افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
6

معجزه رنگ کرم شیک را بشناسید; کت سفیدی که همیشه در تابستان وجود دارد، زمان بازی با رنگ هاست!

  • کد خبر : 23217
معجزه رنگ کرم شیک را بشناسید;  کت سفیدی که همیشه در تابستان وجود دارد، زمان بازی با رنگ هاست!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی پرطرفدار است که به خوبی با رنگ های شاد و روشن فصل بهار ست می شود و در فصل زمستان به صورت پالتوهای خزدار و اسباب بازی های نرم استفاده می شود. رنگ کرم رنگی خنثی است که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی پرطرفدار است که به خوبی با رنگ های شاد و روشن فصل بهار ست می شود و در فصل زمستان به صورت پالتوهای خزدار و اسباب بازی های نرم استفاده می شود. رنگ کرم رنگی خنثی است که به ما احساس امنیت، اطمینان و اطمینان می دهد، بنابراین اگر رنگ پوست شما در محدوده گندمی تا تیره است، می توانید تابستان امسال از رنگ کرم استفاده کنید تا ظاهر خود را کامل کنید. فرقی نمی کند که کدام کت و شلوار کرم را انتخاب کنید، مثلا اگر کت کرم دوست دارید، می توانید از رنگ های مکمل آن برای وسایل دیگر استفاده کنید و بالعکس، اگر شلوار کرمی در کمد لباس خود دارید، می توانید کت آبی را انتخاب کنید. مثلا کت و از ترکیب این دو رنگ زیبا با هم لذت ببرید. جالب است بدانید که رنگ کرم مناسب ترین رنگ برای تمام فصول است و می توانید در هر فصلی از سال رنگ کرم بپوشید. علاوه بر پارچه های ساده، چاپ پلنگی که اخیراً به یکی از ترندهای اصلی صنعت مد تبدیل شده است، با رنگ کرم به خوبی ست می شود. پس اکسسوری پلنگی را به خصوص برای استایل های رسمی و رسمی فراموش نکنید.

زیرا این اکسسوری ها می توانند استایل ساده شما را به یک استایل رسمی جذاب و مجلل تبدیل کنند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با چند ترکیب رنگ کرم برای تابستان 1402 آشنا شوید.

خامه و پرتقال؛ ترکیبی هیجان انگیز و انرژی زا

یکی از جذاب ترین ترکیب های رنگی در تابستان، ترکیب رنگ کرم و نارنجی به سبک است. فراموش نکنید که این ترکیب بسیار پرشور و انرژی زا است و برای استایل های جذاب روزمره یا حتی رسمی بسیار مناسب است. پس اگر کت کرم رنگی در کمد خود دارید و ایده ای برای ترکیب آن به ذهنتان نمی رسد، پیشنهاد می کنیم آن را با روسری های بزرگ و طرح دار بپوشید (مدل های روسری که این اواخر بسیار مد شده اند). معمولا بیش از یک رنگ در طراحی این روسری ها استفاده می شود اما سعی کنید رنگ غالب روسری که انتخاب می کنید نارنجی باشد. به عنوان مثال، اگر رنگ فیروزه ای در کنار نارنجی در جزئیات روسری شما دیده می شود، یک شلوار جین و یک کیف نارنجی کوچک انتخاب کنید و یک لباس بهاری زیبا را تجربه کنید.

چگونه رنگ کرم را ترکیب کنیم؟

چگونه رنگ کرم را ترکیب کنیم؟

ترکیب آبی آسمانی با کرم؛ سبک زنانه به نرمی آسمان

همانطور که در قسمت های قبل توضیح دادیم، رنگ کرم به خوبی با رنگ های شاد و درخشان بهاری ست می شود و ترکیب های تابستانی جذابی را ارائه می دهد. بنابراین، اگر به دنبال رنگ مکمل کرم برای استایل تابستانی خود هستید، بهترین گزینه برای شما آبی آسمانی است. این رنگ برخلاف ست تاپ، استایلی زنانه و ظریف را به شما ارائه می دهد و برای استایل های رسمی تری نسبت به ست بالا پیشنهاد می شود. فراموش نکنید که این دو رنگ وزن یکسانی دارند، بنابراین فرقی نمی‌کند که کدام استایل را انتخاب کنید، کرم یا آبی.

چگونه رنگ کرم را ترکیب کنیم؟

چگونه رنگ کرم را ترکیب کنیم؟

کرم و فیروزه ای؛ با معجزه رنگ های ترکیبی آشنا شوید

فیروزه ای رنگی ترکیبی است که از ترکیب رنگ های سبز و آبی تولید می شود، این رنگ نسبت به رنگ آسمانی که در قسمت قبل معرفی کردیم انرژی بیشتری دارد و گزینه ای مناسب برای استایل های تابستانی و کژوال محسوب می شود. رنگ کرم یکی از رنگ هایی است که با آبی فیروزه ای تیره و روشن به خوبی ست می شود. حالا فرض کنید یک کت کرم با شلوار آبی پوشیده اید. در این سبک زیبایی فوق العاده ای را به نمایش خواهید گذاشت. البته اکسسوری های فیروزه ای می توانند اکسسوری های بسیار مناسبی برای شما باشند.

چگونه رنگ کرم را ترکیب کنیم؟

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.