افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

معاون حقوقی پرسپولیس: نامه ادعایی سازمان لیگ قبل از اعتراض ماست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 323976
معاون حقوقی پرسپولیس: نامه ادعایی سازمان لیگ قبل از اعتراض ماست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

نایب رئیس باشگاه پرسپولیس گفت: سازمان لیگ تعداد سهمیه خارجی ها در تیرماه را اعلام کرد اما باشگاه پرسپولیس با این موضوع مخالفت کرد و هنوز پاسخی دریافت نکرده است. هومان هدایتی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با تسنیم، در واکنش به اظهارات سازمان لیگ مبنی بر اعلام سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس به […]

نایب رئیس باشگاه پرسپولیس گفت: سازمان لیگ تعداد سهمیه خارجی ها در تیرماه را اعلام کرد اما باشگاه پرسپولیس با این موضوع مخالفت کرد و هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

هومان هدایتی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با تسنیم، در واکنش به اظهارات سازمان لیگ مبنی بر اعلام سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس به این باشگاه در 29 تیرماه، اظهار داشت: در تیرماه لیگ برتر سازمان با اعلام تعداد سهمیه های خارجی باشگاه های لیگ برتری، اعلام کرد که باشگاه های متعددی از جمله باشگاه پرسپولیس با آن مخالفت کرده اند و مستندات کافی برای اعتراض به فدراسیون فوتبال ارسال و موضوع به کمیته محترم پیش نویس ارجاع داده شد. اما تاکنون هیچ پاسخ یا نتیجه ای اعلام نشده است و بیانیه جدید باشگاه بر اساس عدم پاسخگویی کمیته تدوین مقررات است.

وی ادامه داد: همانطور که گفته شد به برخی از موضوعات در قانون جدید نمی توان اعتماد کرد. از جمله اینکه قرارداد وحدت حنان اف با پرسپولیس چند سال قبل از تدوین و ابلاغ دستورالعمل سازمان لیگ بسته شده بود و حتی با فرض غیرممکن بودن عدم حضور وحدت حنان اف در 60 درصد بازی ها، باید بدانیم که پرسپولیس در این بازی حضور داشته است. قرارداد سه ساله با او و چگونه می توان قرارداد این بازیکن را پس از ابلاغ قانون جدید لغو کرد؟ البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که این بازیکن در دیدارهای مهمی مانند دربی و بازی با سپاهان بیش از 80 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفت و در قهرمانی این باشگاه موثر بود. حنانوف بازیکن تیم ملی تاجیکستان است و اصلا بازیکن بی تاثیری نیست.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: همچنین باید گفت که نبیل بهویی 60 درصد بازی ها را انجام داد. در ادامه این بازیکن دو هفته اول سرماخوردگی داشت و سپس در بیشتر بازی ها و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت. اینها نکاتی است که باشگاه پرسپولیس به کمیسیون مقررات و کمیسیون اساسنامه ابلاغ کرده و منتظر تصمیم گیری در این باره است که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)