افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

معرفی بهترین دئودورانت ها / بدون عرق کردن تا دو روز زیر بغلم را روشن می کند

  • کد خبر : 279720
معرفی بهترین دئودورانت ها / بدون عرق کردن تا دو روز زیر بغلم را روشن می کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: این روزها هوای گرم تابستانی داریم. جالب است که هنوز در فصل بهار هستیم اما در حال حاضر گرمای نیمه تابستان را تجربه می کنیم. خب، بسیاری از افراد به باشگاه، کار و فعالیت های روزانه می روند که باعث تعریق زیاد و تعریق بیش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: این روزها هوای گرم تابستانی داریم. جالب است که هنوز در فصل بهار هستیم اما در حال حاضر گرمای نیمه تابستان را تجربه می کنیم. خب، بسیاری از افراد به باشگاه، کار و فعالیت های روزانه می روند که باعث تعریق زیاد و تعریق بیش از حد آنها می شود. از طرفی خیلی ها به ورزشگاه می روند و اعتراض می کنند که چرا بوی عرق می دهد و این حرف ها! اما موضوع این است که اگر همه معترض هستند، واقعاً چه کسانی بوی بد می دهند؟

بیا بریم. برای کنترل این نوع شرایط قطعاً باید کاری کرد، اما افراد زیادی هستند که نمی دانند چه کار کنند و شاید حتی خودشان هم از بوی بد و عرق آن خسته شده باشند، اما راه حل را نمی دانند. بدون شک یکی از بهترین راه حل ها استفاده از دئودورانت است. مام یا دئودورانت ابزاری است که می تواند کمک بزرگی برای تعریق باشد زیرا می تواند به از بین بردن باکتری هایی که باعث بوی بد می شوند کمک کند، اما فراموش نکنید که میزان تعریق را کاهش نمی دهد! اگر علاقه مند به استفاده از این محصولات هستید، اما نمی دانید چه چیزی بخرید، حتما مقاله ما را بخوانید.

دئودورانت Dove Advanced Care Cool Essentials (برند آمریکایی Dove)

این محصول حدود یک چهارم حجم خود را به مرطوب کننده اختصاص می دهد و از نرمی و لطافت زیربغل شما اطمینان می دهد. به علاوه، رایحه چای سبز و خیار این دئودورانت به شما احساس شادابی و تازگی می دهد. این محصول دارای محافظت 48 ساعته بوده و می تواند از تعریق زیاد جلوگیری کند. فرمولاسیون این محصول فاقد الکل است و دارای گواهینامه Cruelty Free (روی حیوانات تست نشده است). البته نکته دیگر در مورد این محصول این است که متاسفانه نمک آلومینیوم نیز در آن وجود دارد.

معرفی دئودورانت

دئودورانت آلوئه اورشیلد (Forever Living America)

این محصول ممکن است بهترین گزینه باشد. زیرا کاملا طبیعی و بدون نمک آلومینیوم یا پارابن است. دارای ژل آلوئه ورا خالص و تثبیت شده است و می تواند بدون بر جای گذاشتن اثری روی لباس به کار خود ادامه دهد. پس از استفاده از آن هیچ احساس سوزشی نخواهید داشت و می توانید مستقیماً از آن برای اصلاح استفاده کنید. محصول مورد نظر می تواند ترشح غدد بدن را تنظیم کند و از طرفی تسکین دهنده، روشن کننده و سفید کننده زیر بغل محسوب می شود. دارای گواهینامه Cruelty Free (روی حیوانات آزمایش نشده) و حاوی الکل نیست.

معرفی دئودورانت

Mom Roll Clinical Strength Invisible Solid (مارک مخفی آمریکایی)

با محصول ذکر شده می توانید برای همیشه از شر لکه های روی لباس خلاص شوید. پس از استفاده از این رول عزاداری می توانید با خیال راحت به مدت 48 ساعت بدون بوی بد عرق به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید و از آن لذت ببرید. نکته بسیار مثبت این دئودورانت این است که برای افرادی که زیاد عرق می کنند بسیار خوب است و ۷ رایحه متفاوت دارد. اما نکته اینجاست که متاسفانه این محصول حاوی نمک آلومینیوم نیز می باشد.

معرفی دئودورانت

رول مامان مرکبات تازه (مارک هلو آمریکایی)

افراد زیادی هستند که برند هلو را با خمیر دندان می شناسند، اما این برند در تولید مام رول گیاهی نیز موفق بوده و با استفاده از کره شی، روغن نارگیل و پودر پیکان، مامان رول قوی تولید کرده است پوست نیز نرم تر خواهد شد. جالب اینجاست که این محصول با روغن درخت چای بوی عرق زیر بغل را کنترل می کند و دارای فرمولاسیون ملایم و غیر چرب است. این محصول فاقد آلومینیوم، ترکیبات الکلی، پارابن و جوش شیرین است، اما مانند پیشنهادات قبلی 48 ساعت دوام ندارد و تا 24 ساعت مقاومت دارد. این محصول حاوی نمک آلومینیوم یا مواد شیمیایی خشن نیست.

معرفی دئودورانت



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=279720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.