افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

معاون اول دولت پزشکی کیست؟ /اگر مرد باید برود وسط خون…/هم اصلاح طلبان به من رای می دهند و هم اعتدالیون در صحنه هستند.

  • کد خبر : 297315
معاون اول دولت پزشکی کیست؟  /اگر مرد باید برود وسط خون…/هم اصلاح طلبان به من رای می دهند و هم اعتدالیون در صحنه هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود بیزیکیان کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بعدازظهر دیروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر جعفر ملی از فعالان سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که مهم ترین اولویت او برای انتخابات چیست؟ کشور را مدیریت کند؟ وی گفت: حل مشکلات معیشتی مردم و دستیابی به مستضعفین مهمترین اولویت من […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود بیزیکیان کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بعدازظهر دیروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر جعفر ملی از فعالان سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که مهم ترین اولویت او برای انتخابات چیست؟ کشور را مدیریت کند؟ وی گفت: حل مشکلات معیشتی مردم و دستیابی به مستضعفین مهمترین اولویت من است.

به گزارش تسنیم، در پاسخ به اینکه آیا اصلاح طلبان از شما حمایت می کنند و به شما رای می دهند؟ و افزود: چرا رای نمی دهید!

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا اعتدالیون برای حمایت از وی به اجماع رسیده اند؟ گفت: تا جایی که من می دانم همه سر جای خود هستند.

پزشکان به این سوال پاسخ می دهند که معاون اول دولت شما چه کسی خواهد بود؟ گفت: نمی دانم; بیایید ببینیم اوضاع چگونه پیش می رود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که آیا در کابینه وی اهل سنت حضور خواهند داشت، گفت: باید از هر فردی که صلاحیت دارد استفاده کنیم.

به روایت مهر، وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری که مهم ترین برنامه جناب عالی در حوزه فرهنگ چیست؟ اعلام کرد: صداقت، راستی و راستی. یعنی مدیران، مسلمانان و همه باید اول با مردم صادق باشند.

پزشکان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت را خوب می بینید؟ وی تاکید کرد: ما مسیر را طی می کنیم. می گویند اگر انسان در خون راه برود باید برود و وقتی افتاد باید برود از در وارد نشود و از کسی نپرسد راه را به او بگوید چون باید برود. .

27215

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.