است که به بازی کودکان اختصاص داده‌اند و مسافران می‌توانند با خیالی راحت فرزندان خود را به این مجموعه بسپارند و به خرید بپردازند. این مجموعه دارای مربیان خبره و باتجربه مخصوص کودکان است. همچنین شما می‌توانید در حین خرید فرزندان خود را زیر نظر داشته باشید چرا که بخش کودکان از بخش‌های دیگر مرکز خرید قابل رویت است. علاوه‌براین مرکز خرید ونوس یکی از بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در کیش است. اکثر غرفه‌های تجاری این پاساژ به لباس مجلسی اختصاص یافته‌اند.

10 2

وب سایت بازار ونوس

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، خیابان سنایی

Map

مرکز خرید رویا مال کیش

یکی از جدیدترین مراکز خرید کیش که در سال‌های اخیر افتتاح شده رویا مال کیش است. این مجتمع تجاری در ۵ طبقه آماده خدمت‌رسانی به گردشگران است. در مرکز تجاری رویا مال کیش می‌توانید از برندهای معروف همچون اپل، ماوی، سامسونگ، بنتون، کنوود، پاندا، ال سی وایکیکی، کت، اسپریت، گریماس، ال‌جی، دلونگی و… دیدن و خرید کنید. بیشتر اجناسی که در این مرکز خرید ارائه می‌شود شامل لوازم خانگی و دیجیتال، لوازم ورزشی، پوشاک مجلسی و لوازم آرایشی هستند. رویا مال درحال‌حاضر یکی از بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در کیش است. از سمتی به دلیل خدمات و تنوع محصولاتش به یکی از بهترین مراکز خرید کیش از نظر مردم تبدیل شده است.

11 3

وب سایت مرکز خرید رویامال کیش

آدرس: هرمزگان، جزیره کیش، جنب هتل پارمیس کیش

Map

آیا خرید از لوکس ترین جزیره ایران به‌ صرفه است؟

سفر به کیش با خرید کردن کامل می‌شود! مراکز خرید کیش شاید ارزان‌ترین نقطه ایران برای خرید کردن نباشند، اما ویژگی‌هایی دارند که مسافران و گردشگران را از نقاط مختلف ایران جذب می‌کنند. اول از همه باید گفت کیش جز معدود نقاطی است که می‌توانید در فاصله کوتاه و زمان کم از صدها پاساژ و مغازه برند در آن دیدن کنید. از سمتی بسیاری از اجناسی که در جزیره کیش وجود دارد، اجناس وارداتی است که به وسیله کشتی‌های تجاری به جزیره آورده شده‌اند. به همین دلیل شاید این اجناس ارزان نباشند، اما قیمت این اجناس لوکس در کیش نسبت به شهرهایی مثل تهران بسیار پایین‌تر است. علاوه بر تمام این‌ها، حراجی های کیش و به طور کلی فصل حراج در کیش یکی از بهترین زمان ها برای خرید ارزان در این جزیره محسوب می‌شود.

سوالات متداول درباره مراکز خرید کیش

معروف ترین مراکز خرید کیش کدام است؟

مرکز خرید سارینا، مرکز خرید دامون، مرکز خرید رویا مال، مرکز خرید پردیس و مرکز تجاری کیش از معروف ترین مراکز خرید کیش هستند.

بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران کدامند؟

مرکز خرید رویا مال، مرکز خرید دامون و مرکز خرید پردیس بهترین مراکز خرید کیش از نظر مردم هستند.

ارزان ترین مرکز خرید کیش کدام است؟

مرکز خرید پانیذ کیش، بازار چینی ها کیش، بازار زیتون کیش و بازار مریم کیش در فهرست ارزانترین مراکز خرید کیش قرار دارند.

نوشته معرفی بهترین مراکز خرید کیش | از کجا، چی بخریم؟ اولین بار در مجله گردشگری. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.