افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

مضحک است که رژیمی با جنایات 70 ساله ملت متمدن ایران را هدایت کند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 384661
مضحک است که رژیمی با جنایات 70 ساله ملت متمدن ایران را هدایت کند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مزیکیان در آخرین بخش از برنامه های سفر خود به قطر بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با ایرانیان مقیم این کشور با بیان اینکه قصد داریم به کشورهای مختلف به ویژه کشورهای همسایه سفر کنیم، گفت: تقویت وفاق، وحدت و انسجام است: در گفت و گو با عزیز امیر قطر نیز […]

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مزیکیان در آخرین بخش از برنامه های سفر خود به قطر بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با ایرانیان مقیم این کشور با بیان اینکه قصد داریم به کشورهای مختلف به ویژه کشورهای همسایه سفر کنیم، گفت: تقویت وفاق، وحدت و انسجام است: در گفت و گو با عزیز امیر قطر نیز تاکید کردم که مشکلاتی که رژیم صهیونیستی امروز برای مردم منطقه ایجاد می کند به دلیل وجود اختلافات و جناح بندی ها در بین ماست و اگر ما با هم بودیم، همان عظمت و اقتدار وحدت را داشتیم. ما آفریده شدیم، مانع از عبور حتی فکر پرخاشگری از ذهن هر متجاوزی شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز دشمنان با ایجاد اختلاف با ما می جنگند و دیگر نیازی هم ندارند که به سراغ ما بیایند چرا که خودمان داریم همدیگر را می کشیم، تصریح کرد: امروز نیز تلاش می کنیم این شعور و این ذهنیت را در داخل ایران گسترش دهیم. ” تسلط بر اینکه ایران برای همه ایرانیان است نه یک دسته و گروه و اندیشه. ما هزاران سال است که با آداب، فرهنگ و سنت‌های مشترک در یک سرزمین با هم زندگی کرده‌ایم و این مهم‌ترین عامل اتحاد ماست.

وی با اشاره به اینکه مضحک است رژیمی که هویتش 70 سال جنایت و تجاوز است بخواهد به ملت ایران با تمدن درخشان چند هزار ساله هدایت و پیام بدهد، گفت: ما توانایی حفظ عزت و کرامت را داریم. افتخار آنها با همکاری و همدلی خواهد رفت.” آنها احیا می کنند و ما می بینیم که این کاملاً در اختیار ماست.

رئیس جمهور منیت را عامل اصلی مشکلات و اختلافات دانست و گفت: خداوند می فرماید هیچکس بر دیگری برتری ندارد. مگر اینکه به تقوا؛ تقوا نیز به معنای حرکت، تفکر و ایمان بدون خطا یا حداقل با خطای کم است. تقوا یعنی اینکه در فعالیتم بهترین کار را انجام دهم، بهترین راه را برای قدم برداشتن در فکرم انتخاب کنم و در اعتقادم عملم برای خدا خالص باشد.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و رفع موانع پیش روی خود به کار خواهیم بست و برای اصلاح و بهبود رفتار، ساختار و نگرش خود تلاش خواهیم کرد، تصریح کرد: می توانیم این کار را انجام دهیم و. ما آن را انجام خواهیم داد.

این پزشک با اشاره به اینکه امروز دشمنان با تمام توان تلاش می کنند ایران را به جنگ و درگیری بکشانند، تصریح کرد: متأسفانه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان ما را به درگیری کشانده اند تا جلوی جنگ را بگیرند. رشد و توسعه کشور است. دشمنان در همان ابتدای انقلاب با ملت دوست و برادر عراق جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند و امروز رژیم صهیونیستی را به جان فلسطین و لبنان انداخته اند که فردا می تواند به کشورهای دیگر حمله کند.

رئیس جمهور تاکید کرد: امیدوارم فارغ از هر مشکلی که پیش بیاید بتوانیم راه عزت را پیدا کنیم الهی با قوت شدن را طی کن. ما هزاران سال پیوند عمیق برادری و خویشاوندی با ملت های منطقه داریم و باید دست به دست هم دهیم تا جامعه اسلامی را به عزت و سربلندی برسانیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.