افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

معادله پیچیده استقلال برای صدر/تراکتور با پیروزی تغییر نمی کند! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 165914
معادله پیچیده استقلال برای صدر/تراکتور با پیروزی تغییر نمی کند!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین روز از هفته پانزدهم بیست و سومین دوره لیگ برتر دو دیدار در تهران و تبریز برگزار می شود که طی آن استقلال به مصاف پیکان می رود و تراکتور در ورزشگاه خانگی خود به مصاف این تیم می رود. صنعت نفت استقبال خواهد کرد. شاگردان جواد نکونام که […]

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین روز از هفته پانزدهم بیست و سومین دوره لیگ برتر دو دیدار در تهران و تبریز برگزار می شود که طی آن استقلال به مصاف پیکان می رود و تراکتور در ورزشگاه خانگی خود به مصاف این تیم می رود. صنعت نفت استقبال خواهد کرد.

شاگردان جواد نکونام که امتیاز سپاهان را به این تیم اصفهانی واگذار کرده اند، امیدوارند با پیروزی مقابل پیکان به اوج برگردند و منتظر دیدار هفته گذشته در سپاهان باشند تا در صورت شکست مجدد این تیم، بار دیگر قهرمان شوند. از قسمت اول مال فصله..

استقلال که با 29 امتیاز در رده دوم قرار دارد، در صورت غلبه بر پیکان 32 امتیازی خواهد شد و موقتا با 31 امتیاز صدرنشین سپاهان خواهد بود، اما باید منتظر نتیجه بازی این تیم مقابل شمس آذر باشیم. مبارزه ای سخت برای زردپوشان اصفهانی و احتمال از دست دادن امتیاز این تیم وجود دارد.

شاگردان جواد نکونام به مصاف حریفی می روند که وضعیت خوبی در جدول ندارد اما با تغییراتی که در کادر مربیگری این تیم ایجاد شده، این امکان وجود دارد که بتوانند به مصاف آبی پوشان بروند. رضا عنایتی یکی از بازیکنان باسابقه و بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال سرمربی پیکان شده و در این دیدار می تواند با کسب امتیاز بخشی از ذهنیت عملکردش در تیم امید را از بین ببرد. از استقلال

تراکتورسازی در تبریز برای کسب سه امتیاز در خانه باید به مصاف صنعت نفتی برود که وضعیت خوبی در جدول ندارد و روزهای سختی را پشت سر می گذارد. تبریزی ها در صورت پیروزی مقابل زردپوشان آبادانی 28 امتیازی خواهند شد اما با توجه به فاصله ای که با سه تیم بالای جدول دارند در رده چهارم باقی می مانند و نیم فصل را در رده چهارم به پایان می برند.

صنعت نفت آبادان که آخرین بازی خود را با هدایت عبدالله ویسی سپری می کند امیدوار است در این دیدار سخت و دشوار حداقل یک امتیاز کسب کند. بر اساس توافق مسئولان باشگاه صنعت نفت و ویسی، وی تا پایان نیم فصل هدایت زردپوشان را برعهده خواهد داشت و پس از آن سرمربی جدید جایگزین وی خواهد شد.

برنامه دیدارهای روز پانزدهم لیگ بیست و سوم:

شنبه 9 ژانویه:

* تراکتور تبریز – صنعت نفت آبادان – ساعت 15.
* استقلال تهران – پیکان تهران – ساعت 16:30

یکشنبه 10 ژانویه:

* هوادر تهران – استقلال خوزستان – ساعت 15.
* آلومینیوم اراک – ملوان انزلی – ساعت 15

دوشنبه 11 ژانویه:

* شمس آذر قزوین – سپاهان اصفهان – 15:30
* ماه رفسنجان – پرسپولیس تهران – ساعت 17:00

چهارشنبه 13 ژانویه:

* ذوب آهن اصفهان – گل گهر سیرجان – ساعت 15
* فولاد خوزستان – نساجی مازندران – 17:45

جدول رده بندی لیگ بیست و سوم تا پایان هفته چهاردهم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.