افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

معجزه سبک تابستانی غرب; فراموش نکنید که مجموعه کیف و کاغذ همیشه چیز دیگری است

  • کد خبر : 23348
معجزه سبک تابستانی غرب;  فراموش نکنید که مجموعه کیف و کاغذ همیشه چیز دیگری است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز خانم ها همیشه هنگام خرید مانتو حساسیت بیشتری نسبت به خرید شلوار یا حتی شال نشان می دهند و اغلب بر اساس جایی که می روند، مانتو مناسب را انتخاب می کنند. جالب است بدانید در فصل تابستان گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز خانم ها همیشه هنگام خرید مانتو حساسیت بیشتری نسبت به خرید شلوار یا حتی شال نشان می دهند و اغلب بر اساس جایی که می روند، مانتو مناسب را انتخاب می کنند. جالب است بدانید در فصل تابستان گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد و دست تصمیم گیرنده نسبت به فصول دیگر مانند پاییز و بهار بازتر است. ، مدل مانتو جلیقه است، حالا تصور کنید ترکیب جلیقه و کت کاغذی در سبک شنا چه معجزه ای می کند. بنابراین اگر به دنبال یک ایده جذاب و شیک برای استایل رسمی خود هستید، بهترین گزینه برای شما ممکن است جلیقه ای با کاغذ ساتن یا پوپلین باشد. البته برای انتخاب کاغذ بهتر است به سبک و مراسمی که برای آن تدارک می بینید نگاهی بیندازید، زیرا کاغذ ساتن یا ابریشم رسمی تر از پنبه و پوپلین است. حال برای آشنایی بیشتر با این مانتو چهار فصل باید بگوییم که به مانتوهایی که در بیشتر موارد بدون آستین و باز هستند، کت جلیقه می گویند. جلیقه ها اغلب در سبک های گشاد یا جاذب و در رنگ های مختلف در فروشگاه های لباس موجود هستند.

جالب است بدانید که جلیقه ها محدودیت سنی و سایز ندارند و در هر سن و وزنی می توانید جلیقه بپوشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با چند ترکیب جذاب جلیقه تابستانی آشنا شوید.

جلیقه و کاغذ براق

جلیقه بلند؛ پنبه های تابستانی را فراموش نکنید

یکی از اتفاقاتی که در دنیای مد رخ می دهد این است که همه با شنیدن نام جلیقه به فکر جلیقه های کرپ و ژاکت های بهاره می افتند، در حالی که این تصور کاملاً اشتباهی است، زیرا جلیقه ها در هر فصل بهاری با توجه به آب و هوا تولید می شوند. شرایط آن فصل و انواع تابستانی آن عموماً از پارچه های نخی با خنکی بالا طراحی و تولید می شود. برای پوشیدن این جلیقه ها به یک پیراهن نخی سفید و شلوار راسته نیاز دارید، البته فراموش نکنید که ون سفید نیز می تواند یکی از موثرترین لباس ها برای تکمیل استایل شما باشد. فراموش نکنید که می توانید این کت جذاب را با بلوز و دامن ترکیب کنید پس فقط به دنبال شلوار نباشید.

جلیقه و کاغذ براق

جلیقه و کاغذ براق

غرب معجزه آسا در سبک های رسمی و کلاسیک

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، جلیقه نوعی کت و تاپ است که بدون محدودیت می توان آن را پوشید. برای مثال حتی می توانید برای رفتن به مهمانی های رسمی جلیقه و بلوز بپوشید اما باید آنها را با توجه به استایل خود یعنی کلاسیک انتخاب کنید. جلیقه ها معمولا ژاکت هستند و از پارچه های ژاکارد یا کرپ درست می شوند. پس همیشه قبل از انتخاب مانتو فراموش نکنید که استایل شما یکی از تعیین کننده ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. مثلا کت کتان برای استایل های کلاسیک و رسمی گزینه مناسبی نیست.

جلیقه و کاغذ براق

جلیقه و کاغذ براق

جلیقه بسته جلو؛ جلیقه های شیک و جذاب 2014.

همانطور که می دانید طرح جلیقه شباهت زیادی به طرح جلیقه و بادکنک دارد و لازم به ذکر است که جلیقه های فعلی با توجه به تغییراتی که در جلیقه ها ایجاد شده طراحی و تولید شده اند. تولید اولین جلیقه ها را می توان به دوران سلطنت کارلوس دوم نسبت داد. یکی از انواع جلیقه های امروزی که بسیار مد شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است را می توان جلیقه های جلو زیپ دار دانست.جلیقه های جلو زیپ معمولا برای استایل های اسپرت کژوال و روزمره استفاده می شوند و کاربرد رسمی و رسمی ندارند.

جلیقه و کاغذ براق

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.