افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

مشکل جدید استقلال – خبرآنلاین

  • کد خبر : 290724
مشکل جدید استقلال – خبرآنلاین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هافبک هجومی استقلال که در بازی های قرضی زمستانی لیگ بیست و سوم به این تیم پیوست و از ابتدا به بازیکن ثابت و حیاتی آبی ها تبدیل شد، از تمایل خود برای حضور در تیم امید ازبکستان و حضور در سال 2024 خبر داد. بازی های المپیک تابستان امسال در […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هافبک هجومی استقلال که در بازی های قرضی زمستانی لیگ بیست و سوم به این تیم پیوست و از ابتدا به بازیکن ثابت و حیاتی آبی ها تبدیل شد، از تمایل خود برای حضور در تیم امید ازبکستان و حضور در سال 2024 خبر داد. بازی های المپیک تابستان امسال در پاریس فرانسه برگزار می شود.

ماشاریپوف گفت:

فدراسیون فوتبال ازبکستان با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال در مورد حضور من در بازی های المپیک 2024 پاریس بسیار هیجان زده هستم زیرا معتقدم فرصت بازی در المپیک همیشه فراهم نیست. بازی های زیادی در ورزشگاه پاری سن ژرمن برگزار خواهد شد و این یک فرصت تاریخی بزرگ است که اغلب برای یک بازیکن اتفاق نمی افتد. بنابراین اگر دعوتم تایید شود، حتما دوست دارم در این بازی ها شرکت کنم.

رقابت های فوتبال بازی های المپیک 2024 پاریس از 24 جولای تا 10 آگوست در 7 شهر و 7 استادیوم فرانسه برگزار می شود که اصلی ترین آنها ورزشگاه پارک دو پرنس (ورزشگاه خانگی پاری سن ژرمن) ​​است. تیم های ملی امید شرکت کننده در این مسابقات می توانند حداکثر از 3 بازیکن بالای 23 سال در ترکیب خود استفاده کنند. گفتنی است تیم امید ازبکستان در این بازی ها یکی از 3 نماینده قاره آسیا است و در گروه C با اسپانیا، مصر و جمهوری دومینیکن همگروه است.

به نظر می رسد این موضوع اکنون یکی از چالش های مهم پیش روی باشگاه استقلال باشد.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=290724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.