افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

مصدومیت لیونل مسی بالاخره به پایان رسید

  • کد خبر : 205029
مصدومیت لیونل مسی بالاخره به پایان رسید

به گزارش فرتاک نیوز، تاتا مارتینو خیال هواداران اینترمیامی و لیونل مسی را راحت کرد و تایید کرد که مصدومیت ستاره آرژانتینی به طور کامل برطرف شده است. برنده 8 توپ طلا در جریان تور پیش فصل که اینتر میامی در السالوادور، عربستان سعودی، هنگ کنگ و ژاپن برگزار شد، آمادگی کامل نداشت و با […]

به گزارش فرتاک نیوز،

تاتا مارتینو خیال هواداران اینترمیامی و لیونل مسی را راحت کرد و تایید کرد که مصدومیت ستاره آرژانتینی به طور کامل برطرف شده است.

برنده 8 توپ طلا در جریان تور پیش فصل که اینتر میامی در السالوادور، عربستان سعودی، هنگ کنگ و ژاپن برگزار شد، آمادگی کامل نداشت و با مصدومیت مبارزه کرد.

حتی غیبت او در دیدار مقابل تیم هنگ کنگ نیز خشم هواداران و سیاستمداران این کشور را برانگیخت اما ستاره آرژانتینی آمادگی کامل برای بازی را نداشت.

با این حال، مسی یک ساعت در آخرین تور پیش فصل میامی مقابل نیولز اولد بویز بازی کرد و به نظر می رسد مشکل او حل شده است.

تاتا مارتینو در مورد وضعیت این بازیکن به خبرنگاران گفت: “برنامه ما این بود که لئو بین 45 تا 60 دقیقه بازی کند. او تقریباً 60 بازی کرد و احساس خوبی داشت. به نظر می رسید که او به شکلی که بازی می کند و می دود، کاملا بهبود یافته است. ما برنامه داریم که بازی کنیم. او برای بازی 21 فوریه مقابل رئال سالت لیک آماده است.”

اگرچه مصدومیت مسی برطرف شده است، اما لوئیز سوارز یکی دیگر از بازیکنان این تیم است که در بازی های تدارکاتی حضور نداشت. مارتینو درباره مهاجم اروگوئه ای گفت: او از نظر بدنی خوب به نظر می رسد، دلیل بازی نکردن او این است که با تیم هماهنگ نیست، مسی، سرخیو بوسکتس و جورد آلبا او را می شناسند اما بقیه اعضای تیم هماهنگ نیستند. با او “. او، به خصوص مدافعان خط. حملاتی مانند جولیان گرسل و دیگو گومز. آنها به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز دارند.”


برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.