افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
8

معاون حقوقی پرسپولیس: جایگاه باشگاه استقلال برای ایجاد بحران، حاشیه سازی و تنش با پرسپولیس است/ گرفتن مجوز ما ربطی به آنها ندارد.

  • کد خبر : 18415

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: همانطور که مسئولان فدراسیون اعلام کردند این باشگاه روند خوبی برای اخذ مجوز AFC دارد، هرچند به نظر می رسد برخی عوامل داخلی مانند گروه استقلال ناراحت هستند و مشکلات را برطرف می کنند. حسین دوام در گفت و گو با آنا، پس از اظهارات سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت: […]

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: همانطور که مسئولان فدراسیون اعلام کردند این باشگاه روند خوبی برای اخذ مجوز AFC دارد، هرچند به نظر می رسد برخی عوامل داخلی مانند گروه استقلال ناراحت هستند و مشکلات را برطرف می کنند.

حسین دوام در گفت و گو با آنا، پس از اظهارات سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت: در یک سال اخیر تلاش های زیادی در باشگاه پرسپولیس انجام شده تا بتوانیم مجوز کنفدراسیون را بگیریم. بعد از اتفاقاتی که منجر به حذف دو باشگاه از لیگ قهرمانان به دلیل عدم مجوز شد، جلسات، پیگیری ها و اقدامات زیادی را برای رسیدن به نقطه فعلی برگزار کردیم. البته همه می دانند که در مراحل اخذ مجوز برخی اقدامات در اختیار باشگاه هایی مانند پرسپولیس است و برخی موارد در اختیار نهادهای بالاتر است.

وی افزود: با توجه به شرایطی که رقبا بدون توجه به تعهدات بین المللی در نقل و انتقالات حضور داشتند، فکر می کنیم این روزها در باشگاه پرسپولیس از برخی مطالبات صرف نظر کنیم. این را هم به دلیل اظهارات مداخله جویانه مدیران باشگاه استقلال در روزهای اخیر می گویم و هم به دلیل اینکه مثلاً انجام تعهدات مالی با طلبکاران یکی از مواردی است که باشگاه باید حل کند.

دوام تصریح کرد: وقتی سخنگوی باشگاه مسائلی را مطرح می کند به این معناست که موضع رسمی باشگاه خود را اعلام می کند. بر اساس اظهارات روزهای اخیر، موضع باشگاه استقلال بحران سازی، حاشیه سازی و تنش با پرسپولیس است. متاسفیم که استقلال در دوره مدیریت جدید خود به جای اینکه به دنبال حل مشکلات این قشر باشد، آن را به دیگران سپرد و در این راستا گام برمی دارد. این در حالی است که از یک طرف فوتبال ایران در شرایط بحرانی قرار دارد و از طرف دیگر به دربی نزدیک می شویم و درست نیست مردم را برای نجات و توجیه خود بمیرانند. آنها قطعا این مشکل را رد خواهند کرد، اما نتیجه این است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: اینکه پرسپولیس در زمینه گرفتن مجوز چه کاری انجام می دهد، چه برنامه ای دارد و یا روند کار به چه صورت خواهد بود، ربطی به باشگاه استقلال ندارد. آنها حق دخالت ندارند اما به نظر می رسد از حل مشکلات و پاسخگویی به هواداران عاجز هستند و ایجاد دردسر برای پرسپولیس را راه نجات خود از فشارهای موجود می دانند. بر خلاف ادعای آنها، طبق اظهارات رسمی سخنگوی باشگاه استقلال، راه حل آنها برای برون رفت از شرایط فعلی این است که دیگر نمایندگان فوتبال ایران به ویژه پرسپولیس راه به جایی نبرند. اگر ادعا می کنند که قصد ندارند، جهل راه را می روند.

دوام خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته بارها با اظهارنظرهای سرزده و مخرب استقلالی ها نسبت به پرسپولیس مواجه بوده ایم. دیروز قرار بود در این باره صحبت کنیم اما با توجه به جلسه ای که با وزیر ورزش و جوانان داشتند رای ممتنع دادیم. ارزیابی ما این بود که شاید آنها پس از رسیدن به خواسته خود، رویه را تغییر دهند، اما به نظر می رسد موضوع تنها حل مشکل استقلال و مطالبه پرداخت از سرمربی سابق خود نیست و مشکل اصلی این است که پرسپولیس این کار را نمی کند. AFC را دریافت کنید. مجوز. انتظار نداشتیم بعد از دیدار با وزیر، مذاکرات تخریبی علیه پرسپولیس ادامه پیدا کند. صحبت هایی که می تواند به کمیته صدور مجوز که عناصر داخلی در آن حضور دارند فشار بیاورد و بیم آن می رود که وقتی اوضاع در بخش عمومی اینگونه است، چه اتفاقی در خفا می افتد. به نظر می رسد با پدیده ای غیراخلاقی روبرو هستیم، چیزی که این روزها در فضای فندوم و شبکه های اجتماعی شاهد آن هستیم.

وی در پایان گفت: برای اطلاع هواداران باید بگویم باشگاه تمام اقدامات را با هزینه و اراده خود انجام داده است و ما در اموری که در دستان بوده بی نهایت پیگیر بوده و هستیم. بدن های برتر یکی از چالش های موجود پرداخت بدهی ها بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.