افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

مصمم به حل مشکلات آموزش و پرورش استان بوشهر هستیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 371500
مصمم به حل مشکلات آموزش و پرورش استان بوشهر هستیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح یکشنبه در مراسم نواختن زنگ مهر و دفاع مقدس در دبیرستان شهید سهام خیام بوشهر اظهار داشت: امسال سال آموزش و پرورش استان بوشهر نامگذاری شده است. وی با تشکر از تمامی معلمان، کادر آموزشی، مدیران و دانش آموزان استان بوشهر افزود: در این زمینه با جدیت […]

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح یکشنبه در مراسم نواختن زنگ مهر و دفاع مقدس در دبیرستان شهید سهام خیام بوشهر اظهار داشت: امسال سال آموزش و پرورش استان بوشهر نامگذاری شده است.

وی با تشکر از تمامی معلمان، کادر آموزشی، مدیران و دانش آموزان استان بوشهر افزود: در این زمینه با جدیت تلاش می کنیم، علاوه بر آغاز ساخت صدها مدرسه و مجموعه ورزشی جدید، اقدامات گسترده ای را در زمینه آموزش انجام خواهیم داد. . .

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در ابتدای سال تحصیلی بیش از 260 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی وارد کلاس های درس شدند، گفت: همزمانی آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری های دانش آموزان و معلمان است. در 8 سال دفاع مقدس و رزمندگان حماسه ای برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند.

وی با اشاره به نقش دانش آموزان و مربیان در عرصه دفاع مقدس افزود: در این عرصه 111 معلم و 471 دانش آموز از استان بوشهر به دلیل حضور در خط مقدم نبرد خیر و شر به شهادت رسیدند.

محمدی زاده با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم به حوزه آموزش و پرورش توجه ویژه ای شد، خاطرنشان کرد: بهترین معلم، بهترین فضا و تجهیزات آموزشی همواره مورد توجه بوده و با رهنمودهای شهید آیت الله رئیسی اقدامات مهمی انجام شده است. برای توسعه گرفته شده است. زیرساخت ها و برای ما در آموزش و پرورش استان بوشهر معلمان و دانش آموزان اولویت اول را داشتند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اولویت اول استان را توجه به حل مشکلات آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش رو به رشد است و با افتخار مورد توجه ویژه قرار می گیرد و انشالله حرکتی که توسط شهید آیت الله رئیسی آغاز شده است. در این زمینه ادامه خواهد داشت.”

وی با بیان اینکه حرکت دولت شهید آیت الله رئیسی در عرصه آموزش و پرورش در دولت چهاردهم نیز ادامه دارد، افزود: امروز یکی از بهترین و انقلابی ترین مدیران کشور به نام علیرضا کاظمی به وزارت آموزش و پرورش پیوست و اینجانب هستم. از رئیس جمهور برای این انتخاب شایسته سپاسگزاریم. این کار را کردند تا این راه مقدس تربیت به خوبی ادامه پیدا کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.