افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

مطالبات بازنشستگان باید از فروردین ماه تا الان پرداخت شود

  • کد خبر : 373935
مطالبات بازنشستگان باید از فروردین ماه تا الان پرداخت شود

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محسن زنگنه امروز (سه شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با هشدار به اصل 52 قانون اساسی گفت: بر اساس این اصل قانونی، بودجه سالانه باید به تصویب مجلس برسد و به تصویب مجلس برسد. هر گونه تغییر در ارقام باید توسط قانون تجویز شود. وی […]

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محسن زنگنه امروز (سه شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با هشدار به اصل 52 قانون اساسی گفت: بر اساس این اصل قانونی، بودجه سالانه باید به تصویب مجلس برسد و به تصویب مجلس برسد. هر گونه تغییر در ارقام باید توسط قانون تجویز شود.

وی ادامه داد: در آن مقطع زمانی که پزشکان به عنوان نماینده در مجلس حضور داشتند در مواردی که نقش و سهم مجلس کاهش می یافت به این موضوع انتقاد می کردند و در مورد بودجه نیز این رویه تکرار می شد، دولت حدود 20 باقی می ماند. ٪. از بخشی از صندوق توسعه که با اجازه سران قوا به ردیف بودجه اضافه شده است، از سوی دیگر حدود 130 تا 140 میلیارد تومان کسری گندم داریم که قرار است دولت آن را به دولت واریز کند. مجلس اگر قرار باشد در بودجه تغییراتی ایجاد کند. با اجازه سران منابع صندوق توسعه افزایش یافته است که باید در حوزه منابع هزینه کنیم اما باید مشخص شود این منابع در کجا هزینه می شود.

نماینده شهر تربت حیدریه در شورای اسلامی گفت: 100 درصد منابع جزو هزینه تملک سرمایه است که منابعی که از محل فروش نفت سرمایه گذاری می شود باید در آن هزینه شود.

زنگنه در ادامه با اشاره به حقوق مستمری بگیران خاطرنشان کرد: حدود یک درصد از ارزش افزوده به حقوق مستمری بگیران اختصاص دارد که حدود 70 درصد است و طبق گزارش های سازمان برنامه و بودجه که در اتاق قرائت شد. ، 80 درصد تا کنون 10 درصد انجام شده است. دولت باید به این موضوع توجه کند و مجلس باید از حقوق بازنشستگان حمایت کند.

دکتر قالیباف در پاسخ به اخطار نماینده مردم تربت حیدریه گفت: منظور آقای زنگنه کم برآوردی در مورد گندم و امثال ایشان در مجلس نیست، در زمان بودجه بندی گندم و دارو، بنده به این موضوع پرداختم. به آقای منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برآوردها برآوردهای کاملی نیستند، قطعاً کسری خواهند آورد همان اعداد و ارقام، مجلس هم تصویب کرد، اما امروز این کمبود وجود دارد و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

رئیس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: در مورد جابجایی هایی که ذکر شد باید در چارچوب اصلاحیه اعمال شود، همین طور باشد، من هم پیگیر این موضوع هستم. اما در مورد 20 درصدی که مجوز گرفتند. حضرت آقا فرمودند محل هزینه شما محل تحصیل ملک باشد نه هزینه جاری، برای بقیه نقل و انتقالات اصلاحیه ارائه شود.

قالیباف همچنین با طرح موضوع تناسب حقوق بازنشستگان خاطرنشان کرد: هم قانون داریم و هم منابعی که برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است، درخواست جدی ما این است که حقوق بازنشستگان طبق قانون و حق آنهاست و آنها هم هستند. برای ما خیلی ارسال کنید باید از فروردین تا الان پرداخت کنیم، حدود 70 اعتبار برای حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.