افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
8

معجزه بنفش شیک را دست کم نگیرید. به نظر شما مانتو بنفش را باید با چه ترکیب کرد؟

  • کد خبر : 21872
معجزه بنفش شیک را دست کم نگیرید.  به نظر شما مانتو بنفش را باید با چه ترکیب کرد؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شاید کمی عجیب باشد اما همه خانم ها رنگ بنفش و یاسی را دوست دارند و فارغ از اینکه این رنگ رنگ سال است یا نه، آن را به استایل خود می پوشند. البته ترکیب رنگ بنفش برخلاف تصور بیشتر کار سختی نیست و این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شاید کمی عجیب باشد اما همه خانم ها رنگ بنفش و یاسی را دوست دارند و فارغ از اینکه این رنگ رنگ سال است یا نه، آن را به استایل خود می پوشند. البته ترکیب رنگ بنفش برخلاف تصور بیشتر کار سختی نیست و این رنگ را می توان با رنگ های زیادی ترکیب کرد. حال اگر می خواهید تابستان امسال شیک و متفاوت باشید و در تمام جلسات بدرخشید کافی است کت بنفش را با اصول و قواعد صحیح ترکیب کنید. می توانید از رنگ هایی مانند زرد، قرمز، نخودی، نارنجی، آبی یا رنگ های خنثی (سفید، مشکی، خاکستری، آبی سرمه ای) برای هماهنگی با این کت استفاده کنید. البته فراموش نکنید که اگر می خواهید خاص و متفاوت باشید، بهتر است کمی جسورتر باشید و کت خود را با شلوار سبز یا شال نارنجی ترکیب کنید، این ترکیب ها ترکیب های خاص تری هستند و شما را متمایز می کنند. بقیه مردم. . جالب است بدانید رنگ بنفش طیف وسیعی دارد و این تنوع گاهی ما را گیج می کند.

به عنوان مثال، برخی از رنگ های بنفش نزدیک به صورتی و برخی از طیف های رنگی آنها نزدیک به بنفش یا نیلی است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا چند ترکیب رنگ با شنل بنفش همراه شود.

کت بنفش

شنل بنفش را با سبز یا نارنجی ترکیب کنید. جسور و خاص بپوشید

این رنگ زیبا با این طیف رنگی وسیع از دو رنگ اصلی آبی و قرمز یا تیره یا روشن به دست می آید که به آن بنفش می گویند. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، مانتو بنفش یکی از مانتوهایی است که به راحتی با رنگ های زیادی ترکیب می شود، اما در عین حال ترکیبی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز با رنگ های متنوع ایجاد می کند. پس اگر به دنبال یک ترکیب زیبا و شیک هستید، بهتر است به جای رنگ خنثی، کت بنفش خود را با سبز یا نارنجی از زارا ترکیب کنید. برای مثال شال نارنجی یا شال سبز و البته اکسسوری هایی با این دو رنگ می توانند برای استایل شما معجزه کنند.

کت بنفش

کت بنفش

مانتو بنفش و شال کرم را فراموش نکنید.

کرم یکی از رنگ های نسبتا خنثی و جذابی است که می توان آن را به هر سبکی اضافه کرد تا آن را شیک یا مجلل کند. بنابراین اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید، بهتر است مانتو بنفش خود را با شال یا شلوار کرم ترکیب کنید، زیرا ظاهری رسمی و شیک خواهید داشت. در حالی که شاید رنگ کرم هرگز به استایل برخی افراد نرسیده باشد، اما طرفداران کمی ندارد، پس باید بدانیم که ترکیب رنگ بنفش با این رنگ شما را تا حدودی یک خانم تمام عیار می کند. پس پیشنهاد ما برای رنگ کرم یک استایل کلاسیک و در عین حال زنانه است.

کت بنفش

کت بنفش

شنل بنفش را با خاکستری ست کنید. سلطان رنگ ها همیشه رسوایی درست می کند.

یکی از رنگ هایی که در هر سبکی می تواند زیبا به نظر برسد رنگ خاکستری است جالب است بدانید که این رنگ لقب سلطان رنگ ها را به خود اختصاص داده و جایگاه بالایی در دنیای مد دارد. برای ست کردن این رنگ با شنل بنفش خود، ابتدا باید به استایل شخصی خود توجه کنید، چه ظاهری رنگارنگ را دوست دارید و چه تمایل به پالت رنگی ملایم و خنثی دارید. با در نظر گرفتن این نکته، می توانیم بین رنگ هایی که با بنفش همخوانی دارند، یکی را انتخاب کنیم. اما اگر جزو گروه دوم هستید، قطعا رنگ خاکستری برای شما مناسب است.

nody2-عکس-مانتو-بنفش-1622964137

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.