افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

مشکلات ریز و درشت تولیدکنندگان بوشهری واحدهای راکد و نیمه راکد بوشهر تشنه حمایت هستند.

  • کد خبر : 204967
مشکلات ریز و درشت تولیدکنندگان بوشهری واحدهای راکد و نیمه راکد بوشهر تشنه حمایت هستند.

بازار؛ گروه استان ها: بوشهر استانی با ظرفیت های متنوع اقتصادی، تولیدی و صنعتی است که در دهه 90 بی توجهی تولیدکنندگان باعث شد بسیاری از واحدهای تولیدی از رونق یا رکود بیفتند. بیشترین دغدغه تولیدکنندگان و صاحبان واحدهای تولیدی در سال های اخیر تزریق تسهیلات و نقدینگی و رونق تولید بوده است و در […]

بازار؛ گروه استان ها: بوشهر استانی با ظرفیت های متنوع اقتصادی، تولیدی و صنعتی است که در دهه 90 بی توجهی تولیدکنندگان باعث شد بسیاری از واحدهای تولیدی از رونق یا رکود بیفتند.

بیشترین دغدغه تولیدکنندگان و صاحبان واحدهای تولیدی در سال های اخیر تزریق تسهیلات و نقدینگی و رونق تولید بوده است و در دولت سیزدهم نیز اقدامات موثری در این راستا انجام شده است.

چند تن از تولیدکنندگان واحدهای صنعتی و اقتصادی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار بازار خواستار رفع موانع تولید و تامین نقدینگی واحدهای تولیدی شدند.

تورم و گرانی قطعات و مواد اولیه از مشکلات عمده تولید است.

کریم الهی یکی از تولیدکنندگان بخش صنعتی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: تورم و گرانی قطعات و مواد اولیه یکی از مشکلات مهم تولید است و هر روز قیمت ها افزایش می یابد و قدرت را از رقابت می گیرد. .

وی افزود: فروش محصولات بدون نقد و بلندمدت و کمبود نقدینگی باعث رکود شده و پرداخت هزینه خدمات ارزان مشکلات را کاهش می دهد.

بهرام رضوانی فرد یکی از تولیدکنندگان صنایع تبدیلی استان بوشهر نیز در گفت و گو با خبرنگار بازار گفت: حمایت از تولید نباید فقط در شعار باشد بلکه باید در عمل حمایت شود.

وی افزود: تامین مواد اولیه نیاز به نقدینگی دارد و اگر تسهیلات ارزان و مقرون به صرفه نباشد ورشکست خواهیم شد.

مشکلی به نام فروش بدون نقد و پیش فروش محصولات

احمد عجمی زاده یکی از تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به خبرنگار بازار گفت: کاهش قدرت خرید خانواده ها ما را مجبور به فروش غیر پولی و موقت به شرکت ها و کارخانجات می کند و دریافت وجوه زمان بر است. . خواسته ها. .

وی افزود: بارها تسهیلات را تایید می کنند اما در پرداخت موانعی وجود دارد که تولید و اشتغال را تحت تاثیر قرار می دهد.

عبدالمطلب عباسی فرد یکی از تولیدکنندگان صنعتی استان نیز به خبرنگار بازار گفت: مدیران باید به فکر تولیدکنندگان باشند و اگر از آنها حمایت نکنیم کارخانه ها ورشکست می شوند و بیکاران افزایش می یابد.

وی افزود: تسهیلات باید دارای مهلت و بازپرداخت طولانی باشد تا بهره وری داشته باشد.

باستین: طی دو سال گذشته بیش از 120 واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد در استان به چرخه تولید بازگشتند و این روند همچنان ادامه دارد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار گفت: در دو سال گذشته با دستور رئیس جمهور و استاندار بوشهر بارها از واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر بازدید کرده ایم و تاکنون موانع تولید را بررسی کرد.

علی باستین افزود: به واحدها تسهیلات ارزان قیمت با مدت بازپرداخت طولانی پرداخت شده و تعداد زیادی از واحدها مجددا فعال شده اند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در دو سال گذشته بیش از 120 واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد در استان به چرخه تولید بازگشتند و این روند همچنان ادامه دارد.

باستین یادآور شد: جلسات کارگروه رفع موانع تولید با نظم خاصی در استان برگزار می شود و الحمدلله نتایج قابل قبولی نیز حاصل شده است.

یک میلیارد تومان تسهیلات تایید سفر پرداخت شد

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز به خبرنگار بازار گفت: در سال گذشته هزار میلیارد تومبه به صنایع و واحدهای تولیدی استان برای فعال سازی مجدد و ارتقای تولید تسهیلات پرداخت شده است. مصوبه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر.

مهدی صفوی افزود: ردیف های اعتباری بند «الف» تبصره 18 قانون بودجه در استان بوشهر نیز فعال است و ردیف های خوبی به متقاضیان پرداخت کرده ایم.

وی افزود: در حال حاضر متقاضیان و واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه احیای واحدهای تولیدی به سه بانک عامل استان بوشهر معرفی شده اند.

مدیرکل صامت استان بوشهر گفت: بارها از واحدهای صنعتی و تولیدی بازدید داشته ایم و هر واحدی که شرایط لازم را داشته باشد مورد حمایت قرار می گیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور: دولت سیزدهم سابقه احیای واحدهای راکد و نیمه راکد را دارد و تاکنون هفت هزار واحد راکد در کشور به چرخه تولید بازگشته اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه سفر به استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دولت سیزدهم سابقه فعال سازی مجدد واحدهای راکد و نیمه راکد را دارد و تاکنون هفت هزار واحد راکد کشور به کشور بازگشته اند. چرخه تولید

سید محمد حسینی افزود: رئیس جمهور شخصاً بر واحدهای صنعتی و تولیدی نظارت دارد و تاکید دارد که مشکلات واحدهای تولیدی باید در حد امکان برطرف شود.

استانداران موظف به حمایت از تولیدکنندگان هستند

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر نیز در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: همه مدیران حوزه اقتصادی استان بوشهر موظف به کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر هستند.

وی افزود: برای فعال سازی مجدد واحدهای راکد و نیمه راکد استان بوشهر تسهیلات ویژه و کم هزینه ای در نظر گرفته شده است و در دو سال اخیر 120 واحد صنعتی، تولیدی و اقتصادی در استان به تولید بازگشته اند. چرخه

استان بوشهر در زمینه آبزی پروری، خرما و گوجه فرنگی و صنایع وابسته به آن و همچنین در حوزه نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع پایین دستی ظرفیت خالص دارد و توجه به این پتانسیل ها و تقویت تولیدکنندگان در این زمینه ها گامی است. فوروارد: بلند از نظر اشتغال زایی و حمایت از تولید شرکتی برجسته محسوب می شود.

اکنون تولیدکنندگان استان بوشهر از مدیران استانی و علاقمندان و مسئولان انتظار حمایت عملی دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.