افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

معجزه رنگ آبی شیک; از ترکیب رنگ ها نترسید، چه آبی زغالی باشد و چه آبی آسمانی.

  • کد خبر : 33606
معجزه رنگ آبی شیک;  از ترکیب رنگ ها نترسید، چه آبی زغالی باشد و چه آبی آسمانی.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شاید فکر کنید کمی عجیب است، اما رنگ آبی یکی از مهم ترین رنگ های دنیای مد و لباس است و بسیاری از افرادی که در زمینه استایل و طراحی لباس فعالیت می کنند از این رنگ در استایل و جزئیات لباس خود استفاده می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شاید فکر کنید کمی عجیب است، اما رنگ آبی یکی از مهم ترین رنگ های دنیای مد و لباس است و بسیاری از افرادی که در زمینه استایل و طراحی لباس فعالیت می کنند از این رنگ در استایل و جزئیات لباس خود استفاده می کنند. پس اگر می خواهید استایلی جذاب و در عین حال تابستانی را تجربه کنید، بهتر است با ترفندهای شیک پوشیدن این رنگ آشنا شوید. به عنوان مثال، شنل آبی زغالی دارای پیکربندی متفاوتی نسبت به شنل آبی آسمانی بسته به نوع رنگ آبی استفاده شده روی آن است. البته اگر از آن دسته افرادی هستید که ترکیب لباس های رنگی برایشان سخت است، پیشنهاد می کنیم برای استایل تابستانی مانتو سفید ترکیب شده با شلوار آبی یا شال را انتخاب کنید. فراموش نکنید، حتی در آن تیپ‌ها، باید رنگ‌های مکمل آبی را در نظر بگیرید، زیرا اکسسوری در ظاهر رنگی به اندازه انتخاب مانتو یا شلوار مهم است.

پس به یاد داشته باشید که آبی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در بین خانم ها و آقایان است و صرف نظر از دنیای مد، رنگی است که هرگز از مد نمی افتد. بنابراین، هر زنی باید یک کت آبی در کمد خود داشته باشد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از تیپ های تابستانی با رنگ آبی آشنا شوید.

ترکیب آبی شیک

ترکیب آبی با نارنجی یا کرم؛ جرات کنید و یک کت ماکسیمالیستی بپوشید

یکی از رنگ هایی که به راحتی می توان آن را با هر نوع مانتو آبی پوشید، رنگ نارنجی است، پس اگر جسارت انتخاب چنین رنگی برای تکمیل تیپ خود را دارید و می خواهید ظاهری جذاب و متفاوت را تجربه کنید، بهتر است به سراغ مانتوهای ماکسی یا تزیینی بروید که طرح های نارنجی و آبی دارد. این مانتوها اخیرا بسیار مد شده اند و می توان گفت خانم های ریسک پذیر و جسور برای تابستان از این نوع مانتوها استفاده می کنند تا استایلی متفاوت را به رخ بکشند. برای ست کردن این مانتوها بهتر است از لباس های ساده با رنگ های خنثی استفاده کنید، مثلا شلوار کرم رنگ می تواند گزینه مناسبی برای این استایل جذاب باشد.

ترکیب آبی شیک

ترکیب آبی شیک

ترکیبی از سفید و آبی؛ معجزه هنر

یکی از رنگ هایی که استایل شما را در تابستان زیبا می کند رنگ سفید است. نیازی نیست مراقب باشید یا زمان زیادی را صرف ایجاد آبی از هر نوعی کنید، زیرا رنگ سفید در هر صورت به خوبی با استایل شما می آید و نتیجه ای جذاب و قابل اعتماد می دهد. بنابراین فرقی نمی کند شنل انتخابی شما آبی فیروزه ای باشد یا آبی زغالی، زیرا در نهایت می توانید از رنگ سفید برای تکمیل ظاهر خود استفاده کنید. البته فراموش نکنید که اگر نمی خواهید شبیه یک تازه عروس به نظر برسید، نباید از اکسسوری های سفید مانند کفش پاشنه بلند سفید استفاده کنید، در عوض ون های سفید می توانند گزینه های خوبی برای استایل های نیمه رسمی باشند.

ترکیب آبی شیک

ترکیب آبی شیک

ترکیب آبی و سیاه؛ به یاد داشته باشید که مشکی همیشه همراه شماست

مشکی را می توان یکی از رنگ هایی دانست که یکی از گزینه های استایل ایمن و سریع به حساب می آید. این رنگ به راحتی با هر رنگی ترکیب می شود و به راحتی نقش یک فرشته نجات را به سبک شما ایفا می کند. پس اگر نمی دانید چه رنگی برای مانتو آبی شما مناسب است، باید بگویم که شلوار و شال مشکی می تواند استایل ساده شما را به یک استایل جذاب و در عین حال شیک تبدیل کند. فراموش نکنید که رنگ مشکی گزینه بهتری نسبت به رنگ سفید برای ترکیب با استایل های رسمی و کلاسیک است پس اگر می خواهید شیک و یا رسمی لباس بپوشید بهتر است به جای سفید از مشکی استفاده کنید.

ترکیب آبی شیک

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.