افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

معدنچیان طبس قربانی سیستم ناکارآمد شدند مشکلات با مقررات حل نمی شود

  • کد خبر : 381192
معدنچیان طبس قربانی سیستم ناکارآمد شدند مشکلات با مقررات حل نمی شود

به گزارش بازار، احمد میدری دوشنبه شب 1403 در اولین جلسه شورای دولت و بخش خصوصی چهاردهم اظهار داشت: ما اساسنامه ای در مورد معادن داشتیم که امکان اجرای آن وجود نداشت. علاوه بر این، در بحث مشکلات و ضررها، این مصوبه امکان اجرا ندارد. در آیین نامه معادن، ما خواستار استانداردسازی تمامی ماشین آلات […]

به گزارش بازار، احمد میدری دوشنبه شب 1403 در اولین جلسه شورای دولت و بخش خصوصی چهاردهم اظهار داشت: ما اساسنامه ای در مورد معادن داشتیم که امکان اجرای آن وجود نداشت. علاوه بر این، در بحث مشکلات و ضررها، این مصوبه امکان اجرا ندارد. در آیین نامه معادن، ما خواستار استانداردسازی تمامی ماشین آلات و تجهیزات معدنی هستیم. از سال 2016، پس از حادثه معدن یورت، چهار وزیر تعاون نوشتند. استانداردها را تعریف کنید، اما دانش بسیار محدود است.

و افزود: آزمایشگاه مرجع وجود ندارد و به نظر ما و سازمان استاندارد ماشین آلات و تجهیزات فاقد ایمنی لازم هستند.

میدری با بیان اینکه اقتصاد معدنی کوچک است، گفت: شرکتی نداریم که به استانداردسازی شرکت هایی کمک کند که در دانش فنی کمک کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بحث ساماندهی مشاغل سخت و زیان آور نیز به همین صورت است.

و ادامه داد: در جاهایی که شرایط سخت و زیان آور تغییر می کند، تمایل به تغییر داریم، حاضریم همراهی کنیم، شرکتی نداریم که با معیارهای دقیق اعلام کند که بتواند کارگاه ها و واحدها را از شرایط سخت و زیان آور خارج کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 850 هزار بازنشسته مشاغل سخت و زیان آور داریم، گفت: آرزوی وزارت کار این است که کمتر کارگری در شرایط سخت و زیان آور کار کند. تنها امتیازی که می توانیم به کارگران بدهیم بازنشستگی است. زودتر از حد انتظار است.

میدری ادامه داد: برای مشاغل سخت و زیان آور باید طبقه بندی مشاغل انجام شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت ایمنی معادن افزود: در ماه های آینده درگیر معادن خواهیم بود و با کارشناسان وزارت نفت به راهکارهایی رسیده ایم و امیدواریم شاهد این مشکلات و حوادث در معدن نباشیم. معادن.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.