افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

معامله 10 میلیارد سهم در فرابورس

  • کد خبر : 154550
معامله 10 میلیارد سهم در فرابورس

بر اساس گزارش های بازار، در هفته منتهی به 3 آذرماه ارزش معاملات در بورس و اختیارات سهام به بیش از 10 میلیارد تومان رسید که 50 درصد آن به پنج صنعت اختصاص داشت. بر اساس این گزارش، گروه فلزات اساسی در دوره مورد بررسی 22 درصد از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص […]

بر اساس گزارش های بازار، در هفته منتهی به 3 آذرماه ارزش معاملات در بورس و اختیارات سهام به بیش از 10 میلیارد تومان رسید که 50 درصد آن به پنج صنعت اختصاص داشت.

بر اساس این گزارش، گروه فلزات اساسی در دوره مورد بررسی 22 درصد از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص داده که ارزش آن حدود 2200 میلیارد تومان بوده است. علاوه بر این، گروه های تولید انبوه، سرمایه گذاری، بیمه، صندوق های بازنشستگی و مواد شیمیایی با بالاترین ارزش معاملات خرد در صدر جدول قرار گرفتند.

معامله 35 میلیارد برگه انواع دارایی های مالی.
همچنین هفته گذشته در مجموع بیش از 35 میلیارد ورقه دارایی مالی به ارزش 284 میلیارد تومان در یک میلیون و 300 هزار نوبت معاملاتی در فرابورس معامله شد.

جایگاه اول بازار دوم فرابورس.
بررسی ارزش معاملات در بازارهای سهام نشان می دهد که بیشترین ارزش معاملات در هفته گذشته در بازار دوم با معاملات 4.7 هزار میلیارد تومانی با 19 درصد افزایش نسبت به هفته قبل به ثبت رسید و پس از آن بازار اول با ارزش معاملات در رده دوم قرار گرفت. بازار پایه و رتبه دوم به ترتیب با 3.2 میلیارد تومان در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین معاملات ابزارهای نوین مالی در فرابورس به ارزش بیش از 272 میلیارد تومان انجام شد که نسبت به هفته قبل 5 درصد کاهش داشت.

اشتراک صندوق صبا فولاد خلیج فارس و املاک
در عین حال در ابتدای هفته گذشته بیشترین تامین مالی از طریق فرابورس انجام شد به طوری که آبونمان ۴.۴۵ میلیارد تومانی شرکت فولاد صبا در خلیج فارس زودتر از موعد مقرر انجام شد.

بر اساس این گزارش، هفته گذشته فراخوان امکان تامین مالی جمعی ارزی برای نمایندگان مجاز منتشر شد. ضمناً در این مدت دو شرکت در بازارهای فرابورس پذیرفته شدند.

لازم به ذکر است هفته گذشته آگهی اشتراک صندوق سوم املاک نیز منتشر و اعلام شد که آبونمان از روز دوشنبه 6 آذرماه آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.