افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

معاون حقوقی پرسپولیس: رای بیرانوند 20 روز دیگر داده می شود – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 306769
معاون حقوقی پرسپولیس: رای بیرانوند 20 روز دیگر داده می شود – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

امروز جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتورسازی در کمیسیون تعیین تکلیف بازیکنان فدراسیون فوتبال برگزار شد. در پی فسخ یک طرفه قرارداد علیرضا بیرانوند، دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران باشگاه پرسپولیس از این دروازه بان و باشگاه تراکتورسازی به دلیل عقد قرارداد با بیرانوند به فدراسیون […]

امروز جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتورسازی در کمیسیون تعیین تکلیف بازیکنان فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در پی فسخ یک طرفه قرارداد علیرضا بیرانوند، دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران باشگاه پرسپولیس از این دروازه بان و باشگاه تراکتورسازی به دلیل عقد قرارداد با بیرانوند به فدراسیون فوتبال شکایت کردند. کمیته

به همین منظور امروز دوشنبه 17 مرداد جلسه رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از این باشگاه بیرانوند و تراکتورسازی برگزار شد.

هومان هدایتی سرپرست نماینده حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: امروز جلسه کمیته وضعیت در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از تراکتور و بیرانوند را داشتیم. با توجه به اینکه در زمان شکایت اولیه قرارداد آقای بیرانوند و تراکتور فاش نشده بود، شکایت جدیدی ارائه کردیم. فکر کنم 20 روز دیگه نتیجه اعلام بشه.

وی در خصوص ادعای بیرانوند مبنی بر کسر پاداش از قراردادش، گفت: امروز 21 فاکتور ارائه کردیم و طبق روال فیفا و موارد مشابه، تمامی اسناد مالی و اسناد قرارداد را مجددا ارسال کردیم. البته کمیته تعیین وضعیت علم و درایت دارد و ما فقط وظیفه داشتیم آن را ارائه کنیم. اما حتی یک صفحه از صورتحساب آقای بیرانوند وجود نداشت. ای کاش مدرک هم ارائه می کردند.

معاون حقوقی پرسپولیس ادامه داد: مدیرعامل پرسپولیس گفت هرکس هزار تومبا می خواهد بیاید.

وی درباره حضورش در تیم تراکتورسازی توضیح داد: آنها به دلیل داشتن کارت بازی مجوز بازی دارند اما قطعا ما و سایر تیم ها می توانیم از بازیکن غیرمجاز شکایت کنیم. اگر رای به نفع ما باشد، احزاب سه به هیچ می شوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)