افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

مشکلات جدید استقلال؛ کار مدیران این تیم پیچیده شد

  • کد خبر : 123179
مشکلات جدید استقلال؛  کار مدیران این تیم پیچیده شد

به گزارش مانیبان، باشگاه استقلال که به دلیل مشکلات مالی نتوانست به تعهدات خود در قبال هواداران عمل کند، برای امضای قرارداد چند بازیکن و مربی با مشکلات زیادی مواجه شد که همچنان مشکل ساز است. او دو چک به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون توکن به هوادار داد اما به دلیل مشکلات مالی […]


به گزارش مانیبان، باشگاه استقلال که به دلیل مشکلات مالی نتوانست به تعهدات خود در قبال هواداران عمل کند، برای امضای قرارداد چند بازیکن و مربی با مشکلات زیادی مواجه شد که همچنان مشکل ساز است. او دو چک به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون توکن به هوادار داد اما به دلیل مشکلات مالی نتوانست از این کنترل ها عبور کند و مجبور شد پرداخت این مبالغ را به تعویق بیندازد.

این در حالی است که میزان رضایت نامه خالدآبادی در مدارک ارائه شده از سوی استقلال به سازمان لیگ دیده نمی شود. طبق دستورالعملی که سازمان لیگ داده باشگاه ها موظف هستند مبلغ رضایتنامه بازیکنان را در قرارداد لحاظ کنند اما مدیران آبی ها چنین کاری نکرده اند. در واقع باشگاه استقلال باید حداقل میزان رضایت نامه را به سقف قرارداد خود اضافه کند. اگر این اتفاق بیفتد قطعا سقف قرارداد باشگاه استقلال از سقف مجاز فراتر می رود و باید با چالش مسئولیت یا جریمه های انضباطی مواجه شود. کارگروه نظارت بر قراردادها در سازمان لیگ پس از بررسی پرونده های دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان و ارسال پرونده به کمیته انضباطی به استقلال رفت و پس از جمع بندی موارد مطرح شده، پرونده این باشگاه نیز به انضباطی ارسال می شود. کمیته کمیته به زودی شرایطی برای آبی های پایتخت به وجود آمده که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. آنها اخیرا پس از کاهش قرارداد چند بازیکن موفق به امضای قرارداد گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی خود شدند. استقلالی ها پس از مهاجم آرژانتینی به دنبال امضای قرارداد با هاشمی نسب و یوسو سسما مربیان خود هستند اما با توجه به سقف قرارداد همچنان نمی توانند این مشکل را حل کنند. این در حالی است که با اضافه شدن رضایتنامه خالدآبادی سقف آبی های پایتخت نسبت به گذشته بیشتر می شود و کار مدیران این تیم برای ثبت قرارداد این مربی پیچیده تر می شود.

مشکل قراردادهای استقلال به اینجا ختم نمی شود، یاماگا برای این فصل قراردادی به مبلغ 550 هزار یورو با این آبی پوشان امضا کرد که پرداخت مالیات بر عهده باشگاه است. اگرچه این قرارداد در زمان مدیریت قبلی و قبل از ابلاغ دستورالعمل قرارداد منعقد شده است، اما این موضوع باعث نمی شود که از این ماجرا غافل شویم چرا که باید پس از ابلاغ دستورالعمل، قرارداد این بازیکن اصلاح می شد. مدارک باید شامل مالیات گوستاوو بلانکو بازیکن آرژانتینی باشد که استقلالی ها نیز باید به آن اضافه شوند زیرا طبق قانون مسئولیت پرداخت مالیات بر عهده بازیکن است و باشگاه نمی تواند مالیات هیچ بازیکنی را پرداخت کند. سقف قرارداد و اصلاح سند، باشگاه استقلال پس از کاهش قرارداد 7 بازیکن و سرمربی آنها سعید مهری و امید حامدی فر به ترتیب مبلغ 160 و 100 میلیون تومبا را اصلاح نکرده است، بنابراین مشکلات مربوط به قراردادها ادامه خواهد داشت. . ثبت قرارداد بازیکن لیگ برتری با مبالغ عجیب دیگر موضوعی است که کارگروه نظارت بر قراردادهای سازمان لیگ به آن رسیدگی خواهد کرد. حال باید دید شرایط استقلال پس از تعدیل قرارداد دو بازیکن و ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو چگونه خواهد بود.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.