افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در پارچه های فرسوده در برنامه هفتم توسعه کشور

  • کد خبر : 403534
معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در پارچه های فرسوده در برنامه هفتم توسعه کشور

به گزارش بازار شرکت بازآفرینی شهری ایران، «محمد آیینی» در گفت وگویی افزود: برنامه هفتم توسعه فرصت های زیادی را برای سرمایه گذاران در بافت های فرسوده ایجاد کرده است که باید مورد توجه قرار گیرد. معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سرمایه‌گذاران می‌توانند با حمایت از شهرداری‌ها، کارهای گردشگری، صنایع بومی، ورزشی و […]

به گزارش بازار شرکت بازآفرینی شهری ایران، «محمد آیینی» در گفت وگویی افزود: برنامه هفتم توسعه فرصت های زیادی را برای سرمایه گذاران در بافت های فرسوده ایجاد کرده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سرمایه‌گذاران می‌توانند با حمایت از شهرداری‌ها، کارهای گردشگری، صنایع بومی، ورزشی و فرهنگی، ساخت مدارس غیرانتفاعی، کتابخانه، فروش محصولات فرهنگی و ساخت خانه‌های بوم‌گردی در بافت‌های فرسوده را انجام دهند. آخرین مناطق محروم کشور و دفتر توسعه روستایی نیز از آن برخوردار هستند.

عیانی با بیان اینکه 170 هزار هکتار بافت فرسوده در کشور وجود دارد، تصریح کرد: از این میزان 75 هزار هکتار بافت فرسوده، 32 هزار هکتار بافت تاریخی و 63 هزار هکتار بافت زاغه نشین است که یک هزار و 170 محله را شامل می شود.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، سرمایه گذاری در بافت های فرسوده باعث بازگشت زندگی و اقتصاد شهری به محلات و تقویت اشتغال و اقتصاد شهری می شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران افزود: در هر شهری امکان ساخت مسکن و خدمات وجود دارد و از نظر علمی، توسعه داخلی شهرها مزایای بسیاری دارد. بنابراین تا زمانی که چنین فرصت هایی وجود دارد، نباید اجازه دهیم حاشیه نشینی افزایش یابد.

شهرهای پیشرو در بازسازی مسکن کدامند؟

آئینی خاطرنشان کرد: شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و آمل در حوزه نوسازی مسکن پیشرو هستند و در عین حال باید به موضوع زیربنایی و خدمات روبنایی سایر شهرها نیز توجه جدی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.