افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

معاون ترامپ خواستار اخراج یک میلیون مهاجر شد

  • کد خبر : 323298
معاون ترامپ خواستار اخراج یک میلیون مهاجر شد

آفتاب نیوز: جی دی وینس، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با ABC News پیشنهاد کرد که اخراج دسته جمعی مهاجران باید با اخراج یک میلیون مهاجر آغاز شود. وی گفت: اینجا (ایالات متحده آمریکا) 20 میلیون غیرقانونی وجود دارد، از آنچه می توان به دست آورد شروع کنید، در مرحله اول با […]

آفتاب نیوز:

جی دی وینس، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با ABC News پیشنهاد کرد که اخراج دسته جمعی مهاجران باید با اخراج یک میلیون مهاجر آغاز شود.

وی گفت: اینجا (ایالات متحده آمریکا) 20 میلیون غیرقانونی وجود دارد، از آنچه می توان به دست آورد شروع کنید، در مرحله اول با یک میلیون (مهاجر) شروع می کنیم و به تدریج (فرایند اخراج) را افزایش می دهیم.

دونالد ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی خود بارها وعده داده است که در صورت پیروزی در انتخابات “بزرگترین کمپین اخراج مهاجران در تاریخ ایالات متحده” را آغاز خواهد کرد.

بحران مهاجرت به یکی از بحث برانگیزترین موضوعات مبارزات انتخاباتی کنونی آمریکا تبدیل شده است. این انتخابات در 5 نوامبر برگزار می شود.

اظهارات معاون ترامپ درباره اخراج مهاجران در حالی است که چندی پیش جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، در اولین مصاحبه خود پس از کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری 2024 در این کشور، گفت که رقابت را ترک کرده است زیرا می خواهد به حزب دموکرات اجازه دهد که نظر خود را داشته باشد. بهترین مبارزه با نامزد جمهوری خواه دونالد ترامپ

نحوه اظهار نظر بایدن به عنوان رئیس جمهور فعلی ایالات متحده در مورد ترامپ که نامزد انتخابات است، آنقدر رک و بی سابقه است که مجری برنامه از او پرسید: آیا واقعا فکر می کنید اینقدر زیاد است. خطر؟”

بایدن در پاسخ گفت: “فکر می‌کنم وضعیت بسیار خطرناک است. اگر در این انتخابات پیروز شدید، بنشینید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد. این یک خطر است. این یک تهدید جدی برای امنیت ایالات متحده است.”

بایدن در این مصاحبه تاکید کرد که در صورت پیروزی ترامپ، گروه های نژادپرستی که به برتری نژاد سفید معتقدند، گروه هایی مانند کلو کلوکس کلان، قدرت خواهند گرفت.

او گفت: “هر بار که کلوکلاکس کلان درگیر شده است، آنها برای اینکه شناسایی نشوند، کلاه بر سر گذاشته اند؛ اما در دوران ریاست جمهوری ترامپ، آنها بدون کلاه از چوب کاری بیرون آمدند زیرا می دانستند متحدی دارند… آنها می دانستند که دارند”. یک متحد در کاخ سفید داشت و از آنها حمایت می کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=323298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.