افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

معامله Jacob deGrom، Spigot آژانس رایگان MLB را باز می کند

  • کد خبر : 2170
معامله Jacob deGrom، Spigot آژانس رایگان MLB را باز می کند

قرارداد عظیم رنجرز با ستاره سابق متس نشان می دهد که این بازی شاید بیش از هر زمان دیگری در مورد ستاره های خود باشد. لامبورگینی وننو، همانطور که من جیکوب دگروم نامیدم، اکنون در خیابان رنجرز قرار دارد. قیمت برچسب: 185 میلیون دلار در طول پنج سال، که دگرم را از 35 تا 39 […]


قرارداد عظیم رنجرز با ستاره سابق متس نشان می دهد که این بازی شاید بیش از هر زمان دیگری در مورد ستاره های خود باشد.

لامبورگینی وننو، همانطور که من جیکوب دگروم نامیدم، اکنون در خیابان رنجرز قرار دارد. قیمت برچسب: 185 میلیون دلار در طول پنج سال، که دگرم را از 35 تا 39 سال پوشش می‌دهد. و با زیبایی ظاهری که از deGrom دریافت می‌کنید – بالاترین کیفیت چیزهایی که تا به حال روی یک تپه دیده‌ایم – شما تمام نگرانی‌ها در مورد نگهداری را خواهید داشت.

شکستن این قرارداد برای ارزش را فراموش کنید. هیچ کس تا به حال یک لامبو یا یک قایق تفریحی نخریده و به صرفه جویی در هزینه ها افتخار نکرده است. deGrom یک کالای لوکس است: بهترین پارچ در بیسبال که نیاز به استراحت بیشتری دارد و به طور مداوم وارد بازی نمی شود. در طول دو سال گذشته او دو بار در یک بازی 100 زمین پرتاب کرده است. او تنها در 10 بازی از 26 بازی خود چهار روز استراحت کرده است و در آن بازی ها 3-3 بوده است. شما با این سواری سخت رانندگی نمی کنید.

در طول پنج فصل گذشته، از سنین 30 تا 34، دگروم به طور متوسط ​​20 شروع، 129 اینینگ و 7 برد در هر فصل داشته است. در حالی که برای رنجرز احمقانه است که انتظار داشته باشند در پنج سال آینده 30 شروع در سال از دگروم دریافت کنند، من معتقدم که او میانگین اینینگ های بیشتری در سال خواهد داشت. مکانیک او بسیار نرم است – در چند سال گذشته حتی بهتر است، همانطور که جهش در سرعت نشان می دهد. او یک ورزشکار افسانه ای است. واکنش استرس در کتف او که در آوریل متحمل شد، معمولاً با هیچ الگوی آسیب بازو مرتبط نیست. سابقه مصدومیت او کمتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. او تقریباً هر شروعی را از سال 2017 تا 20 انجام داد. و با هر نشانه‌ای، دگروم دقیقاً همان جایی است که می‌خواهد باشد، نیویورک نیست، جایی که علیرغم عظمتش هرگز به عنوان نماد محبوب فرنچایز ریشه‌ای عمیق نگرفت.

حتی اگر آنها 129 اینینگ در سال از دگروم دریافت کنند، رنجرز، یک امتیاز با 6 فصل شکست متوالی، به تازگی بهترین پارچ روی کره زمین را امضا کرده است. این همون چیزیه که مهم است. در مورد فصل 39 سالگی دگروم با من صحبت نکنید. این امضا کاملاً منطقی است – تا زمانی که در مورد هزینه دلار در هر شروع خیلی نگران نباشید. هنگامی که کوری سیگر را به مبلغ 325 میلیون دلار قرارداد می بندید، همانطور که تگزاس در سال گذشته انجام داد، دریچه گاز را باز نگه می دارید، درست همانطور که پدرها پس از امضای قرارداد با مانی ماچادو با مبلغ 300 میلیون دلار (پس از هشت فصل شکست متوالی) و فیلی ها پس از قرارداد با برایس هارپر برای 330 دلار این کار را کردند. میلیون (پس از شش فصل شکست متوالی). سه سال بعد، سن دیگو و فیلادلفیا برای یک جایگاه در سری جهانی بازی می کردند.

باسلیری: جیکوب دگروم ارزش ریسک را برای رنجرز دارد

بیایید واضح بگوییم: رنجرز فصل گذشته 38 بازی بدتر از هیوستون بود. این شکاف همچنان زیاد است. اما تگزاس دارای بازیکنان جوان در حال افزایش و هسته ای قوی از بازیکنان موقعیت است. این پنجمین دوره گلزنی در لیگ فصل گذشته بود. با دگروم، مدیر جدید بروس بوشی در تیم، کریس یانگ در دفتر اصلی و بقیه زمستان برای ادامه هزینه ها (به علاوه یک پلی آف گسترده)، آنها می توانند در اولین فرصت به فکر رقابت برای یک جایگاه وایلد کارت باشند. فصل

با خروج دگروم، این کتاب اکنون بر روی یکی از برجسته‌ترین و محقق نشده‌ترین پایه‌های نوازندگی جوانی که در دوران مدرن دیدیم بسته شده است. متس در سال 2015 با نوآ سیندرگارد 23 ساله، استیون ماتز 25 ساله، مت هاروی 27 ساله و دگروم 28 ساله در چرخش و زک ویلر 25 ساله که پس از عمل جراحی تامی جان بازتوانی شده بود، برنده جایزه شدند. نیویورک از آن زمان تاکنون موفق به کسب یک سری پلی آف نشده است. سیندرگارد، ویلر و دگروم همگی به عنوان بازیکن آزاد ترک کردند. ماتز و هاروی با ترکیبی از یک شکار کننده پشتیبان که نیم فصل دوام آورد و سه پرتاب کننده که در مجموع دو برد به آنها داد، مبادله شدند.

دگروم در حالی که در نیویورک بود، دو بار برنده سی یانگ شد، اما هرگز واقعاً خود را به عنوان یک اسطوره باشگاه معرفی نکرد.

چارلز لوکلر / USA TODAY Sports

امروز متس با چرخشی متشکل از مکس شرزر 38 ساله، کارلوس کاراسکو 36 ساله، دیوید پترسون، 27 ساله و تایلور مگیل، 27 ساله باقی مانده است، که به این معنی است که قیمت فقط برای متقاعد کردن جاستین ورلاندر یا کارلوس رودون برای امضای قرارداد بالا رفته است.

شاید خروج دگروم در دست ساخت بود. به هر حال، او قبل از فصلی که می‌خواست انصراف دهد، محکم ایستاد. فکر نمی کردم منتظر بمانیم تا ببینیم فصل چگونه پیش می رود. برای یک Met مادام العمر بالینی و غیر عاطفی به نظر می رسید. رنجرز مایل بود سال‌های بیشتری را روی میز بگذارد، و وقتی 34 ساله با سابقه مصدومیت و قدرتمندترین زمین سریع و بریکینگ در تاریخ ثبت شده شروع بازی، ارزش این 13 سالی را دارد که در آن سپری کردی. یک سازمان اگر دگروم به دنبال دلیل خوبی برای ترک بود، تگزاس آن را به او داد. رنجرز همچنین با رفتاری که با بازیکنان و خانواده‌هایشان می‌کند، به عنوان یک سازمان «فرش قرمز» در بین بازیکنان شهرت دارد. وقتی صحبت از امکانات رفاهی و فناوری موجودات به میان می‌آید، پارکینگ خانه آنها در جایگاه دوم قرار دارد. داجرز در طول بازی های پلی آف 2020 در حباب تگزاس در مورد “مزیت زمین خانگی” خود – به عنوان بالاترین بذری که از امکانات خانه در زمین گلوب لایف استفاده کردند – به شدت ابراز علاقه کردند.

این دوباره نشان می دهد که وقتی به یک بازیکن ستاره اجازه می دهید به بازار آزاد راه پیدا کند، شانس شما برای امضای مجدد آن ستاره به طرز چشمگیری کاهش می یابد. از سال 2010، 48 بازیکن آزاد قراردادهایی به ارزش 100 میلیون دلار یا بیشتر امضا کرده اند. چهل و چهار نفر از آنها تیم را تغییر دادند – 92٪ از ستاره ها وقتی به آژانس آزاد می رسند برنمی گردند. تنها ستاره‌هایی که در آن زمان در باشگاه‌های خود در آن سطح دستمزد باقی ماندند، کریس دیویس با اوریولز (پس از فصل 2015)، استفن استراسبورگ با ملی‌ها (2019) و یونیس سسپیدس (2016) و ادوین دیاز (2022) بودند. متس.

به خاطر داشته باشید که آرون قاضی، کارلوس کوریا، تری ترنر، زاندر بوگارتس، ورلاندر، دانسبی سوانسون و رودون همگی در صدر بازار آژانس های آزاد باقی مانده اند. قبلاً دیده‌ایم که آستروس به خوسه آبرو – با درصد افت حرفه‌ای – برای فصل‌های ۳۶ تا ۳۸ ساله‌اش پول بیشتری نسبت به سن ۳۳ تا ۳۵ ساله‌اش پرداخت کرده است. ما دیده‌ایم که Rays زک افلین را بدون ERA زیر چهار سال در هر فصل کامل، به ثروتمندترین بازیکن آزاد در تاریخ فرنچایز تبدیل کرده است. ما دیده ایم که دیاز به پردرآمدترین داروی مسکن در تاریخ تبدیل شده است. ما رافائل مونترو را دیده‌ایم که با 29 سیو تا 32 سالگی، مانند یک بازیکن نزدیک‌تر دستمزد دریافت می‌کند. و اکنون می بینیم که deGrom سوالات مربوط به دوام را به پنج سال تضمینی تبدیل کرده است.

بچه ها لوله باز است. این اولین بازار کاملاً نماینده آزاد با CBA جدید است و مکان‌های پلی آف بیشتری در دسترس است. شما می توانید از فیلیز برای اثبات اینکه دانه ششم طلای احمقانه نیست تشکر کنید. قبل از پایان این فصل، احتمالاً در دو سال گذشته 21 یا بیشتر 100 میلیون دلار قرارداد بازیکن آزاد خواهید داشت – به اندازه مجموع شش سال گذشته. این بازی همیشه در مورد ستاره ها بوده است، اما شاید اکنون بیشتر از همیشه. جذابیت محدود، بیش از مسافت پیموده شده بنزین، چیزی است که ذهن را به خود مشغول می کند.

پوشش بیشتر MLB:

  • سه چیز که باید در جلسات زمستانی مراقب آنها بود
  • بهترین پلان B اگر هارون قاضی در جای دیگری امضا کند
  • اگر در کمیته کهنه سربازان بودیم به HOF رای می دادیم
  • راز پارچ “Treehugger” بیسبال: دوش های سریع، بطری های آب قابل استفاده مجدد … و عجیب نباشید



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.