افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

مشکل جدید مارک زاکربرگ با تبلیغ باز داروها در متا پلتفرم ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 329050
مشکل جدید مارک زاکربرگ با تبلیغ باز داروها در متا پلتفرم ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، این نامه در حالی ارسال شده است که تحقیقات پروژه شفافیت فناوری (TTP) صدها نمونه از اینگونه تبلیغات را در پلتفرم های این شرکت فاش کرده است. در نامه نمایندگان ایالات متحده به مارک زاکربرگ به گزارش ماه گذشته TTP اشاره شده است. در طول تحقیقات، مخزن […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، این نامه در حالی ارسال شده است که تحقیقات پروژه شفافیت فناوری (TTP) صدها نمونه از اینگونه تبلیغات را در پلتفرم های این شرکت فاش کرده است. در نامه نمایندگان ایالات متحده به مارک زاکربرگ به گزارش ماه گذشته TTP اشاره شده است. در طول تحقیقات، مخزن متا آگهی برای کشف 450 آگهی در اینستاگرام و فیس بوک که طیف گسترده ای از مواد مخدر و سایر مواد مخدر را به فروش می رساند، مورد استفاده قرار گرفت.

بسیاری از این تبلیغات حاوی تصاویری از داروهای تجویز شده توسط پزشکان، پشته‌های قرص و پودر یا بسته‌های کوکائین بود که کاربران را به برنامه‌های خارج از پلتفرم از جمله تلگرام هدایت می‌کرد.

پس از آن TTP نمونه های دیگری از این نوع تبلیغات را در X منتشر کرد که یکی از آنها در روزهای اخیر کشف شد.

قانونگذاران آمریکایی در نامه خود نوشتند: به نظر می رسد متا همچنان از مسئولیت اجتماعی خود طفره می رود و دستورالعمل های پلتفرم های خود را نادیده می گیرد. نکته قابل توجه در مورد این مثال این است که محتوای ذکر شده توسط کاربر در وب تاریک یا صفحات شخصی شبکه های اجتماعی تولید نشده است، بلکه تبلیغاتی است که توسط متا تایید شده و با آن درآمد کسب می کنند.

بسیاری از این تبلیغات در عناوین، توضیحات، عکس‌ها و نام‌های کاربری تبلیغ‌کننده خود به وضوح به مواد مخدر غیرقانونی اشاره می‌کنند، زیرا محققان و خبرنگاران وال استریت ژورنال و TTP با استفاده از مخزن Meta Ad Repository به راحتی آن‌ها را پیدا کردند. به نظر می رسد متا آنها را ردیابی یا ردیابی نکرده است. آنها فرآیندهای داخلی شرکت خود را نادیده گرفتند.

ضمناً در نامه فوق الذکر درخواست شده است که جزئیات سیاست های متا در اجرای قوانین علیه تبلیغات مرتبط با مواد مخدر و همچنین اطلاعاتی در مورد میزان مشاهده آگهی های گزارش شده به مسئولان ارائه شود. متا تا 6 سپتامبر فرصت دارد به این نامه پاسخ دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=329050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.