افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

معرفی بهترین دمنوش های لاغری / سه سس برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو!

  • کد خبر : 239543
معرفی بهترین دمنوش های لاغری / سه سس برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- گیاهان دارویی خواص عالی و منحصر به فردی برای سلامت بدن دارند که از گذشته های دور دغدغه اجداد ما بوده و همیشه به صورت خون مصرف می شده است. چای های تهیه شده از این گیاهان فواید زیادی دارند که کم و بیش از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- گیاهان دارویی خواص عالی و منحصر به فردی برای سلامت بدن دارند که از گذشته های دور دغدغه اجداد ما بوده و همیشه به صورت خون مصرف می شده است. چای های تهیه شده از این گیاهان فواید زیادی دارند که کم و بیش از آن ها می دانیم. دمنوش هایی با خاصیت آرام بخشی، دمنوش هایی برای رفع بی خوابی، دمنوش هایی برای تسکین درد و …. جالب است بدانید که برخی از این گیاهان دارویی علاوه بر خواص متعدد، متابولیسم بدن را افزایش داده و خاصیت چربی سوزی دارند و به همین دلیل برای کاهش وزن مفید است.در این مطلب چند دمنوش لاغری را ارائه می دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

چای زنجبیلی

زنجبیل به دلیل طبع گرمایی که دارد سردی و ضعف معده را برطرف می کند و حالت گرسنگی کاذب را از بین می برد. این گیاه شگفت انگیز علاوه بر خاصیت چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن، چربی پهلوها و شکم را از بین می برد.

برای تهیه دمنوش زنجبیل می توانید چند تکه زنجبیل را به آب جوش اضافه کنید و روی لیوان را بپوشانید و بعد از 15 دقیقه بنوشید. استفاده از زنجبیل در چای نیز می تواند اثر لاغری بر بدن داشته باشد.

نوشیدنی های چربی سوز 4

چای نعنا

گیاه نعناع با طبع گرم و عطر بی نظیرش یکی از بهترین گیاهان برای لاغری و لاغری شکم و پهلو به حساب می آید. مقداری برگ نعناع تازه یا خشک را در قوری بریزید و مقداری آب جوش روی آن بریزید. حدود 10 دقیقه صبر کنید تا رنگ چای تغییر کند و دم بکشد.

نعناع عوارض جانبی ندارد و علاوه بر کمک به کاهش وزن، به بهبود خواب، دردهای قاعدگی و عوارض ناشی از آلرژی نیز کمک می کند.

نوشیدنی های چربی سوز 5

تهیه چای سبز

یکی دیگر از معروف ترین نوشیدنی های لاغری چای سبز است که خاصیت چربی سوزی بالایی دارد و به کاهش وزن کمک می کند. برای تهیه چای سبز، حدود 3 قاشق چایخوری چای سبز را در قوری ریخته و آن را با 3 لیوان آب جوش پر کرده و اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه دم بکشد.

نوشیدنی های چربی سوز 8

چای لیمو و دارچین

لیمو سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان است که باعث افزایش ایمنی، کاهش اشتها و کاهش چربی شکم می شود. دارچین همچنین حاوی یک ترکیب معدنی به نام کروم است که به کنترل اشتها کمک می کند. این ادویه تند و معطر دارای مقدار زیادی فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است که همگی به کاهش وزن کمک می کنند.

نوشیدن ترکیبی از لیمو و دارچین یکی از موثرترین نوشیدنی ها برای کاهش وزن بدون عوارض محسوب می شود.

نوشیدنی های چربی سوز 6

یک تکه چوب دارچین را در قوری بریزید و روی حرارت قرار دهید. چند دقیقه صبر کنید تا آب بجوشد و سپس حرارت را کم کنید. چای را به مدت ده دقیقه از روی حرارت بردارید، چوب دارچین را از قوری خارج کنید. چای را در فنجان بریزید و با آب لیموی تازه سرو کنید.

چای هل

هل هل هلی معطر و مفیدی است که فیبر زیادی دارد در نتیجه باعث سیری می شود و سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. علاوه بر این ملاتونین یکی از عناصر مهم موجود در این نوشیدنی است که برای لاغری شکم و پهلوها عالی است و باعث چربی سوزی طبیعی خواهد شد.

نوشیدنی های چربی سوز 7

برای تهیه دمنوش هل یک قاشق چایخوری پودر هل را در یک فنجان آب جوش حل کرده و بعد از 5 دقیقه میل کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.