افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

معرفی بهترین رستوران های تبریز/ سفری خوشمزه و فراموش نشدنی به شمال غرب ایران

  • کد خبر : 283394
معرفی بهترین رستوران های تبریز/ سفری خوشمزه و فراموش نشدنی به شمال غرب ایران

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شهر تبریز با جاذبه های گردشگری فراوان و آب و هوای مطبوع، در شمال غربی ایران واقع شده و به عنوان سومین شهر بزرگ ایران، مقصد مسافران بسیاری از سراسر کشور است. سفر به این شهر با آثار تاریخی ارزشمند، جاذبه های طبیعی زیبا و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شهر تبریز با جاذبه های گردشگری فراوان و آب و هوای مطبوع، در شمال غربی ایران واقع شده و به عنوان سومین شهر بزرگ ایران، مقصد مسافران بسیاری از سراسر کشور است. سفر به این شهر با آثار تاریخی ارزشمند، جاذبه های طبیعی زیبا و غذاهای لذیذ و اصیل می تواند بسیار خاطره انگیز باشد.

احتمالاً با من موافق هستید که رفتن به رستوران می تواند یک راه سرگرم کننده برای سفر باشد. اگر قصد سفر به شهر زیبای تبریز را دارید در این مقاله بهترین رستوران های شهر تبریز را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید غذاهای لذیذ این شهر را امتحان کنید و از آثار تاریخی و شگفت انگیز دیدن کنید. . طبیعت تبریز تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین-رستوران-تبریز12

بهترین رستوران های تبریز با فضای سنتی.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند ناهار یا شام را در فضایی سنتی و بدیع صرف کنند. تخت های چوبی پوشیده شده با قالیچه، مبلمان آنتیک زیبا که در هر گوشه ای با سلیقه قرار گرفته اند و صدای آرامش بخش آب که از یک حوض کوچک می آید. همه اینها می تواند لذت یک غذای خوشمزه را دوچندان کند.

بهترین-رستوران-تبریز2

شهر باستانی تبریز دارای رستوران های سنتی بسیاری نیز می باشد که از جمله آنها می توان به رستوران دلستان، رستوران برکه، رستوران شهریار، سفره خانه سنتی قائم مقام فراهانی و رستوران قرآن اشاره کرد. در این رستوران ها می توانید انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی و محلی تبریز را با بهترین کیفیت سفارش دهید.

best-restaurants-tabriz4

بهترین چلوکبابی های شهر تبریز.

چلو کباب یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانی است که پیر و جوان آن را دوست دارند و اگر خوب پخته و با کیفیت باشد واقعا طعم بی نظیری دارد. شهر تبریز برای شما گوشت های کبابی معروف و درجه یک دارد و می توانید گوشت های کبابی خوشمزه را در این شهر امتحان کنید.

از بهترین کباب های کبابی تبریز می توان به رستوران حاج علی، کباب حاج علیرضا، چلو کبابی کبیری، رستوران جلالی و باختر چلوکبابی اشاره کرد.

بهترین-رستوران-تبریز5

بهترین رستوران های لوکس تبریز

شاید گاهی دلتان بخواهد در محیطی مجلل غذا بخورید و همه چیز از دکوراسیون گرفته تا وسایل، نحوه سرو غذا و برخورد پرسنل، همه چیز مدرن و مجلل است. باید بگوییم که رستوران های زیادی با این ویژگی ها در شهر تبریز وجود دارد و شما می توانید در محیطی مجلل و جذاب غذای لذیذ را سفارش دهید و لذت ببرید.

بهترین-رستوران-تبریز1

best-restaurants-tabriz8

از بهترین رستوران های مدرن و لوکس تبریز می توان به رستوران ایپک یولی، رستوران وحید، رستوران گازماخ، رستوران بام و رستوران محتشم اشاره کرد. پس اگر می خواهید در محیطی مجلل از غذاهای عالی لذت ببرید، در سفر به تبریز از این رستوران ها دیدن کنید.

best-restaurants-tabriz7

بهترین-رستوران-تبریز11

بهترین رستوران های تبریز با موسیقی زنده.

در مورد گوش دادن به موسیقی زنده در یک رستوران در حالی که یک وعده غذایی فوق العاده می خورید چطور؟ باید بگوییم که شهر تبریز رستوران های خوبی دارد که علاوه بر ارائه غذاهای لذیذ و باکیفیت، دارای موسیقی زنده نیز هستند و لحظات خاص و خاطره انگیزی را برای شما رقم می زنند.

از بهترین رستوران های تبریز که موسیقی زنده نیز دارند می توان به رستوران یاقوت، رستوران قائم مقام فراهانی، رستوران باغ عنا و رستوران باغ اوبا اشاره کرد.

best-restaurants-tabriz3

بهترین فست فود تبریز.

قبول دارم که خوردن همزمان چندین غذای سنتی و پلو و کباب کسل کننده است و شاید بخواهید در طول سفرتان چندین فست فود جذاب را امتحان کنید. شهر تبریز علاوه بر داشتن رستوران های عالی با غذاهای سنتی و ایرانی، فست فودهای خوبی نیز دارد که می توانید امتحان کنید.

پیتزا 2000، فست فود توسکا، رستوران چیترا، رستوران وحید و رستوران برکه فست فود باکیفیتی در تبریز ارائه می دهند که می توانید در سفر به این شهر از آنها دیدن کنید.

بهترین-رستوران-تبریز10

اگر از طرفداران رستوران هستید، در اینجا می توانید بهترین رستوران های مشهد را ببینید و بخوانید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=283394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.