افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
6

معرفی استایل بهاری با کت خردلی; مراقب باشید، تعمیر کت رنگی کار آسانی نیست!

  • کد خبر : 18942
معرفی استایل بهاری با کت خردلی;  مراقب باشید، تعمیر کت رنگی کار آسانی نیست!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز رنگ خردل نام خود را از ادویه معروف پودر خردل گرفته است که طعمی تند دارد. جالب است بدانید که کت خردلی برای هر فصلی مناسب است. این کت را می توانید برای اوقات فراغت نیز بپوشید، زیرا لباس زرد خردلی در هر محیطی شما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز رنگ خردل نام خود را از ادویه معروف پودر خردل گرفته است که طعمی تند دارد. جالب است بدانید که کت خردلی برای هر فصلی مناسب است. این کت را می توانید برای اوقات فراغت نیز بپوشید، زیرا لباس زرد خردلی در هر محیطی شما را جذاب می کند، به خصوص اگر آن را به درستی ترکیب کنید. بنابراین فراموش نکنید که ترکیب مانتو رنگی با لباس های دیگر کار ساده ای نیست و می توانید با کوچک ترین اشتباهی استایل زیبا و بهاری خود را به استایلی نامناسب و یا حتی شلخته تبدیل کنید. شاید برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما رنگ خردلی یکی از رنگ های جذاب و نماد انرژی است. بنابراین این رنگ را معمولا افرادی انتخاب می کنند که روحیه ای پرانرژی و شاد دارند. هنگام ترکیب مانتو خردلی فراموش نکنید که خردلی رنگ گرمی است پس می توانید آن را با همان رنگ های گرم ترکیب کنید. البته این بدان معنا نیست که نمی توانید رنگ های سرد را برای ست شدن با کت خردلی خود بپوشید.

برای مثال می توانید از رنگ آبی سرمه ای استفاده کنید تا با کت خردلی تان هماهنگ شود و استایل زیبایی داشته باشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد مدل های بهاری با مانتوهای خردلی بیشتر بدانید.

شنل خردلی

شنل خردلی و معجزه سلطان رنگها

به طور کلی می توان گفت رنگ های بنزینی، آبی کثیف، بادمجانی، سفید، مشکی، خاکستری، بنفش تیره، خاکستری، بنفش تیره، زرشکی و قهوه ای به راحتی با رنگ خردلی ترکیب شده و هارمونی دارند. اما اگر می خواهید ظاهری متفاوت و در عین حال شیک را تجربه کنید، بهتر است رنگ طوسی را با کت خردلی خود ترکیب کنید. رنگ خاکستری به تنهایی یک رنگ شیک و اشرافی به حساب می آید و استایل شما را رسمی تر و شیک تر می کند. به عنوان مثال، شلوار و شال خاکستری می تواند گزینه های خوبی برای تکمیل ظاهر خردلی شما باشد.

شنل خردلی

شنل خردلی

کت خردلی و مشکی؛ سیاه با همه چیز می آید

فراموش نکنید که مشکی با همه رنگ ها ست می شود، پس هر زمان که احساس کردید نمی توانید در انتخاب و ست کردن لباس خود شانسی داشته باشید، بهتر است مشکی را متناسب با لباس خود انتخاب کنید. مثلا وقتی رنگ خردلی را برای پالتو انتخاب کرده اید، می توانید آن را با شلوار مشکی و شال مشکی ترکیب کنید و از ظاهر ساده و شیک خود لذت ببرید. فراموش نکنید همانطور که در بالا گفتیم در این سبک می توانید از اکسسوری های خردلی برای ایجاد هارمونی بیشتر استفاده کنید.

شنل خردلی

شنل خردلی

کت خردلی را با رنگ سفید ترکیب کنید. بهار متفاوتی داشته باشید

شاید ندانید، اما خیلی ها رنگ خردلی را به جای زرد در لباس هایشان ترجیح می دهند، زیرا خردلی تیره تر از زرد است و مردم آن را بیشتر دوست دارند. نکته استفاده از رنگ خردلی به عنوان مثال در مانتو این است که بهتر است از این رنگ فقط در استایل خود استفاده نکنید و رنگ های مکمل رنگ خردلی را در رنگ کیف و کفش خود انتخاب کنید. یا مثلاً روی اکسسوری‌های کوچکی مانند باندانا برای دست یا کیف خود شرط بندی کنید یا جواهرات خردلی را انتخاب کنید تا لباستان جذاب‌تر شود.

شنل خردلی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.