افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

معرفی برند لوازم آرایشی کایلی جنر (Kylie Cosmetics)

  • کد خبر : 244737
معرفی برند لوازم آرایشی کایلی جنر (Kylie Cosmetics)

برند Kylie Cosmetics یک شرکت لوازم آرایشی است که توسط خواهر ناتنی کایلی جنر تأسیس شده است. کیم کارداشیان و هنرمند و مدل آمریکایی را تثبیت کرد. این برند در ابتدا به خاطر ست رژ لب و خط لب مایع خود به نام کیلی لب کایلی معروف بود و شهرت خوبی داشت. برای آشنایی بیشتر […]

برند Kylie Cosmetics یک شرکت لوازم آرایشی است که توسط خواهر ناتنی کایلی جنر تأسیس شده است. کیم کارداشیان و هنرمند و مدل آمریکایی را تثبیت کرد. این برند در ابتدا به خاطر ست رژ لب و خط لب مایع خود به نام کیلی لب کایلی معروف بود و شهرت خوبی داشت.

برای آشنایی بیشتر با برند کایلی جنر و بهترین محصولات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

عناوین مقاله را ببینید

درباره برند لوازم آرایشی کایلی جنر

در سال 2014 جنر و مادرش کریس جنر گلزنی کردند لوازم آرایشی کایلی جنر یکی از بنیانگذاران Seed Beauty بود. اولین محصول این شرکت Kylie Lip Kit نام داشت که از یک رژ لب و خط لب مایع تشکیل شده بود که در 30 نوامبر 2015 روانه بازار شد و با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. در آن زمان، چون کایلی از لب های باریک خود ناراضی بود، سعی کرد با تزریق فیلر به آنها حجم مناسبی بدهد. اما کار او با واکنش شدید رسانه ها و طرفدارانش مواجه شد. بنابراین جنر در مواجهه با این واکنش ها محصول کیت لب کایلی را ارائه کرد که سنگ بنای برند زیبایی او شد. سرانجام، این برند که قبلا با نام کیلی لب کایلی شناخته می شد، در سال 2016 نام خود را به آرایشی و بهداشتی کایلی تغییر داد و خط تولید خود را گسترش داد.

این برند توانست در نوامبر 2017 محصولات خود را در یک رویداد یک ماهه در هفت فروشگاه در سراسر ایالات متحده به فروش برساند. به دنبال این موفقیت در سال 2018، محصولات برند کایلی جنر برای خرید در وب سایت اولتا در دسترس قرار گرفت.

پس از سال ها تلاش، برند لوازم آرایش کایلی جنر جایگاه خود را در صنعت زیبایی تثبیت کرده و در حال گسترش خط تولید خود است.

محصولات برند کایلی جنر.

محصولاتی از برند لوازم آرایشی کایلی جنر.

برند لوازم آرایش کایلی جنر شامل طیف گسترده ای از محصولات آرایشی و زیبایی مانند کیت لب با رنگ های متنوع، سایه چشم، رژگونه و هایلایتر می باشد. برخی از بهترین محصولات این برند عبارتند از:

  • کیت لب مات: این محصولی است که برند جنر با آن شهرت خوبی به دست آورد. خط لب و رژ لب مایع موجود در این محصول کاملا مطابقت دارند و باعث می شوند لب ها ظاهری برجسته و مات داشته باشند.

  • رژگونه پودری فشرده – این رژگونه پودری یکی دیگر از محصولات محبوب کایلی جنر است که بافتی مات مخملی روی گونه ها ایجاد می کند. طیف رنگی خوبی دارد و به خوبی با پوست سازگاری دارد. می توانید از این محصول بر روی پلک یا بینی خود نیز استفاده کنید.

  • براق لب High Shine: فرمولاسیون به کار رفته در تولید این برق لب با سایر برق لب های موجود در بازار متفاوت است. این برق لب هیچ گونه اثر چسبناکی روی لب ها ایجاد نمی کند و درخشندگی زیبایی به آن ها می بخشد. از طرفی این محصول لب ها را حجیم تر نشان می دهد و روی هر رنگ رژی قابل استفاده است.

  • پودر برجسته کننده Kylighter – این پودر هایلایت کننده یکی دیگر از محصولات محبوب برند Kylie است که به پوست شما درخشندگی طبیعی می بخشد. بافتی سبک و ابریشمی دارد و زیبایی ظاهر شما را دو چندان می کند.

  • خط چشم مدادی ژل کایلاینر: این محصول به دلیل بافت ژلی آن برای استفاده روی پلک ها و کشیدن خط چشم یا پرکننده در داخل و زیر چشم منحصر به فرد است. دارای رنگدانه عالی است. ماندگاری خوبی دارد و به راحتی جدا نمی شود. بافت نرمی دارد که باعث می شود خطوط به راحتی و صاف و بدون آسیب به پوست پلک کشیده شوند.

در حال حاضر می توانید محصولات این شرکت را از سایت برند Kylie Jenner Kyliecosmetics.com و یا از نمایندگی محصولات Kylie Jenner در ایران خریداری نمایید.

ویژگی های محصولات برند آرایشی و بهداشتی کایلی جنر.

ویژگی های محصولات برند کایلی جنر.
ویژگی های محصولات برند کایلی جنر.

نام تجاری Kylie Cosmetics به دلیل تقاضای فزاینده برای محصولات ارگانیک و سالم؛ شروع به تولید لوازم آرایشی بدون مواد مضر، بدون گلوتن و آزمایش شده روی حیوانات کرد که برای مخاطبانش بسیار جذاب بود. این برند همچنین کانسیلرهای خود را برای عموم مردم در 30 رنگ مختلف روانه بازار کرده است که مناسب طیف وسیعی از رنگ پوست است.

علاوه بر این، برند زیبایی کایلی گام های دیگری در راستای مسئولیت اجتماعی خود برداشته است. در سال 2020، این برند تصمیم گرفت بسته بندی محصولات خود را به بسته بندی سازگار با محیط زیست تغییر دهد تا استفاده از پلاستیک های تجزیه ناپذیر را کاهش دهد.

با وجود این ویژگی ها، برخی از خریداران لوازم آرایشی این برند همچنان از خدمات ضعیف کایلی جنر به مشتریان، رژلب های کم ماندگار و سایه های کم رنگ این برند انتقاد می کنند.

چشم انداز آینده برند لوازم آرایش کایلی جنر

هر برند موفقی، از جمله شرکت لوازم آرایشی کایلی جنر، می داند که برای پیشرفت در آینده باید درک خوبی از روند بازار و ترجیحات مشتری داشته باشد. در حالی که بخشی از موفقیت برند کایلی جنر به دلیل جدید بودن کیت های لب آن است. موفقیت مداوم این برند در صنعت زیبایی که به سرعت در حال تحول است، تا حد زیادی به نوآوری محصولات زیبایی آن بستگی دارد. در راستای این موضوع، برند لوازم آرایشی کایلی جنر شروع به گسترش خطوط تولید خود کرده است. این برند تاکنون توانسته است علاوه بر ست لب، طیف کاملی از لوازم آرایشی از سایه چشم گرفته تا رژگونه، هایلایتر و موارد دیگر را روانه بازار کند. این تنوع محصولات به برند لوازم آرایشی کایلی جنر اجازه می دهد تا در آینده سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد و طیف وسیعی از نیازهای مخاطبان خود را برآورده کند.

به همین ترتیب، راه اندازی برند Kylie Skin در سال 2019، که طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست مانند پاک کننده های آرایش و ماسک های صورت را ارائه می دهد. یک نمونه دیگر از توانایی این برند برای انطباق با روندهای بازار.

نتیجه

برند لوازم آرایشی کایلی جنر بیشتر به خاطر کیت های لب با رنگ منحصر به فردش شناخته شده است. این برند همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی دیگری مانند کانسیلر، رژگونه و سایه چشم تولید می کند که مخاطبان خاص خود را دارد.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.