افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

معرفی بهترین فونداسیون برای آرایش صورت; آرایشی را یاد بگیرید که همه می دانند چگونه آن را به صورت حرفه ای انجام دهند!

  • کد خبر : 19608
معرفی بهترین فونداسیون برای آرایش صورت;  آرایشی را یاد بگیرید که همه می دانند چگونه آن را به صورت حرفه ای انجام دهند!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از دغدغه های خانم ها این روزها با آب و هوای خوب ماندگاری آرایش و داشتن آرایش بی نقص است. در نتیجه فراموش نکنید آماده سازی پوست قبل از آرایش مهمترین مرحله است. استفاده از پرایمر نه تنها باعث افزایش ماندگاری مواد آرایشی بر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از دغدغه های خانم ها این روزها با آب و هوای خوب ماندگاری آرایش و داشتن آرایش بی نقص است. در نتیجه فراموش نکنید آماده سازی پوست قبل از آرایش مهمترین مرحله است. استفاده از پرایمر نه تنها باعث افزایش ماندگاری مواد آرایشی بر روی پوست می شود، بلکه به عنوان سدی از پوست در برابر اثرات مضر مواد آرایشی و آلودگی های محیطی محافظت می کند. همچنین پرایمر صورت به طور کامل عیوب و منافذ پوست را می پوشاند و در نتیجه استفاده از آن باعث صاف شدن پوست و بی عیب شدن آرایش می شود. حال بهتر است قبل از خرید پرایمر ابتدا با انواع و کارکردهای آن آشنا شده و سپس انتخابی آگاهانه و کارآمد داشته باشید. برای برخی از افرادی که پوست آنها مدتی بعد از آرایش می درخشد، پرایمر یک محصول مفید است. زیرا چربی اضافی پوست را می گیرد و آن را کدر می کند. همچنین برای از بین بردن لکه های پوستی، جوش های سر سیاه، تیره شدن و بستن منافذ باز پوست مناسب است و باعث می شود آرایش شما در طول روز ثابت بماند!

در نتیجه چه پوست چرب و چه خشک دارید، باید از کرم پودر استفاده کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع فونداسیون و فونداسیون آشنا شوید.

انواع پرایمر و پایه آرایش

پرایمر پوست طلایی را حتما امتحان کنید

اگر به دنبال پایه ای مناسب برای پوست صورت و آرایش خود هستید، پرایمر طلایی را به شما پیشنهاد می کنیم. این طیف رنگی گزینه خوبی برای خنثی کردن رنگ تیره و خاکستری پوست است. بنابراین، اگر پوست شما کدر و تیره است، از پرایمر طلایی یا برنزه استفاده کنید. از طرفی پرایمر طلایی به پوشاندن جوش های سر سیاه و سایر انواع جوش ها کمک می کند، از پیری زودرس جلوگیری می کند و کلاژن پوست شما را تامین می کند. برخی از برندهای لوازم آرایشی جوهر طلا را به پرایمرهای طلایی خود اضافه کرده اند و معتقدند که این امر به جوانسازی، شادابی، روشن شدن و افزایش گردش خون در پوست صورت کمک می کند.

انواع پرایمر و پایه آرایش

پرایمر لب; نگران پاک شدن رژ لبتان نباشید!

این نوع پرایمر برای از بین بردن خطوط و صافی لب ها طراحی و ساخته شده است، بنابراین پیشنهاد می کنیم از پرایمر لب در روزهای گرم استفاده کنید تا ماندگاری رژ لب های خود را افزایش دهید. به خاطر داشته باشید که یکی از مزایای پرایمر لب این است که از خشک شدن لب های شما جلوگیری می کند. هنگامی که در مهمانی هستید از پرایمر لب استفاده می کنید، دیگر نگران جدا شدن رژ لب خود بعد از اولین جرعه نخواهید بود یا لب های خشک و پوسته پوسته نخواهید داشت.

انواع پرایمر و پایه آرایش

استفاده از پرایمر چشم؛ مراقب سلامت مژه ها و پلک های خود باشید

یکی از رایج ترین پرایمرهای موجود در بازار که اخیراً بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، پرایمر مژه است، پرایمر مژه باعث می شود ریمل به راحتی روی مژه ها سر بخورد و ماندگاری بیشتری داشته باشد. پلک ها، به خصوص آنهایی که پوست چرب دارند، چین و چروک های ظریفی دارند و اغلب چرب هستند. استفاده از پرایمر دور چشم باعث کاهش چربی دور چشم و محو شدن چین و چروک دور چشم می شود. در نتیجه می توانید آرایش چشمی ماندگارتر و زیباتر داشته باشید.

انواع پرایمر و پایه آرایش

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.