افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

مشروبات الکلی خانگی جان 2 زن تهرانی را گرفت/ ادعای عجیب ساقی پس از دستگیری

  • کد خبر : 373457
مشروبات الکلی خانگی جان 2 زن تهرانی را گرفت/ ادعای عجیب ساقی پس از دستگیری

به گزارش رکنا، چند روز پیش بازرس کشیک از مرگ زن جوانی در یکی از بیمارستان های پایتخت مطلع شد. قتل اعلام شد. تحقیقات اولیه که به دستور بازپرس جنایی انجام شد حاکی از آن بود که زن جوانی به نام مینا بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم جان خود را از دست داده است. […]

به گزارش رکنا، چند روز پیش بازرس کشیک از مرگ زن جوانی در یکی از بیمارستان های پایتخت مطلع شد. قتل اعلام شد. تحقیقات اولیه که به دستور بازپرس جنایی انجام شد حاکی از آن بود که زن جوانی به نام مینا بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم جان خود را از دست داده است.

در ادامه تحقیقات تیم جنایی، 72 ساعت پس از مرگ مینا، گزارش مرگ زن جوان دیگری به بازپرس جنایی باخبر شد. بر اساس اظهارات پزشک متخصص و کادر درمانی، زن دوم به نام شهناز نیز بر اثر مصرف جان خود را از دست داده است. نوشیدنی های الکلی و مسمومیت جان خود را از دست داده بود.

با بررسی های بیشتر مشخص شد این دو زن جوان با هم دوست بوده و همزمان برای مداوا به بیمارستان منتقل شده اند. اما یکی از آنها سه روز بعد از دوستش فوت کرد.

با مشخص شدن این مشکل، تحقیقات از همسران دو زن جوان به دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی آغاز شد. همسر مینا در نقدها گفت: چند روز پیش تصمیم گرفتیم آخر هفته را با دوستم و همسرش به شمال کشور بگذرانیم. در سوپرمارکتی در تهران از فلان شرکت مشروبات الکلی مارک خریدیم و به سمت شمال حرکت کردیم. همگی آنجا مشروب خوردیم. من و دوستم مریض شدیم ولی توجهی نکردیم و به تهران برگشتیم. وقتی به تهران رسیدیم حال همسرانمان بدتر شد و آنها را به بیمارستان رساندیم.

در پی اظهارات مرد جوان، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی ادامه یافت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به سراغ مرد سوپرمارکت رفتند. اما وی مدعی شد که مشروب را از شخص دیگری خریداری کرده و در نهایت پس از دستگیری 5 واسطه، در نهایت به عنوان فروشنده اصلی مشروب شناخته شد. اما مرد جوان مدعی شد که مشکلی برای مشروب خوردن او وجود ندارد.

وی در بازجویی گفت: درست است که نوشیدنی های من دست ساز هستند و فقط به دلایل ظاهری آنها را با یک برند معروف برند کردم، اما نوشیدنی هایم مشکلی نداشت. چون اگر موردی بود دیگر موکلان من باید مجروح یا کشته می شدند اما هیچ اتفاقی برای کسی نیفتاده است.

در پی اظهارات فروشنده مشروبات الکلی، تحقیقات با دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.