افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 14 October , 2024
0

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست منصوب شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 396330
معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست منصوب شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکمی از سوی شینا انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، هادی کیادلیری به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و انجمن های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد. در متن این جمله چنین آمده است: با سلام و احترام؛ نظر به شایستگی عمومی و تخصصی و سوابق […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکمی از سوی شینا انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، هادی کیادلیری به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و انجمن های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

در متن این جمله چنین آمده است:

با سلام و احترام؛

نظر به شایستگی عمومی و تخصصی و سوابق مدیریتی، به موجب این حکم به سمت معاون آموزش و انجمن های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب می شوید.

انتظار می رود ضمن پایبندی به گفتمان دولت چهاردهم به اصولی از جمله توافقنامه، تخصص گرایی، مشارکت مردمی، شفافیت و جلوگیری از تضاد منافع و فساد در دوران مسئولیت خود توجه داشته باشید.

همچنین لازم است تکالیف برنامه هفتم توسعه ملی و سایر قوانین و اسناد قبل از برنامه عملیاتی در این زمینه در اسرع وقت تهیه و ارائه شود تا فعالیت ها بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در این زمینه تجمیع شود. محیط زیست

بازنگری آیین نامه رفتار همکاری با سازمان های مردم نهاد با هدف افزایش شفافیت، گسترش و هدایت همکاری ها، تدوین آئین نامه رفتاری برای جلب همکاری مسئولیت اجتماعی شرکت ها در حوزه محیط زیست به منظور پیشگیری از فساد و رعایت موارد دیگر. از معاونان رئیس جمهور انتظار می رود پیوست اجتماعی و آموزشی برنامه های کلان سازمان را تهیه و به توانمندسازی بدنه کارشناسی، جانشینی و بهره گیری از توان تخصصی همکاران سازمان در برنامه عملیاتی معاونت مذکور توجه کنند.

موفقیت و بهروزی شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.