افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

معرفی بهترین خط چشم ها / اگر مبتدی هستید اینگونه حرفه ای می شوید با اعتماد به نفس کامل

  • کد خبر : 267444
معرفی بهترین خط چشم ها / اگر مبتدی هستید اینگونه حرفه ای می شوید با اعتماد به نفس کامل

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آرایش چیزی است که هر خانمی از یک سن خاص آن را دوست دارد. البته بهتره بگم همه دخترا! چون دخترها از همان لحظه ای که به مادرشان نگاه می کنند می خواهند رژ لب بزنند و اینطور احساس زیبایی می کنند. اما برخی از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آرایش چیزی است که هر خانمی از یک سن خاص آن را دوست دارد. البته بهتره بگم همه دخترا! چون دخترها از همان لحظه ای که به مادرشان نگاه می کنند می خواهند رژ لب بزنند و اینطور احساس زیبایی می کنند. اما برخی از عناصر آرایشی مانند خط چشم وجود دارد که مورد پسند همه پیر و جوان است.

بعید است کسی آرایش را دوست داشته باشد و مجذوب خط چشم نباشد. خط چشم ها انواع مختلفی دارند که بسته به فرم چشم و توانایی ما انتخاب می شوند. اما مشکل همه خانم ها این است که خط چشم بسیار سخت است و استعداد خاصی می خواهد! اما خبر خوب این است که درست است که ترسیم طرح کلی بسیار دشوار است و صاف و تمیز کردن آن کمی پیچیده است، اما باید بدانید که راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید به راحتی به طرح کلی برسید. ترفندهایی که شاید هر خانمی نداند اما زیبایی خط چشم را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که می خواهید خط چشم بکشید اما نمی دانید چگونه و از کجا شروع کنید، حتما این مقاله را دنبال کنید تا از ویدیو یاد بگیرید و در مورد خط چشم و کاربرد آن بیشتر بدانید!

بهترین خط چشم های ایرانی و خارجی را معرفی می کنیم.

بدون شک برند من یکی از جذاب ترین و باکیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده در ایران را دارد که در زمینه خط چشم نیز به شدت توصیه می شود.

اما اگر به دنبال خط چشم جادویی هستید توصیه می کنیم از خط چشم برند Oti استفاده کنید که خط چشم های جادویی درجه یک طراحی و تولید می کند.

برخی از خانم ها هستند که به دنبال یک خط چشم مات و ضد آب هستند. در اینجا خط چشم Defecto می تواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد.

بدون شک برند لورآل یکی از بهترین محصولات در این زمینه را تولید می کند که ساخت کشور فرانسه است. خط چشم جادویی لورآل با مدادی نرم و راحت توجه بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کرد.

خط چشم فاکس چشم ها را بلند و جسور نشان می دهد.

خط چشم فاکس یکی از جذاب ترین مدل های خط چشم است که مدلی نازک و دنباله دار دارد. این استایل از الگوی چشم روباهی الهام گرفته شده است که چشم ها را بلند و زاویه دار می کند. این خط چشم با تاکید بر گوشه چشم، چشمان شما را جذاب تر نشان می دهد. البته خط چشم روباهی در دو مدل پهن و نازک کشیده می شود که مدل نازک بیشتر در بین دختر خانم های جوان رایج است. این مدل خط چشم برای مصارف روزمره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و مدل پهن تر آن برای مهمانی ها و آرایش های دودی مناسب است.

چشم های خود را با خط چشم بزرگ کنید.

خب، خانم‌های زیادی هستند که می‌خواهند چشم‌هایی بزرگ‌تر از آنچه دارند داشته باشند. در اینجا قطعا هیچ راه حلی جز خط چشم و برخی ترفندهای آرایش وجود ندارد. در مرحله اول باید تیرگی دور چشم را با یک کانسیلر خوب بپوشانید. سپس سایه چشم را تا خط ابروی خود ترکیب کنید و از سایه های روشن استفاده کنید. داخل پلک پایین چشم را با مداد سفید بکشید تا خطای دید ایجاد شود. گوشه های داخلی چشم های خود را برجسته کنید و از فر مژه استفاده کنید.

یک خط چشم تکی با خطوط کمکی بکشید.

اما ترفند دیگر برای کشیدن خط چشم این است که می توانید کار خود را با کشیدن خطوط راهنما ساده تر کنید. کشیدن خطوط کمکی ممکن است بار اول سخت باشد، اما بعد از دو سه، کشیدن آن ها بسیار راحت خواهد بود و در نهایت یک خط چشم زیبا و تمیز به شما می دهد. راهنمای سبک برای مبتدیان می تواند یک ایده عالی باشد و در پایان یک خط چشم منحصر به فرد ایجاد کند.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=267444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.