افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

معرفی بهترین خط چشم هایی که چشمان شما را برجسته می کند / ترفندی که دستان شما را نرم می کند

  • کد خبر : 133331
معرفی بهترین خط چشم هایی که چشمان شما را برجسته می کند / ترفندی که دستان شما را نرم می کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها شاهد هستیم که برای هزارمین بار سریال «یوسف پیامبر» را اکران می کنید که البته یکی از جذاب ترین و پربیننده ترین سریال های تلویزیونی محسوب می شود و یکی از دلایل این محبوبیت، آهنگسازی جالب آن است. از شخصیت ها می بینید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها شاهد هستیم که برای هزارمین بار سریال «یوسف پیامبر» را اکران می کنید که البته یکی از جذاب ترین و پربیننده ترین سریال های تلویزیونی محسوب می شود و یکی از دلایل این محبوبیت، آهنگسازی جالب آن است. از شخصیت ها می بینید که در این سریال هم زن و هم مرد خط چشم بلندی دارند که مشخصه این تم ها و البته شخصیت ها و تصاویر به جا مانده از دوران مصر باستان است که برای اولین بار در این سریال تبدیل به ترند شد.کشور و به جهان.

خط چشم و کاربردهای آن

واقعا باید بگوییم که این آیتم روی صورت و آرایش خانم ها بسیار موثر است و می تواند آرایش را از یکی به دیگری تغییر دهد. در زمان های قدیم مردم برای کشیدن خط چشم از آنتیموان و مواد معدنی مس استفاده می کردند، اما امروزه تغییر و کشیدن خط چشم بسیار راحت تر است، اما در عین حال دشوار است. قطعا به همان اندازه که طرح کلی زیباست، کشیدن آن نیز بسیار سخت است. از طرف دیگر داشتن خط چشمی با کیفیت که می تواند ماندگاری بالایی داشته باشد و استفاده از آن آسان باشد، نیمی از تاثیر خوب یا بد یک خط چشم زیبا است. نیمه دیگر دقت و مهارت خود شخص است!

یک ترفند جالب برای کشیدن راحت تر خط چشم

خط چشم طراحی ماهرانه ای محسوب می شود، زیرا روی قسمتی از صورت که حساس است و روی چشم ها قرار دارد و به دلیل اینکه نیاز به خطوط نرم و نیم دایره دارد، در هر صورت بسیار سخت است! اگر هنگام کشیدن خط چشم دستتان زیاد می لرزد و مایع خط چشم پخش می شود، به راحتی می توانید با استفاده از مداد خط چشمی که مرغوب و روان است این کار را انجام دهید.

خانم زیبا قبل از زدن خط چشم مایع ابتدا با یک مداد خط چشم باکیفیت ناحیه خط چشم خود را بکشید و مشخص کنید سپس برای پر کردن آن به سراغ خود خط چشم بروید. به این ترتیب قسمت های چروکیده چشم به راحتی پر می شود.

معرفی بهترین خط چشم ها.

اما همانطور که گفتیم کشیدن یک خط چشم خوب قطعا نیاز به یک خط چشم با کیفیت و سطح بالا دارد که بتواند ساعت ها دوام بیاورد و تکان نخورد، به علاوه به راحتی و روان کشیده می شود، زیرا در غیر این صورت شما بهترین آرایشگر هستید. شاید نتوانید با مایع بی کیفیت به ظاهری زیبا برسید. پس با ما همراه باشید تا با چند خط چشم عالی آشنا شوید.

معرفی بهترین خط چشم ها.

خط چشم فلورمار

اگر خط چشمی می‌خواهید که چشم‌هایتان را جذاب‌تر و زیباتر کند و از طرفی غیر حساسیت‌زا باشد و با خیال راحت از آن استفاده کنید، حتما خط چشم فلورمار را خریداری کنید تا از کیفیت و مات بودن این خط چشم لذت ببرید.

این خط چشم چشم های بسیار مشکی با رنگدانه های قوی و غنی ایجاد می کند.

معرفی بهترین خط چشم ها.

خط چشم بورژوا

برند بورژوا در بین خانم ها بسیار محبوب و معروف است و به دلیل بافت نرم و آبرسانی به چشم ها برای چشم های حساس توصیه می شود و گزینه ایده آلی است. هنگام استفاده از خط چشم بورژوا نگران خطوط و چین و چروک چشم نباشید زیرا این برند شما را راضی می کند.

معرفی بهترین خط چشم ها.

خط چشم اوریف لیم

خط چشم اوریف لیم مشکی زیاد و رنگدانه های زیادی دارد که به دلیل بافت ژله ای برای اکثر خانم ها مناسب است. خانم زیبای عزیز می توانید هر روز از این خط چشم استفاده کنید و نگران حساسیت زا بودن آن نباشید زیرا از مواد گیاهی تهیه شده است. دلیل محبوبیت این محصول مواد بسیار مغذی و مفید در بافت ژل و قلم حرفه ای آن است. خط چشم اوریف لیم یکی از بهترین های موجود در بازار به حساب می آید زیرا به راحتی خشک می شود و پس از خشک شدن مدت طولانی ماندگاری دارد.

معرفی بهترین خط چشم ها.

خط چشم لانکوم

خط چشم لانکوم یکی از بهترین برندهایی است که می توانید از آن برای طراحی انواع طرح ها استفاده کنید. یکی از ویژگی های این خط چشم داشتن نوک فوم نرم و دسته چرخشی 35 درجه است تا بتوانید دست خود را راحت تر حرکت دهید و خط چشم را بکشید. خط چشم لانکوم دارای رنگ فوق العاده تیره و مات است که برای زیبایی چشم استفاده می شود. خط چشم لانکوم در بین خانم ها بسیار معروف و مورد تایید اکثر آنهاست.

معرفی بهترین خط چشم ها.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.