افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

مصرف برق واحدهای صنعتی اردبیل طبیعی است جهشی در مصرف برق خانوارها

  • کد خبر : 24934
مصرف برق واحدهای صنعتی اردبیل طبیعی است جهشی در مصرف برق خانوارها

حسین الگادی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با افزایش بی سابقه دما و گرمای هوا در استان اردبیل، مصرف برق و پیک بار به شدت افزایش یافت و از مرز 432 مگاوات گذشت. وی با بیان اینکه این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از سه درصد افزایش […]

حسین الگادی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با افزایش بی سابقه دما و گرمای هوا در استان اردبیل، مصرف برق و پیک بار به شدت افزایش یافت و از مرز 432 مگاوات گذشت.

وی با بیان اینکه این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از سه درصد افزایش نشان می دهد، تصریح کرد: با وجود اینکه هنوز با روزهای گرم تابستان فاصله داریم، در روزهای پایانی تیرماه مصرف برق افزایش یافته است. روند صعودی به خود گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: 36 درصد برق مصرفی استان اردبیل مربوط به مشترکان داخلی است که تا سه برابر بیشتر از واحدهای صنعتی برق مصرف می کنند و استفاده از کولرهای گازی و آبی نیز بیشترین مصرف را دارد. .

الگادی لزوم تنظیم کولرهای گازی را روی 23 درجه برای مصرف بهینه برق یادآور شد و افزود: شهروندان همچنین می توانند کولرهای آبی را به گونه ای تنظیم کنند که از مصرف بی مورد استفاده نکنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: رکورد مصرف برق شبانه از ساعت 18 تا 22 است که انتظار می رود هموطنان در آن ساعت مصرف را مدیریت کنند.

الگادی افزود: ساعت 11 صبح تا 13 اوج مصرف روزانه برق است و در این ایام خانواده ها از نور طبیعی استفاده کنند و از نور مصنوعی استفاده نکنند.

وی گفت: برآوردها نشان می دهد در خرداد و تیرماه مصرف برق در واحدهای صنعتی در شرایط عادی بوده و صاحبان صنایع نیز با تعطیلی تولید در ساعات اوج مصرف تلاش کردند تا مصرف خود را در ساعات کم پیک انجام دهند.

مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ادامه داد: با گرمایش هوا در روزهای اخیر که در شهرهای شمالی استان به 40 درجه رسیده است، وضعیت مصرف برق به گونه ای بوده که شاهد عدم تعادل در تولید و مصرف هستیم. . و گیاهان نیز بیشترین فشار را متحمل شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.