افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

معرفی برند جدید چرم; کیف چرمی به سبک بهرام رادان و مری پاپینز با برند محبوب ایرانی

  • کد خبر : 23367
معرفی برند جدید چرم;  کیف چرمی به سبک بهرام رادان و مری پاپینز با برند محبوب ایرانی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز چرم یکی از آن موادی است که بشر از گذشته برای تولید لباس و کفش از آن استفاده می کرده است. ایران نیز یکی از کشورهایی است که چرم مرغوب در آن به راحتی تهیه می شود و در سال های اخیر صنعت پوشاک چرم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز چرم یکی از آن موادی است که بشر از گذشته برای تولید لباس و کفش از آن استفاده می کرده است. ایران نیز یکی از کشورهایی است که چرم مرغوب در آن به راحتی تهیه می شود و در سال های اخیر صنعت پوشاک چرم در کشور رشد چشمگیری داشته است. با رشد چشمگیر این صنعت برندهایی مانند چرم نوین، چرم مشهد، چرم کاکتوس، چرم مارال و… آنها وارد دنیای مد شدند و با تولید انواع لباس، کیف، کفش، کمربند و اکسسوری انقلابی بزرگ به وجود آوردند. در دنیای مد، هر ساله با تغییر فصل شاهد روندهای جذابی از این برندها هستیم. برای مثال در تابستان همیشه صندل های چرمی را در میان ترندها می بینید و در زمستان کت یا کت های چرمی مجلل را می بینید. در این مقاله به معرفی برند جدید چرم و برخی از محبوب ترین محصولات این برند در سال جدید می پردازیم. پس اگر می خواهید استایل مجلل و شیک هنرمندان با نام هایی چون بهرام رادان و بهنوش طباطبایی را تجربه کنید بهتر است ترندهای چرم سال را بشناسید.

بهرام رادان و بهنوش طباطبایی دو بازیگر جوان و با استعداد کشورمان هستند که در عرصه مدلینگ فعالیت می کنند و جالب است بدانید که هر دوی آنها برند چرم نوین را برای فعالیت خود انتخاب کرده اند. برای ادامه این مطلب با برخی از محصولات جذاب برند چرم نوین همراه ما باشید.

چرم نو

اطلاعات بیشتر در مورد چرم نوین و محصولات آن

چرم نوین مانند سایر برندهای چرم طبیعی محصولات خود را از چرم طبیعی تولید می کند و بد نیست بدانید نام کامل این برند نوین ایده پوش فردا می باشد که با نام تجاری Novin Leather محصولات چرم طبیعی را در زمینه پوشاک تولید می کند. کیف، کفش، کمربند، لوازم جانبی و انواع هدایا در حال فعالیت است. مهدی یوسفی فر، مدیرعامل چرم نوین درباره شکل گیری برند چرم نوین و آغاز فعالیت آن می گوید: با کار پدرم که قصاب بود با چرم و گاو آشنا شدم و بعد از آن. که در سال 68 کارگاه کوچک کمربندسازی راه اندازی کردم و در همین مدت بود که بحث تولید برایم جدی شد. برند نیو چرم از سال 1382 فصل جدیدی را در تولید محصولات چرمی آغاز کرد و با فروشگاه های زنجیره ای که به نام خود افتتاح شده بود وارد بازار شد.

چرم نو

چرم نو

معجزه کت چرمی جدید با نیم بوت; کیف و قیمت خوب

همانطور که می دانید یکی از جذاب ترین ترندهای زمستانی کت چرم است که برای استایل های کلاسیک و شیک استفاده می شود. حال اگر به دنبال لباسی جذاب و مناسب برای هماهنگی با کت خود هستید، بهتر است یک نیم بوت چرمی را برای استایل خود انتخاب کنید. زیرا این ترکیب با استایل زمستانی یا حتی پاییزی شما معجزه می کند. فراموش نکنید که کت های چرمی آستر هستند، بنابراین گرم هستند، بنابراین گزینه مناسبی برای پوشیدن در فصول گرم سال نیستند، برای استایل های تابستانی می توانید کیف، کفش و اکسسوری های جدید و جذاب چرمی را انتخاب کنید.

چرم نو

چرم نو

لوازم چرمی جدید؛ دکوراسیون های جذابی که نه تابستانی دارند و نه زمستانی

برخلاف کت و لباس چرم، اکسسوری های چرمی برای فصل خاصی طراحی یا تولید نمی شوند، بنابراین می توانید آن ها را برای هر فصلی بپوشید. فراموش نکنید که انتخاب و پوشیدن این اکسسوری‌ها شما را شیک و مجلل نشان می‌دهد، همانطور که یک کت چرم استایل شما را شیک می‌کند. پس برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با کیفیت ایرانی از این برند می توانید از طریق لینک به سایت چرم نوین سر بزنید و ظاهر خود را با چرم های داغ و جذاب 1402 تکمیل کنید.

چرم نو

چرم نو

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.