افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

معرفی انواع خط چشم; به نظر شما کار با خط چشم جادویی راحت تر است یا خط چشم مایع؟

  • کد خبر : 23141
معرفی انواع خط چشم;  به نظر شما کار با خط چشم جادویی راحت تر است یا خط چشم مایع؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شاید جالب باشد که بدانید تاریخچه استفاده از خط چشم به اولین تمدن های مصر باستان برمی گردد. در آن زمان مردان و زنان مصری از مواد معدنی برای طراحی خط چشم استفاده می کردند. خط چشم یکی از جذاب ترین ابزارهای آرایشی است و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شاید جالب باشد که بدانید تاریخچه استفاده از خط چشم به اولین تمدن های مصر باستان برمی گردد. در آن زمان مردان و زنان مصری از مواد معدنی برای طراحی خط چشم استفاده می کردند. خط چشم یکی از جذاب ترین ابزارهای آرایشی است و برای تغییر شکل و حالت چشم ها استفاده می شود. آنها می توانند چشمان شما را بلندتر یا حتی بزرگتر از حد معمول نشان دهند. خط چشم انواع مختلفی با کاربردها، مزایا و معایب متفاوتی دارد که شما می توانید بسته به سلیقه و هدف آرایش خود یکی از آنها را انتخاب کنید. البته قبل از انتخاب و خرید یکی از این مدل ها بهتر است تمامی مدل های خط چشم را با ویژگی های متفاوت آن ها بشناسید تا بتوانید انتخاب مناسبی برای خود داشته باشید. فراموش نکنید که دانستن کاربرد محصولات آرایشی و شناخت ویژگی های آنها می تواند به شما کمک کند تا آرایشی بی عیب و نقص و زیبا داشته باشید، مثلاً اگر در زمینه خط چشم مبتدی هستید و استفاده از خط چشم جادویی برای شما راحت تر از خط چشم است. خط چشم. چشم مایع است، بهتر است روی خط چشم ژلی شرط بندی نکنید.

زیرا به این ترتیب خط چشم ها با برس جداگانه کشیده می شوند و می توان گفت کشیدن آن ها برای شما کار بسیار سختی خواهد بود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از رایج ترین مدل های خط چشم آشنا شوید.

انواع خط چشم

خط چشم جادویی; به راحتی و سریع خط چشم بکشید

اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن خط چشم های جذابی طراحی کنید، بهتر است به سراغ خط چشم های جادویی بروید. این مدل خط چشم برای مبتدیان و آماتورها گزینه بسیار مناسبی است. زیرا آنها یک مخزن متصل دارند و نیازی نیست که در حین آرایش چندین بار خط چشم مایع را بردارید. اپلیکاتورهای جادویی به دو شکل سر گرد یا سر مایل طراحی شده اند و برای طراحی الگوهای پهن کلاسیک، گربه ای و کشیده مناسب هستند. جالب است بدانید کشیدن این خط چشم ها نسبت به انواع دیگر پیچیدگی کمتری دارد.

انواع خط چشم

انواع خط چشم

خط چشم مایع؛ رایج ترین نوع خط چشم.

خط چشم مایع یکی از قدیمی ترین و بهترین انواع خط چشم موجود در بازار است. مواد داخل خط چشم مایع همان طور که از نامش پیداست مایع است و همین موضوع استفاده از خط چشم مایع را کمی سخت می کند. بنابراین این نوع خط چشم برای افرادی که به تازگی خط چشم را شروع کرده اند گزینه مناسبی نیست، اما اگر اولین بار نیست که آن را می زنید، این مدل می تواند برای چشمان شما معجزه کند. خط چشم مایع دارای دو مدل برس است که یکی مو و دیگری نمدی است، کار با برس سخت تر است زیرا بسیار ظریف و انعطاف پذیر هستند.

انواع خط چشم

انواع خط چشم

خط چشم ژله ای; از آرایش حرفه ای استفاده کنید

خط چشم ژلی شبیه به خط چشم مایع است، اما ترکیبات استفاده شده کاملاً متفاوت است. این نوع خط چشم با مواد غلیظ و بافت کرمی صافی که دارد ماندگاری بالایی دارد و به راحتی دور چشم لک نمی شود. برای زدن خط چشم ژله ای به یک برس سر صاف نیاز دارید، فراموش نکنید که ابزار نقش مهمی در کشیدن این مدل دارد، پس سعی کنید برس خوبی انتخاب کنید. بر خلاف خط چشم مایع، خط چشم ژله ای در کمترین زمان خشک می شود و نمی ریزد و لکه نمی کند.

انواع خط چشم

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.