افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
1

معاملات حقوقی با نمایندگان املاک غیرمجاز

  • کد خبر : 394325
معاملات حقوقی با نمایندگان املاک غیرمجاز

آفتاب نیوز: عباس پوریانی رئیس دیوان عالی مازندران در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اظهار داشت: درصد بسیار بالایی از پرونده های تشکیل شده در محاکم قضایی مازندران مربوط به دعاوی ملکی و فروش سایر اموال است. و به این موضوع بپردازند. شورای پیشگیری از وقوع جرم مازندران آن را در […]

آفتاب نیوز:

عباس پوریانی رئیس دیوان عالی مازندران در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اظهار داشت: درصد بسیار بالایی از پرونده های تشکیل شده در محاکم قضایی مازندران مربوط به دعاوی ملکی و فروش سایر اموال است. و به این موضوع بپردازند. شورای پیشگیری از وقوع جرم مازندران آن را در اولویت قرار داده است.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به شناسایی حدود 4000 مشاور املاک فاقد پروانه کسب در استان افزود: بدون شک پس از شناسایی متخلفان، با همراهی پلیس و پلیس با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد. حضور دستگاه های ذیربط».

پوریانی با تاکید بر اینکه نهادهای تعزیراتی از جمله اداره کل زندان ها و تعزیرات باید توجه جدی به انجام وظایف و وظایف خود در این زمینه داشته باشند، تاکید کرد: دادستان های حوزه قضایی سراسر استان نیز آمادگی کامل در صورت نیاز را دارند. خط با جلوگیری از فعالیت مشاوران املاک غیرمجاز از ورود به مشکل.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات متعدد مردم در بحث املاک و تشکیل پرونده های متعدد در محاکم قضایی استان، بیش از 18 هزار مشاور املاک دارای مجوز در مازندران باید آموزش های لازم را ببینند. و سازماندهی شود.

پوریانی در ادامه سخنان خود موضوع پیشگیری از وقوع جرم را بسیار مهم توصیف کرد و تاکید کرد: رسیدگی به موضوع پیشگیری از وقوع جرم منحصر به قوه قضائیه نیست و همه دستگاه های اجرایی باید در این راستا نقش آفرینی کنند.

رئیس مازندران با اشاره به ظرفیت بالای مردم در پیشگیری از وقوع جرم افزود: نمایندگان مردم مازندران در شورای اسلامی نیز ظرفیت بسیار بالایی در بحث پیشگیری از وقوع جرم دارند که باید به آن توجه ویژه شود. توجه .

پوریانی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: با توجه به واگذاری اراضی منابع طبیعی به دامداران، در راستای طرح حذف دام از جنگل و ساخت و سازهای غیرمجاز در این اراضی، تشکیل کارگروه تخصصی و ضروری است. ایجاد اقدامات مناسب در این زمینه انجام شود.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران تصریح کرد: برای مقابله با تغییر کاربری های غیرمجاز روستاییان ظرفیت بسیار خوبی دارند که باید به آن توجه شود.

پوریانی همچنین به اهمیت اجرای طرح نومادا (نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان) اشاره کرد و افزود: حل معضلات اجتماعی دانش آموزان در انحصار اداره کل آموزش و پرورش نیست و همه دستگاه های اجرایی باید پیگیر مشکلات دانش آموزان باشند بخش مهمی از جامعه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.