افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

معاون ملوان: اغوای عمری؟ لیست بازیکنان نظامی را از ستاد کل می گیریم/ از سازمان لیگ بپرسید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 184824
معاون ملوان: اغوای عمری؟  لیست بازیکنان نظامی را از ستاد کل می گیریم/ از سازمان لیگ بپرسید – پرسپولیس نیوز

معاون باشگاه ملوان وسوسه بازیکن پرسپولیس را تکذیب کرد و گفت بر اساس لیستی که ستاد کل نیروهای مسلح ارائه کرده در حال جذب بازیکن هستند. تیم فوتبال ملوان به دنبال تقویت تیم خود در نیم فصل لیگ بیست و سوم است. از آنجایی که ملوان تنها تیم نظامی لیگ برتر است، می تواند بازیکنان […]

معاون باشگاه ملوان وسوسه بازیکن پرسپولیس را تکذیب کرد و گفت بر اساس لیستی که ستاد کل نیروهای مسلح ارائه کرده در حال جذب بازیکن هستند.

تیم فوتبال ملوان به دنبال تقویت تیم خود در نیم فصل لیگ بیست و سوم است. از آنجایی که ملوان تنها تیم نظامی لیگ برتر است، می تواند بازیکنان نظامی نیز جذب کند. از این حیث نام 5 سرباز از جمله محمد عمری برای انتقال به تیم شمال مطرح شده است.

در این میان اختلافاتی بین باشگاه پرسپولیس و این بازیکن جوان وجود دارد. عمری با وجود مجوز سازمان نظام وظیفه ترجیح داد پیشاپیش دفترچه خدمت خود را منتشر کند اما روز گذشته (یکشنبه) معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه ای درباره محمد عمری، انعقاد قرارداد و جذب نیرو را ابطال کرد. . این بازیکن “تجاوز و اغوا”.

رامبد رشیدی قائم مقام باشگاه ملوان درباره آخرین وضعیت جذب محمد عمری به تسنیم گفت: باشگاه ملوان برای جذب سرباز طبق قانون عمل می کند. بر این اساس ابتدا لیست بازیکنان نظامی را از ستاد کل نیروهای مسلح دریافت می کنیم و با بازیکنی وارد مذاکره نمی شویم مگر اینکه لیست بازیکنان را از ستاد کل دریافت کنیم. بنابراین، وقتی بازیکنی در ترکیب است، موضوع اغواگری نیست.

و اضافه کرد: این اولین بار نیست که نیروهای نظامی می خواهند برای خدمت سربازی به تیم ملوان بپیوندند. علاوه بر این، مطمئناً تعداد سربازان در سال آینده افزایش خواهد یافت. طبق برخی آمارها شاید سال آینده 50 بازیکن نظامی به صورت داوطلبانه به تیم ما بپیوندند. آیا باشگاه ملوان می تواند همه بازیکنان در درافت را امضا کند؟ قطعا نه. برخی از بازیکنان ارتش برای اینکه فرصت را به دلیل ترافیک و تعداد سرباز از دست ندهند و سال بعد مجبور نباشند در رده های پایین تر یا پادگان ها بازی کنند، زودتر از موعد دفترچه های خود را آویزان کردند. ما هیچ اطلاعی نداریم که چه شرایطی برای بازیکن پیش آمده یا در باشگاه او وجود دارد.

ملوان معاون باشگاه تصریح کرد: باشگاه ما فراتر از قانون عمل نخواهد کرد و برای جذب بازیکن سرباز از سازمان لیگ مشورت خواهد گرفت. اگر اجازه جذب بازیکن داشته باشیم، آنها را جذب می کنیم. در غیر این صورت با توجه به تعداد سربازان حاضر، اصراری بر جذب بازیکن سرباز خاصی نداریم. اولین بار نیست که بازیکنان سرباز می خواهند در تیم ملوان بازی کنند. برخی از بازیکنان نظامی قبلاً برای حضور در لیست ملوان سال آینده درخواست داده اند و واقعاً در این بازار هیچ کمبودی نداریم! با این شرایط نیازی به اغوای بازیکنان نداریم و طبق قانون پیش می رویم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)