افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

معرفی استایل بهاری با کت batwing; ترندهای قدیمی را از کمد خود دور نریزید، آنها به سبک بازگشته اند!

  • کد خبر : 20046
معرفی استایل بهاری با کت batwing;  ترندهای قدیمی را از کمد خود دور نریزید، آنها به سبک بازگشته اند!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مانتو هسته اصلی استایل زنانه را تشکیل می دهد، پس در انتخاب مانتو و ترکیب آن دقت کنید زیرا این مقاله می تواند تعیین کند که استایل زیبا یا نامناسبی دارید. مانتو خفیف یکی از مدل های پالتویی است که پوشیدن آن راحت است و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مانتو هسته اصلی استایل زنانه را تشکیل می دهد، پس در انتخاب مانتو و ترکیب آن دقت کنید زیرا این مقاله می تواند تعیین کند که استایل زیبا یا نامناسبی دارید. مانتو خفیف یکی از مدل های پالتویی است که پوشیدن آن راحت است و شاید بهترین انتخاب برای فصول گرم سال باشد. می توانید از طرح های زیبا و رسمی کت خفاشی در مهمانی ها و مجالس و مدل های ساده و نخی آن برای خیابان و روز استفاده کنید. در قدیم این مدل مانتو فقط در انواع رسمی و تشریفاتی طراحی و تولید می شد، اما جالب است بدانید که امروزه با خلاقیت طراحان و همچنین ترند مانتو عبا و خفاشی یا برش آزاد، مدل مانتو خفیف. بین مانتوهای اسپرت و نخی فاصله ایجاد کرده است و انواع مختلفی از آن را می بینیم. بنابراین مهم نیست که چه نوع استایلی دارید یا برای رفتن به کجا آماده می شوید، در هر صورت می توانید این مانتو را برای استایل تابستانی خود بپوشید.

جالب است بدانید که مدل کت خفاشی باید با توجه به قد و اندامتان انتخاب شود تا زیباتر به نظر برسید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع استایل با کت خفاشی آشنا شوید.

کت خفاش

کت خفاشی را با شلوار مد روز 1402 ترکیب کنید

کت خفیف یکی از مانتوهایی است که در سال های اخیر به یکی از ترندهای جذاب تابستان و بهار تبدیل شده است. جالب است بدانید که این مدل مانتو برای همه افراد با برخی ویژگی های ظاهری مناسب نیست، اما می توان گفت برای برخی افراد می تواند گزینه مناسبی باشد، مثلاً مدل مانتو خفیف معمولاً برای افراد مبتلا توصیه نمی شود. قد کم، اما برای کسانی که بالاتنه دارند، آنهایی که بازوهای بزرگ دارند، انتخابی عالی محسوب می شوند. یک کت باتوینگ با شلوار گشاد یا دمپایی استایل و راحتی بی نظیری به شما می بخشد. فراموش نکنید که لباس مجلسی به دلیل ظرافت و زیبایی ذاتی خود هرگز از چرخه مد خارج نمی شود و از آنجایی که این ویژگی شامل دمپایی ها نیز می شود، می توانید با خیال راحت آن ها را ترکیب کنید.

کت خفاش

کت خفاش

کت و شلوار لاغر; شلوار جین را فراموش نکنید

مانتو یکی از لباس هایی است که امروزه با تنوع های بیشمار و قابل توجهی همراه بوده است. خرقه یکی از اصلی ترین لباس های زنان ایرانی بیرون از خانه است. مشخص نیست اولین استفاده از خرقه توسط زنان بوده است یا مردان، اما اولین استفاده زنان شامل لباس های بسیار تنگ و گشاد بوده است. پس می توان گفت که کت خفاشی به نوعی شبیه کت های ابتدایی و ساده است. می توانید این کت جدید ساده را با شلوار جین و شلوار تنگ ست کنید و از استایل راحت خود لذت ببرید. به یاد داشته باشید که شلوار جین تنگ نباید بلند یا تا مچ پا باشد.

کت خفاش

کت خفاش

کت خفاشی و مامان مناسب یا شلوار راسته

اگرچه ست شدن و زیبا جلوه دادن با شلوارهای راسته زنانه نسبت به نوع لاغر آن کمی دشوارتر است، اما باید بگوییم که جای نگرانی نیست. شلوار جین راسته در دسته شلوار جین کلاسیک قرار می گیرد. در نتیجه، این نوع شلوار تقریباً برای همه مناسب است، زیرا در مقایسه با شلوارهای تنگ، فرم اندام را کمتر نشان می دهد. شلوارهای راسته مخصوصاً برای افرادی با فرم گلابی یا مثلث معکوس مناسب است، زیرا در قسمت پایین ساق گشادتر است و فرم بدن آنها را متعادل تر نشان می دهد. در نتیجه می توانید این شلوار را با کت و شلوار خود با هر فرم بدنی ست کنید، فقط دقت کنید که قد شلوارتان بالای مچ پا باشد.

کت خفاش

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.