افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

مصونیت بدون مرز اسرائیل منجر به فجایع انسانی گسترده‌تر می‌شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 383498
مصونیت بدون مرز اسرائیل منجر به فجایع انسانی گسترده‌تر می‌شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و هفتمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحدوی با موضوع “وضعیت حقوق بشر در فلسطین و دیگر سرزمین های عربی اشغالی” سخنرانی کرد. متن سخنان عراقچی به شرح زیر است: به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است آقای […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و هفتمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد
وی با موضوع “وضعیت حقوق بشر در فلسطین و دیگر سرزمین های عربی اشغالی” سخنرانی کرد. متن سخنان عراقچی به شرح زیر است:

به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است

آقای رئیس جمهور

جنایات رژیم صهیونیستی مظهر وحشتناک یک کمپین سیستماتیک سازمان یافته نقض حقوق بشر و قوانین بین المللی است. از جمله این فجایع جنایات جنگی، جنایت علیه بشریت، پاکسازی قومی و نسل کشی علیه مردم فلسطین است. مصونیت نامحدود رژیم اسرائیل منجر به فجایع انسانی گسترده تری در سرزمین های اشغالی خواهد شد.

هر لحظه سکوت و بی توجهی منجر به ادامه کشتار غیرنظامیان بیگناه فلسطینی و لبنانی می شود. جهان نمی تواند در برابر این جنایات ساکت بماند. نه تنها اقدام سریع و قاطع مورد انتظار است، بلکه یک وظیفه و یک الزام اخلاقی است.

تهران امیدوار است که کمیساریای عالی و شورای حقوق بشر این جنایات را عمیقا محکوم کرده و از تمام ظرفیت های موجود در چارچوب حقوق بشر استفاده کنند. بین المللی یک مکانیسم ویژه برای بررسی و مستندسازی اقدامات ایجاد کنید. جنایی رژیم اسرائیل باید به طور جدی مورد استفاده قرار گیرد.

جامعه جهانی باید بی امان تمامی عاملان و همدستان این جنایات را در دادگاه های بین المللی و ملی و ماشین قتل رژیم صهیونیستی در غزه تحت تعقیب قرار دهد. رافالبنان و تمام غرب آسیا باید متوقف شود.

اکنون زمان اقدام قاطع فرا رسیده است.»

متشکرم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.